Mwah nog nooit last gehad van oudjes in de hoven, dan eerder van alle mocro's e.d. die daar altijd rondhangen (en in de tram enzo)quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jeweet toch, die goeie vibe
misschien is het al wel twaalf uur op de plek waar ik ben...quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uuuh dat soort posts kunnen écht alleen na twaalven
quote:
Hoe moet ik nu m'n brood verdienen?!quote:Op zondag 28 september 2008 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm 18 graden vandaag, maar wel windstil en een lekker zonnetje.![]()
Net geen beestenmarkt weer helaas
quote:
Zou wel erg gezellig zijn, al verwacht ik dan wel wat vaker een Beestenmarkt vol MEquote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu m'n brood verdienen?!![]()
IEDERE DAG! BEESTENMARKTDAG!![]()
quote:
Geen idquote:Op zondag 28 september 2008 12:48 schreef Bravebart het volgende:
Zitten er beetje toffe café's op Beestenmarkt dan?
Mwah wat heb je daar allemaal, Helder, Vlaanderen, Kobus Kuch, en nog wat andere, Billy (of Bertus, Brutus, Bruintje of whatever anders er met een B begint) Beer zit er ook.quote:
Helder is wel altijd lekker snelquote:Op zondag 28 september 2008 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah wat heb je daar allemaal, Helder, Vlaanderen, Kobus Kuch, en nog wat andere, Billy (of Bertus, Brutus, Bruintje of whatever anders er met een B begint) Beer zit er ook.
Meestal als je op terrasje zit maakt het niet echt uit welk café, al is Helder volgens mij wel een beetje voor de balletjes onder ons, bestelde daar laatst een portie bitterballen, kregen we 9 bitterballen, wat dan weer van 3 verschillende soorten vlees was, en een schaaltje met 5 verschillende soorten mosterd en andere dips erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |