Mja, dan nog vind ik het niet prettig, al was er een open ruimte ter grootte van het hele raam dan is het nog niks.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
in een Plan V kunnen de ramen tenminste nog fatsoenlijk open he
daar worden vertraagde treinen naar gvc wel vaker neergezet.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Opvallend. We komen aan op spoor 1 op hs
Jij bent een soort treinreiziger tegen wil en dank of zo?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef Cothen het volgende:
Mja, dan nog vind ik het niet prettig, al was er een open ruimte ter grootte van het hele raam dan is het nog niks.
Nee, ik heb het ook in de auto of in de bus als ik ergens lang stil moet staan.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent een soort treinreiziger tegen wil en dank of zo?
Kan ook een ATB-storing zijn denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:06 schreef Nightshadow het volgende:
Weet iemand waarom Syntus zo vaak een ATB-noodremming maakt in vergelijking met NS? Komt dat puur door onkundigheid van het personeel? Of heeft dat nog een andere reden?
Dat valt niet zo maar te zeggen. Ik kan me voorstellen dat het op de trajecten (Winterswijk-)Doetinchem-Arnhem en Arnhem-Tiel wat vaker voor zal komen, omdat die dienstregelingen nogal krap opgezet zijn, waardoor vaak vertragingen ontstaan en men meer op de limiet moet rijden. En de limiet kan per treinstel wel 1 of 2 km/h schelen, dus daar kan in theorie een snelremming vandaan komen als de mcn net niet snel genoeg reageert op de waarschuwing dat hij iets te snel gaat.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:06 schreef Nightshadow het volgende:
Weet iemand waarom Syntus zo vaak een ATB-noodremming maakt in vergelijking met NS? Komt dat puur door onkundigheid van het personeel? Of heeft dat nog een andere reden?
Welnee, de trein wordt door de brandweer schoongespoten, daarna maakt hij de rit zover af, waar hij uitgewisseld kan worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dan rijdt ie nog gewoon door ook? Wat ontzettend ranzig, normaal gesproken flikkeren ze jou eruit op het eerste station en rijdt de trein leeg naar de wasstraat...
Als je alle spoorwegen verwijderd, dan heb je toch ook geen perrons meer nodigquote:Op donderdag 11 september 2008 15:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik pleit voor het verwijderen van alle spoorwegen en hekken rondom de perrons... [...]
Misschien een motor vastgeslagen?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:46 schreef DaMart het volgende:
Ik zie al de hele dag dat Dordrecht-Geldermalsen eruit ligt door een defecte trein. Iemand enig idee waarom dat zo lang duurt? Is die trein niet weg te slepen of zo, is meer dan alleen de trein kapot of hebben ze er niet meer voor dat traject?
Waarschijnlijk een combi. Arriva heeft na het wegvallen van de 869 (gebotst op een stookjuk in Dordrecht) geen reservestellen meer in de spits en tel daarbij op het personeelstekort en het met dubbele stellen willen rijden in de spits op Dordrecht-Gorinchem en Arriva kiest er voor om het stuk tussen Gorinchem en Geldermalsen te verbussen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:46 schreef DaMart het volgende:
Ik zie al de hele dag dat Dordrecht-Geldermalsen eruit ligt door een defecte trein. Iemand enig idee waarom dat zo lang duurt? Is die trein niet weg te slepen of zo, is meer dan alleen de trein kapot of hebben ze er niet meer voor dat traject?
Klopt helemaalquote:Op donderdag 11 september 2008 16:43 schreef Amazed het volgende:
Is dit niet zo'n nieuwe Veolia voor de heuvellandlijn?
[ afbeelding ]
Zag hem in Heerlen staan toen ik langsreed
Vind je t heel erg als ik niet kijk?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:24 schreef ghizzer het volgende:
wow! die eerste gast is echt ziek. scheelde niet heel veel of hij was dood.
Die vallen eigenlijk best nog mee...quote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef von_Preussen het volgende:
In het kader van debielen op youtube:
quote:LILLE - De Franse autoriteiten hebben donderdag de Kanaaltunnel tussen Frankrijk en Groot-Brittannië gesloten, nadat er brand was uitgebroken.
Het treinverkeer is stilgelegd. Niemand raakte gewond, aldus reddingswerkers. Dertig mensen, voornamelijk vrachtwagenchauffeurs, die in een goederentrein zaten, werden geëvacueerd uit de tunnel.
Zou dit het einde zijn van de kanaaltunnel?quote:Een brand in 1996 waardoor de tunnel een tijdlang buiten gebruik was. De brand ontstond in een vrachtwagen, die al brandde voordat de trein de tunnel inreed. Van de 30 passagiers, liepen er enkele ernstige rookvergiftigingsverschijnselen op. Pas na drie weken werd de Kanaaltunnel weer geopend. De schade bedroeg ongeveer 250.000.000 euro. Na de brand werden enkele voorzorgsmaatregelen getroffen. Zo vonden veel passagiers dat de nooduitgangen onvoldoende werden aangegeven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanaaltunnel
Welnee. Ze hebben lering getrokken uit de vorige keerquote:Op donderdag 11 september 2008 18:14 schreef Cothen het volgende:
[..]
Zou dit het einde zijn van de kanaaltunnel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |