abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61549287
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
in een Plan V kunnen de ramen tenminste nog fatsoenlijk open he
Mja, dan nog vind ik het niet prettig, al was er een open ruimte ter grootte van het hele raam dan is het nog niks.
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Opvallend. We komen aan op spoor 1 op hs
daar worden vertraagde treinen naar gvc wel vaker neergezet.
So we just called him Fred too
pi_61549347
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef Cothen het volgende:

Mja, dan nog vind ik het niet prettig, al was er een open ruimte ter grootte van het hele raam dan is het nog niks.
Jij bent een soort treinreiziger tegen wil en dank of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61549521
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent een soort treinreiziger tegen wil en dank of zo?
Nee, ik heb het ook in de auto of in de bus als ik ergens lang stil moet staan.
So we just called him Fred too
pi_61550317
Tragisch allemaal. Zoiets zou niet mogen gebeuren.
pi_61551502
Ik pleit voor het verwijderen van alle spoorwegen en hekken rondom de perrons... net zoals in Engeland in de metro, dat er deuren zitten tussen het perron en de trein
pi_61551531
Weet iemand waarom Syntus zo vaak een ATB-noodremming maakt in vergelijking met NS? Komt dat puur door onkundigheid van het personeel? Of heeft dat nog een andere reden?
  Redactie Sport donderdag 11 september 2008 @ 15:15:43 #32
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61551792
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:06 schreef Nightshadow het volgende:
Weet iemand waarom Syntus zo vaak een ATB-noodremming maakt in vergelijking met NS? Komt dat puur door onkundigheid van het personeel? Of heeft dat nog een andere reden?
Kan ook een ATB-storing zijn denk ik.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 september 2008 @ 15:16:50 #33
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61551830
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:06 schreef Nightshadow het volgende:
Weet iemand waarom Syntus zo vaak een ATB-noodremming maakt in vergelijking met NS? Komt dat puur door onkundigheid van het personeel? Of heeft dat nog een andere reden?
Dat valt niet zo maar te zeggen. Ik kan me voorstellen dat het op de trajecten (Winterswijk-)Doetinchem-Arnhem en Arnhem-Tiel wat vaker voor zal komen, omdat die dienstregelingen nogal krap opgezet zijn, waardoor vaak vertragingen ontstaan en men meer op de limiet moet rijden. En de limiet kan per treinstel wel 1 of 2 km/h schelen, dus daar kan in theorie een snelremming vandaan komen als de mcn net niet snel genoeg reageert op de waarschuwing dat hij iets te snel gaat.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 11 september 2008 @ 15:19:56 #34
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_61551916
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:23 schreef Duvel het volgende:

[..]

En dan rijdt ie nog gewoon door ook? Wat ontzettend ranzig, normaal gesproken flikkeren ze jou eruit op het eerste station en rijdt de trein leeg naar de wasstraat...
Welnee, de trein wordt door de brandweer schoongespoten, daarna maakt hij de rit zover af, waar hij uitgewisseld kan worden.
Dan komt er een schade expert bij.
En vervolgens moet het stel naar Zwolle, waar het op een speciale putspoor ook van ondere kan worden gereinigd, in het bijzijn van een lijkschouwer.


-----------------------------

En waarom een Lint zovaak een snelremming heeft.
Heel simpel, omdat de computer bij het kleinste foutje al de remmen erop gooit.
pi_61552132
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik pleit voor het verwijderen van alle spoorwegen en hekken rondom de perrons... [...]
Als je alle spoorwegen verwijderd, dan heb je toch ook geen perrons meer nodig
So we just called him Fred too
pi_61552613
Ik zie al de hele dag dat Dordrecht-Geldermalsen eruit ligt door een defecte trein. Iemand enig idee waarom dat zo lang duurt? Is die trein niet weg te slepen of zo, is meer dan alleen de trein kapot of hebben ze er niet meer voor dat traject?
  donderdag 11 september 2008 @ 16:04:34 #37
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_61553103
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:46 schreef DaMart het volgende:
Ik zie al de hele dag dat Dordrecht-Geldermalsen eruit ligt door een defecte trein. Iemand enig idee waarom dat zo lang duurt? Is die trein niet weg te slepen of zo, is meer dan alleen de trein kapot of hebben ze er niet meer voor dat traject?
Misschien een motor vastgeslagen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 september 2008 @ 16:18:32 #38
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61553465
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:46 schreef DaMart het volgende:
Ik zie al de hele dag dat Dordrecht-Geldermalsen eruit ligt door een defecte trein. Iemand enig idee waarom dat zo lang duurt? Is die trein niet weg te slepen of zo, is meer dan alleen de trein kapot of hebben ze er niet meer voor dat traject?
Waarschijnlijk een combi. Arriva heeft na het wegvallen van de 869 (gebotst op een stookjuk in Dordrecht) geen reservestellen meer in de spits en tel daarbij op het personeelstekort en het met dubbele stellen willen rijden in de spits op Dordrecht-Gorinchem en Arriva kiest er voor om het stuk tussen Gorinchem en Geldermalsen te verbussen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 september 2008 @ 16:35:21 #39
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61553959
Deze blijft leuk:

Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61554181
Is dit niet zo'n nieuwe Veolia voor de heuvellandlijn?



Zag hem in Heerlen staan toen ik langsreed
aha
pi_61554266
Idd ja. Die met Johan Cruijff destijds was ook leuk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 september 2008 @ 16:50:15 #42
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61554377
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:43 schreef Amazed het volgende:
Is dit niet zo'n nieuwe Veolia voor de heuvellandlijn?

[ afbeelding ]

Zag hem in Heerlen staan toen ik langsreed
Klopt helemaal
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61555352
wow! die eerste gast is echt ziek. scheelde niet heel veel of hij was dood.
pi_61555467
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:24 schreef ghizzer het volgende:
wow! die eerste gast is echt ziek. scheelde niet heel veel of hij was dood.
Vind je t heel erg als ik niet kijk?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61555765
So we just called him Fred too
pi_61556085
Kanaaltunnel dicht wegens brand
quote:
LILLE - De Franse autoriteiten hebben donderdag de Kanaaltunnel tussen Frankrijk en Groot-Brittannië gesloten, nadat er brand was uitgebroken.
Het treinverkeer is stilgelegd. Niemand raakte gewond, aldus reddingswerkers. Dertig mensen, voornamelijk vrachtwagenchauffeurs, die in een goederentrein zaten, werden geëvacueerd uit de tunnel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61556647
quote:
Een brand in 1996 waardoor de tunnel een tijdlang buiten gebruik was. De brand ontstond in een vrachtwagen, die al brandde voordat de trein de tunnel inreed. Van de 30 passagiers, liepen er enkele ernstige rookvergiftigingsverschijnselen op. Pas na drie weken werd de Kanaaltunnel weer geopend. De schade bedroeg ongeveer 250.000.000 euro. Na de brand werden enkele voorzorgsmaatregelen getroffen. Zo vonden veel passagiers dat de nooduitgangen onvoldoende werden aangegeven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanaaltunnel
Zou dit het einde zijn van de kanaaltunnel?
So we just called him Fred too
pi_61556730
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:14 schreef Cothen het volgende:

[..]

Zou dit het einde zijn van de kanaaltunnel?
Welnee. Ze hebben lering getrokken uit de vorige keer

In de loop van morgen wordt het verkeer hervat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 11 september 2008 @ 18:32:39 #50
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_61557033
Goed Thuis

Ben uiteindelijk door gekart naar Den haag CS alwaar bleek dat de brandweer niet goed zijn werk had gedaan, heel veel ns personeel liep mensen op afstand ( of gewoon te kijken) te houden terwijl wij ( passagiers) naar deh hal liepen.

Datzelfde personeel liep ook nog foto's te maken van de voorkant .


Voor de nummertjesfapper: het waren van voor naar achter: 937 ( de moordenaar, met 2 klas bak voor ben benieuwd of ie nog uitgedeukt gaat worden) 909 en de 929.

Hij vertrok idd leeg naar rangeerterrein en de 511 kwam er voor in de plaats
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')