jah dat duurde wel erg langquote:
kom je nu pas binnen wandelenquote:
jah, smokez slootquote:
zolang je mij er maar niet mee aansteekt heb nog genoeg te doenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere ik heb echt geen zin meer zeg
En je moet nog zo langquote:Op donderdag 11 september 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere ik heb echt geen zin meer zeg
Is dat je liefje???quote:Op donderdag 11 september 2008 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
zo, msn zeur is ook weg![]()
moest maar smsen als ik tijd had
En als ik erover wilde praten.
Ze gaat ervan uit dat er iets is
ik denk erover om vrij te nemenquote:
niet meer denk ikquote:
Ja ik ook, maar dat gaat niet door denk ikquote:Op donderdag 11 september 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk erover om vrij te nemen
Dus jullie laten me allemaal in de steek vanmiddagquote:Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik neem een halve snipperdag vandaag, ga ik lekker mn huisje cleanen
sorry, moet prioriteiten stellenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus jullie laten me allemaal in de steek vanmiddag![]()
ehm, neequote:
ik be ner nog tot 17:00quote:Op donderdag 11 september 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus jullie laten me allemaal in de steek vanmiddag![]()
Ah...ach ja....je type komt vanzelf wel een keer langs waaien. En wat ben je iets TE??????quote:Op donderdag 11 september 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, neeIk nog lekker vrijgezellig
![]()
Niks boven een vrijgezellen levenben iets TE om ee nrelatie mee te hebben
Maar is iemand die me leuk vind / vond (weet niet hoe ze nu denkt
Alleen niet echt mijn type naa rlater blijkt
neeeeeeeeeequote:Op donderdag 11 september 2008 10:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
o.O gaat weer goed hier
is het al weekend >.<
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Yep, inderdaad, ik had de laatste post
Helaas had ik daarna eea te doen hier op m'n werk, vandaar
je moeder , die is pas te doen!quote:Op donderdag 11 september 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Yep, inderdaad, ik had de laatste post
Helaas had ik daarna eea te doen hier op m'n werk, vandaar
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder , die is pas te doen!
Gaan we weer een dag jemoederen?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik kon het niet laten. bekende spreekwoord over vos verliest zn haren, maar niet zn......quote:Op donderdag 11 september 2008 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaan we weer een dag jemoederen?
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jah, ik gooi wel een reddingslijnquote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ah...ach ja....je type komt vanzelf wel een keer langs waaien. En wat ben je iets TE??????
TELL me
O ja en fijn dat jij ook een die hard werken vandaag bent...wij slepen elkaar de middag door
Uhuh zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik gooi wel een reddingslijn
ehm dat TE tja, leg ik dadelijk wel ff uit
nu even een spoedje op werk
5min, ik was bang voor de laatste postquote:Op donderdag 11 september 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij over roken?
Je moeder, díe kon het pas niet laten om de afgelopen 10 jaar enige vorm van haar te verliezenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik kon het niet laten. bekende spreekwoord over vos verliest zn haren, maar niet zn......
Whahaha ja ik had net geluk dat Smokez de laatste wasquote:Op donderdag 11 september 2008 10:59 schreef Logician het volgende:
[..]
5min, ik was bang voor de laatste post
Pafzequote:Op donderdag 11 september 2008 11:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha ja ik had net geluk dat Smokez de laatste wasik ga nu ff paffen
als ik roep spoedje terwijl ik op mijn werk zit dan bedoel ik ook echt spoedjequote:Op donderdag 11 september 2008 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik gooi wel een reddingslijn
ehm dat TE tja, leg ik dadelijk wel ff uit
nu even een spoedje op werk
Kerelquote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik roep spoedje terwijl ik op mijn werk zit dan bedoel ik ook echt spoedje
houdt dan zelf in dat je er niks over naar 3de mag uitbrengen zo erg zijn de spoedjes dan
Maar goed, enkele telefoontjes gevoerd, wat laten omroepen, nog wat telefoontjes, en zo mag collega in de auto springen en dan is het opgelost. Maar voor nu is de druk weg
nee maar even niet dat iedereen denkt dat het nep wasquote:Op donderdag 11 september 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kerelheb je weer een serieuze bui?
Maar wie wil nou wel 24/7 om iemands nek hangen?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar even niet dat iedereen denkt dat het nep was
en voor deze melding moest ik even serieus doen, best moeilijk voor mij
Maar jah, afdelingshoofd vond dat ik weer toppie heb gehandeld
maar over mijn TE
(ik plaats niet alles want dan wordt de lijst TE lang)
- Te Los voor relatie. Kan niet echt 24/7 om iemands nek hangen. Als samen met iemand weg ben zelfs dan kan ik niet alleen op diegene letten, omgaan.
- Te druk \ gek \ actief (vele melden ADHD)
- Te vriendelijk
- Te goed als normale vriend
en zo kan ik nog wel even door gaan denk ik
IK HEB ALLE CD's VAN SOADquote:Op donderdag 11 september 2008 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Jeuj, eindelijk de nieuwe cd van Metallica maar eens besteld bij bol.com
Hopelijk komt ie dan ook morgen binnen
En natuurlijk kan ik me weer niet beheersen op die site en moet ik meteen de gehele Fawlty Towers collectie bestellen! En nog een cd'tje van System of a Down. Die heb ik al zó vaak geluisterd dat het eens tijd wordt om hem origineel in m'n bezit te krijgen
jah serieus, te vriendelijkquote:Op donderdag 11 september 2008 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar wie wil nou wel 24/7 om iemands nek hangen?doe ik op die mensen bah!
Ja en op de rest weet ik niks te zeggen...zoek je tegenpolik ben ook druk\gek\gestoord\praat teveel\actief enz. Mijn vriend is wel erg actief, maar verder de rustheid himself
en tot nu toe gaat dat al bijna 8 jaar goed (o god 8 jaar al
)
En te vriendelijk??? Ech waar?
geen katje om zonder handschoenen aan te pakken dusquote:Op donderdag 11 september 2008 11:22 schreef Logician het volgende:
Serieus als een kerel alleen al verliefd naar mij kijkt heb ik al de neiging hem knock out te slaan met een honkbal knuppel, m.a.w maar lekker vrijgezel dus
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:22 schreef Logician het volgende:
Serieus als een kerel alleen al verliefd naar mij kijkt heb ik al de neiging hem knock out te slaan met een honkbal knuppel, m.a.w maar lekker vrijgezel dus
ik zag dat vroeger altijd als een uitdaging!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen katje om zonder handschoenen aan te pakken dus
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:22 schreef Logician het volgende:
Sterfquote:Op donderdag 11 september 2008 11:37 schreef Sm0keZ het volgende:Hebben we er allemaal nog een beetje zin in vandaag?
![]()
en niet te vergeten vrij kansloosquote:Op donderdag 11 september 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
whahahaha volgens mij als je eenmaal in love bent jij...whahaha maar nee ik snap het gevoel...waarom denk je dat ik al 8 jaar aan dezelfde blijf plakken
Whahaha de rest hoef ik ook nie
vooral die viezerikken die half uit hun autoraampje hangen omdat je iets decollete hebt als je over straat wandeld...vieze venters zijn dat
Ech waar?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij bent echt letterlijk Droxz én DV, maar dan in één persoon
Noem je mij arrogant?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
Kijken doet elke vent alleen elke vent doet het anders
Eerste wat ik eigenlijk van een vrouw zie is het gezicht. En dan net als in een kroeg ofzo ga ik daarna niet de rest bestuderen zoals vele het doen. Staat het gezicht me aan dan kijk ik wat vaker, staat het gezicht me niet aan dan kijk ik gewoon de andere kant op.
In auto dan wil het nog wel eens zijn dat 1 oog op een spiegel geplakt blijft, maar over het algemeen niet.
Vrouwen die met zichzelf te koop lopen hoef ik ook niet.
(lees: Korte rokjes, korte truitjes, en noem maar op)
Ook door naar het gezicht te kijken kun je er gelijk de arrogante types enzo uitpikken, en de vrolijke types
En niet te vergeten vrij lachwekkendquote:Op donderdag 11 september 2008 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en niet te vergeten vrij kansloos
Ja whahahaquote:Op donderdag 11 september 2008 11:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En niet te vergeten vrij lachwekkend
Zeg nou zelf, loop je over straat, kom je twee dames tegen die er best goed uitzien, en dan komt er weer zo'n bacoboy voorbij in z'n roestige Opel Astra (allereerste model, mét booskijkers natuurlijk). Meneer natuurlijk stoer naar buiten kijken, en het enige wat hij terugkrijgt als reactie is een hoop denigrerend gelach
en dan niet vergeten:quote:Op donderdag 11 september 2008 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en niet te vergeten vrij kansloos
Neehoor, ik had zin om een post te maken maar wist niet wat ik erin wilde zetten. Daarom plakte ik willekeurig wat woorden achter elkaar, en zonder dat ik het zelf doorhad schreef ik dat gewoonquote:
jah, hartstikke arrogantquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En niet te vergeten vrij lachwekkend
Zeg nou zelf, loop je over straat, kom je twee dames tegen die er best goed uitzien, en dan komt er weer zo'n bacoboy voorbij in z'n roestige Opel Astra (allereerste model, mét booskijkers natuurlijk). Meneer natuurlijk stoer naar buiten kijken, en het enige wat hij terugkrijgt als reactie is een hoop denigrerend gelach
Ik ben serieus allergisch voor klef gedoe en softe blikken in een man's ogen,quote:Op donderdag 11 september 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
whahahaha volgens mij als je eenmaal in love bent jij...whahaha maar nee ik snap het gevoel...waarom denk je dat ik al 8 jaar aan dezelfde blijf plakken
Whahaha de rest hoef ik ook nie
vooral die viezerikken die half uit hun autoraampje hangen omdat je iets decollete hebt als je over straat wandeld...vieze venters zijn dat
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, ik had zin om een post te maken maar wist niet wat ik erin wilde zetten. Daarom plakte ik willekeurig wat woorden achter elkaar, en zonder dat ik het zelf doorhad schreef ik dat gewoon
- gedachte over klef gedoe: Checkquote:Op donderdag 11 september 2008 11:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben serieus allergisch voor klef gedoe en softe blikken in een man's ogen,andersom volgens mij niet echt veel last van.
En wbt dergelijke mannen in auto's
Ik ben ook van mening dat mensen lekker klef moeten doen in hun eigen tijd en niet als ik erbij benquote:Op donderdag 11 september 2008 11:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben serieus allergisch voor klef gedoe en softe blikken in een man's ogen,andersom volgens mij niet echt veel last van.
En wbt dergelijke mannen in auto's
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
- gedachte over klef gedoe: Check
- Blik in ogen: Check.
Hmm, je bent een medepooldus volgens debbie niet goed
Volgende kandidaat
Het mooist wat ik ooit heb meegemaakt met stoere mannetjes in hun auto was het volgende;quote:Op donderdag 11 september 2008 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of je veroorzaakt een knal dat je ergens tegenaan rijdt
Die momenten zijn dan ook echt: Priceless
pssssst meisje psssst! ik vind je lekker!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan niet vergeten:
Het nafluiten, naroepen, omdraaien
Ze zal wel blij met je zijn geweest toenquote:Op donderdag 11 september 2008 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pssssst meisje psssst! ik vind je lekker!
laatst ging ik tussen de middag naar de mac en toen stonden ook 3 bacoboys een meisje lastig te vallen...
ze was er gewoon duidelijk niet van gediend maar het volk bleef maar doorgaan.
toen ben ik gewoon naast haar gaan staan en zon opmerking gemaakt dat het druk was bij de wc's en of ze er al uit was wat ze wou eten...
ze heet ester en is 25 jaar en werkte als multimedia miep
zo had ik weer een gezellige lunch en zij een gezellige gesprekspartner
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het mooist wat ik ooit heb meegemaakt met stoere mannetjes in hun auto was het volgende;
(sorry, lang verhaal, maar is de moeite waard)
Twee jaar geleden, feestweek in Heemskerk, dus wij met z'n allen het centrum in natuurlijk. Iemand van de gemeente was de weg aan het afzetten, terwijl er zo'n Gaastra in z'n groene BMW 330i aan komt rijden; "He kerel, wtf, sodemieter op, ik moet er langsblabalbla
"
Terwijl hij uit het raam hangt, drukt hij per ongeluk op het knopje dat z'n raam dichtgaat. Gevolg; Wij mochten met z'n allen aanschouwen hoe het raam dichtging, en daarbij z'n bovenlip letterlijk over z'n neus heen trok. En dan die ogen erbij![]()
![]()
Dat zijn dingen die vertel je later aan je kleinkinderen
Overigens was dat de eerste keer in m'n leven dat ik werkelijk om ben gevallen van het lachen.quote:
ja en was wel gezellig gewoonquote:Op donderdag 11 september 2008 11:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ze zal wel blij met je zijn geweest toen
Ach ik had een x de slappe lach om niks...(ik lach nogal snel) enne letterlijk in me broek gezeken, wist ook niet dat dat kon. Ze hebben me in me gezicht geslagen om me te laten stoppen met lachen omdat ik bijna stikte.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Overigens was dat de eerste keer in m'n leven dat ik werkelijk om ben gevallen van het lachen.
Daarvoor geloofde ik nooit dat dat sowieso kon, en dat mensen dat alleen maar deden om aandacht te trekken ofzo
Smerigquote:Op donderdag 11 september 2008 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ik had een x de slappe lach om niks...(ik lach nogal snel) enne letterlijk in me broek gezeken, wist ook niet dat dat kon. Ze hebben me in me gezicht geslagen om me te laten stoppen met lachen omdat ik bijna stikte.
jah ik had net ook nog een andere woord waarvan ik dacht van: WTF hoe kom ik eropquote:Op donderdag 11 september 2008 11:48 schreef Logician het volgende:
mede wwattus?!![]()
hmmpfz eerst maar eens pafpauze
Ja en ik werd hard geslagen ook nogquote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Smerig!
Maar idd, apart, bijna stikken van het lachen terwijl er niks gebeurt
toch ee nwarm gevoel gegeve ndat lachenquote:Op donderdag 11 september 2008 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ik had een x de slappe lach om niks...(ik lach nogal snel) enne letterlijk in me broek gezeken, wist ook niet dat dat kon. Ze hebben me in me gezicht geslagen om me te laten stoppen met lachen omdat ik bijna stikte.
godsamme ik moest lachenquote:Op donderdag 11 september 2008 11:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het mooist wat ik ooit heb meegemaakt met stoere mannetjes in hun auto was het volgende;
(sorry, lang verhaal, maar is de moeite waard)
Twee jaar geleden, feestweek in Heemskerk, dus wij met z'n allen het centrum in natuurlijk. Iemand van de gemeente was de weg aan het afzetten, terwijl er zo'n Gaastra in z'n groene BMW 330i aan komt rijden; "He kerel, wtf, sodemieter op, ik moet er langsblabalbla
"
Terwijl hij uit het raam hangt, drukt hij per ongeluk op het knopje dat z'n raam dichtgaat. Gevolg; Wij mochten met z'n allen aanschouwen hoe het raam dichtging, en daarbij z'n bovenlip letterlijk over z'n neus heen trok. En dan die ogen erbij![]()
![]()
Dat zijn dingen die vertel je later aan je kleinkinderen
Mja, als het nodig was, lekker belangrijkquote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja en ik werd hard geslagen ook nogmaar ja anders was ik denk ik echt gestikt hoor was gewoon eng
Dat verhaal was vies Patrickquote:Op donderdag 11 september 2008 11:57 schreef tripack het volgende:
[..]
godsamme ik moest lachenecht priceless
![]()
Zie onderstaande postsquote:Op donderdag 11 september 2008 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
en ow, trouwens iedereen Diertjuh al succes gewenst met haar eerste werkdag
Smokez, hoezo ?
morguuhquote:
smakelijkquote:Op donderdag 11 september 2008 11:59 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga ff lunchen tot straks(en plassen)
* Crazy-M gooit smokez uit het raamquote:Op donderdag 11 september 2008 11:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leanne!Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Plas smakelijkquote:Op donderdag 11 september 2008 11:59 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga ff lunchen tot straks(en plassen)
quote:
Godver, nou moet ik weer een hele verdieping omhoog lopenquote:Op donderdag 11 september 2008 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit smokez uit het raam
quote:
Jeweetschquote:Op donderdag 11 september 2008 12:01 schreef tripack het volgende:
[..]
sjit nu ben ik niet meer anoniem
GRTDOJW weet waar je huis woontquote:
jij bleef wegquote:Op donderdag 11 september 2008 12:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
TRIPACK!!
BARRA!!
so happy to see you all![]()
![]()
CRAZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op donderdag 11 september 2008 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit smokez uit het raam
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:02 schreef tripack het volgende:
[..]
GRTDOJW weet waar je huis woont
aaah is dat een nieuw werkwoordquote:Op donderdag 11 september 2008 12:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
CRAZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
mag ik je hyven?![]()
nee?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaah is dat een nieuw werkwoord
maar je weet me te vinden
(denk ik)
weet zeker dat je die weetquote:
waar moet ze die van wetenquote:Op donderdag 11 september 2008 12:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk maar tussen mijn 'vrienden', je weet z'n voornaam vast wel
en niet echt verwelkomendquote:Op donderdag 11 september 2008 12:12 schreef kingmob het volgende:
hoi!
uren moeten wachten op toegang tot het netwerk op je nieuwe klus is niet erg productief
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
ECHT serieus,
ik dacht dat hier hilarische verhalen waren.
Maar ik keek net in de AT van leannesorry
Maar toen ik daar een gesloten topic zag toen sprongen de tranen in mn ogen van het lachen
Kijk bij mij is het makkelijk, mijn username is ook mijn voornaam.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk maar tussen mijn 'vrienden', je weet z'n voornaam vast wel
hihi.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
ECHT serieus,
ik dacht dat hier hilarische verhalen waren.
Maar ik keek net in de AT van leannesorry
Maar toen ik daar een gesloten topic zag toen sprongen de tranen in mn ogen van het lachen
komende za avond ben ik niet in tilburg, (misschien pas na 2:00quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef Leanne het volgende:
[..]
Kijk bij mij is het makkelijk, mijn username is ook mijn voornaam.
Maar ik heb um hoor!
Wanneer gaan we eens een biertje doen in Tilburg met GRTDOPJW?
zondag slaap ik uitquote:Op donderdag 11 september 2008 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komende za avond ben ik niet in tilburg, (misschien pas na 2:00)
Zondag is er 1 of ander groot feest met orkesten waar ik te vinden ben
Moet de maandag nog vrij vragen
Feest is loop afstand van mn huis verwijderd![]()
maar woon je dan in de buurt van tilburg???quote:
quote:
ik woon in het Westland!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar woon je dan in de buurt van tilburg???![]()
![]()
QUOTE VA NDE DAGquote:
aah okquote:Op donderdag 11 september 2008 12:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik woon in het Westland!
je weets! onder Den Haag!
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik woon in het Westland!
je weets! onder Den Haag!
ikke wel waar eten we vandaag?quote:
Ik ga zo naar de burgerkingquote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ikke wel waar eten we vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
aah welkom terugquote:Op donderdag 11 september 2008 12:48 schreef debbie_19 het volgende:Daar zijn we weer...compleet verzadigd en uitgeplast
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
tvp, ik ben er gelijk weer vandoor!have funSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Heb ik nog wat gemistquote:
nee niet echt,quote:Op donderdag 11 september 2008 12:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb ik nog wat gemistpfff ben net ff buiten geweest...ik had daar graag willen blijven
Oke dan! Eet smakiequote:Op donderdag 11 september 2008 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee niet echt,
Ik ga over paar min eten.
Inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 13:02 schreef lynda het volgende:
Zo.. ik hoef deze week alleen nog paar uurtjes naar school! Werk zit er op voor deze week..
Nu.. keihard me bed induiken en heel lang slapen
Het heeft zo zijn 'voordeel' om, om zes uur te beginnen.. Na een 7 urige werkdag is het pas 1 uur 's middags
Maakt mij niet uit, binnenkort ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef Leanne het volgende:
[..]
Kijk bij mij is het makkelijk, mijn username is ook mijn voornaam.
Maar ik heb um hoor!
Wanneer gaan we eens een biertje doen in Amsterdam/Haarlem/Beverwijk/Heemskerk met GRTDOPJW?
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
om 6 uur kan ik niet beginnen, dan is er hier nog niemandkan ik het pand niet in
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:19 schreef Sgele het volgende:
Zo...dat bezoek zit er ook op
Over 3 kwartier naar huis
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:19 schreef Sgele het volgende:
Zo...dat bezoek zit er ook op
Over 5 uur naar huis
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leuk hoor, loop ik hier te kotsen, ben jij het weer aan het aanmoedigen
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
soms kan een kotsend iemand best wat aanmoediging gebruiken
Ja hallo, ik zit hier niet te zuipen (of andere dingen tot mij te nemen wat god verboden heeftquote:Op donderdag 11 september 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
soms kan een kotsend iemand best wat aanmoediging gebruiken
ik moet je even streng aankijken jongedamequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zit hier niet te zuipen (of andere dingen tot mij te nemen wat god verboden heeft) op m'n werk hoor
Niet?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zit hier niet te zuipen (of andere dingen tot mij te nemen wat god verboden heeft) op m'n werk hoor
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:36 schreef kingmob het volgende:
Er lopen hier mooie vrouwen rond.
En ze knipogen naar me![]()
* debbie_19 zegt kom maar verder hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
komt hier voorzichtig om een hoekje kijken
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:36 schreef kingmob het volgende:
Er lopen hier mooie vrouwen rond.
En ze knipogen naar me![]()
* kingmob neemt volgende keer een camera meequote:Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pics or it didnt happen
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
HALLELUJAAAAAA
Wat ee nheeeeeeeeeeerlijk weer
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:53 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga er vandoor...werk ze nog ff![]()
Dank uquote:
Samen de middag doorquote:Op donderdag 11 september 2008 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dank u
samen de middag door he?
kan ik een half uurtje van je afkickenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Samen de middag doorik mag alleen een half uurtje korter blijven dan jij
Heb je dan ook wel nodig denk ikquote:Op donderdag 11 september 2008 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ik een half uurtje van je afkicken
Heb jij eigen bedrijven?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook, lekker weer buiten, nu maar vast beginnen met plan van aanpak voor re-intigratie bij mijn andere bedrijf
nee, niet eigen bedrijfquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, niet eigen bedrijfmaar ik ben op dit moment gedetacheerd bij het huidige bedrijf
Contract loopt tegen het einde dus nu plan van aanpak maken om terug te treden bij mijn officiele baas
weet niet hoe situatie bij officiele baas is (druk of rustig)quote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maar dan kom je toch nog wel hier terug
Sgelequote:Op donderdag 11 september 2008 13:53 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga er vandoor...werk ze nog ff![]()
Hoop jequote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet hoe situatie bij officiele baas is (druk of rustig)
Sorry
Maar is nog tot 31 December.
Weet alleen ff niet goed hoe ik 1 zin in de aanleiding moet formuleren maar dat komt wel
Plan van aanpak moet pas eind deze maand klaar zijn dacht ik
ik hoop zoveel dat ik het hopen al heb opgegevenquote:
Waar is iedereen eigenlijk? Of zijn we nog maar met z'n tweequote:Op donderdag 11 september 2008 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hoop zoveel dat ik het hopen al heb opgegeven
Weet niet waar de rest isquote:Op donderdag 11 september 2008 14:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar is iedereen eigenlijk? Of zijn we nog maar met z'n twee
Hehe en toch zijn het 3 totaal verschillende dingen. Waarom moet je een Plan van Aanpak schrijven?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Weet niet waar de rest is
Aanleiding
Doelstelling
Probleemstelling
Ik vind die 3 dingen altijd zo op elkaar lijken bij Plan van Aanpak.
het zijn idd 3 verschillende dingenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Weet niet waar de rest is
Aanleiding
Doelstelling
Probleemstelling
Ik vind die 3 dingen altijd zo op elkaar lijken bij Plan van Aanpak.
haaai LL hoest met jouw dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er wel... maar blijkbaar zit daar ook niemand op te wachten
Ik zei net KOM VERDER tegen jequote:Op donderdag 11 september 2008 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had je wel gezien, zo stiekem om het hoekje. Maar toen ik terug kwam was het stilquote:Op donderdag 11 september 2008 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook...quote:
Weet ik maar heb niet zoveel boeiends te zeggen, en als ik dan me bek open doe, komen er rare dingen uit en is iedereen boos.... [wijst @ gm-topic]quote:
klopt, alleen alle 3 verschillend beschrijven is kutquote:Op donderdag 11 september 2008 14:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hehe en toch zijn het 3 totaal verschillende dingen. Waarom moet je een Plan van Aanpak schrijven?
Same herequote:
Ik word nooit boos...ik neem gewoon niemand serieusquote:Op donderdag 11 september 2008 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik maar heb niet zoveel boeiends te zeggen, en als ik dan me bek open doe, komen er rare dingen uit en is iedereen boos.... [wijst @ gm-topic]
aaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben je, kan niet terug smsenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:22 schreef Frutsel het volgende:
hey peepz![]()
[..]
Same here... vandaag wel erg op me werk zeg
ook geen zin om aan wat nieuws te beginnen
Okequote:Op donderdag 11 september 2008 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt, alleen alle 3 verschillend beschrijven is kutwant voor je gevoel schrijf je 3 keer hetzelfde.
PvA wil de huidige afdelingshoofd. Voor het terug treden naar mijn officiele baas. Dat dat allemaal goed verloopt. En ook wel handig. dan vergeet je niks
en toch had je gelijkquote:Op donderdag 11 september 2008 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik maar heb niet zoveel boeiends te zeggen, en als ik dan me bek open doe, komen er rare dingen uit en is iedereen boos.... [wijst @ gm-topic]
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ook...niet dat ik niks te doen heb, maar heb gewoonweg geen zin
Ligt eraanquote:
Geeft nix hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 14:23 schreef Logician het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaah daar ben je, kan niet terug smsenbut thx
Welk topic? wat is gm-topic?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en toch had je gelijk
ik probeerde het subtiel te brengen door die privé gesprekken
hahahaha die heeft het dus ook druk op jouw/zijn werkquote:Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef Logician het volgende:ik ben achter de foknick van een collega gekomen die ik nu dus plat pm uit verveling
Goedemorgen topics in ONZquote:Op donderdag 11 september 2008 14:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Welk topic? wat is gm-topic?voel me nu echt een debiel
stop even met mij te PM-enquote:Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef Logician het volgende:ik ben achter de foknick van een collega gekomen die ik nu dus plat pm uit verveling
Ach het is niet de eerste keer, ik zeg wel vaker wat ik vind.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef Crazy-M het volgende:
en toch had je gelijk
ik probeerde het subtiel te brengen door die privé gesprekken
jah maar sommige gebruikers (zonder namen te noemenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach het is niet de eerste keer, ik zeg wel vaker wat ik vind.
helemaal niet over 55 min,quote:Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum
ATTENTIE ATTENTIE OVER 1 UUR EN 55 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
IK HERHAAL OVER 1 UUR EN 55 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
VOLGENDE BERICHT VOLGT OVER 55 MINUTEN
Ech waar?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar sommige gebruikers (zonder namen te noemen) die zijn nogal seksueel gefrustreerd lijkt het
En andere die hebben alleen maar oog voor 1 centraal persoon ....
Laatste is hier ook een tijd geweest maar nu gelukkig niet meer
Uiteraardquote:Op donderdag 11 september 2008 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
helemaal niet over 55 min,
jij blijft hier netjes posten
sorryquote:
Wie zou die laatste zijn dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar sommige gebruikers (zonder namen te noemen) die zijn nogal seksueel gefrustreerd lijkt het
En andere die hebben alleen maar oog voor 1 centraal persoon ....
Laatste is hier ook een tijd geweest maar nu gelukkig niet meer
Het is niet eerlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum
ATTENTIE ATTENTIE OVER 1 UUR EN 55 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
IK HERHAAL OVER 1 UUR EN 55 MINUTEN IS DEBBIE WEER VRIJ
VOLGENDE BERICHT VOLGT OVER 55 MINUTEN
moest zijn laatste gedeeltequote:Op donderdag 11 september 2008 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wie zou die laatste zijn dan?
Ik heb m'n ogen blijkbaar écht in m'n hol zitten
Mja, t is wel een stukkie veranderd...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moest zijn laatste gedeeltehet maar oog hebben voor elkaar niet voor nieuwe
Maar is eigenlijk drastisch veranderd hier
Ahquote:Op donderdag 11 september 2008 14:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
18:15
Maar na regen komt zonneschijn
En na werken komt regen
jah, de blijvers die gaan niet wegquote:Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, t is wel een stukkie veranderd...
Maar goed, ik zit hier nog steeds de hele dag, dus da's nog wel redelijk hetzelfde gebleven
Ik dacht dat ik niet echt een nieuweling was in GMquote:Op donderdag 11 september 2008 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
jah, de blijvers die gaan niet weg
maar vroegah werden nieuwelingen nogal afgezeken
Ach ik was gewoon terug gaan zeiken hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
zoals ik zeg debbie, het is veranderd in dit topic
Boeiend Lovely wat andere zeggen en denken. JIj mag je mening uitroepen daaro en hier ook.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik niet echt een nieuweling was in GM
Haha, dankjequote:Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aharme jij....hier
![]()
thank god ben ik eerder vrij
Nou je het zegt, waar is Beller eigenlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, de blijvers die gaan niet weg
maar vroegah werden nieuwelingen nogal afgezeken
Wiequote:Op donderdag 11 september 2008 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou je het zegt, waar is Beller eigenlijk
Dat ging over dit topicquote:Op donderdag 11 september 2008 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik niet echt een nieuweling was in GM
ach, niet iedereen hier was zoquote:Op donderdag 11 september 2008 14:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ik was gewoon terug gaan zeiken hoor![]()
ik kwam zelf vroeger ook op fok! op mensen af te zeiken en uit te lachen
dat vond ik toen zo leuk
*confused*quote:Op donderdag 11 september 2008 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
Dat ging over dit topicvan die nieuwelingen
hier nog blauwe luchtquote:Op donderdag 11 september 2008 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*confused*
Laat maar...
Inmiddels regent het hier pijpensteeltjes
Bellerophonquote:Op donderdag 11 september 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie![]()
Nenenene jij moet tot laat werken![]()
Eigenlijk wel lache..ik was 19 toen ik me registreerde das 6 jaar geleden, dus eigenlijk ben ik in vergelijking met jou een FOK! bejaardequote:Op donderdag 11 september 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach, niet iedereen hier was zo
nu 1 persoon die hier niet meer komt die echt zo grof was
die bedoelde ikquote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bellerophon
* Sm0keZ kleedt debbie_19 netjes aan met een dwangbuis en muilkorf, en duct-tapet haar volgens op een stoel
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bellerophon
* Sm0keZ kleedt debbie_19 netjes aan met een dwangbuis en muilkorf, en duct-tapet haar volgens op een stoel
Ah joh, ik hoor jullie volgende week wel als ik iedere dag om 14:15 naar huis gaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die bedoelde ik
Zeg smokez, vervelnd toch, als je langer moet werken dan de rest?
Pfff ik ben tenminste op woensdag vrijquote:Op donderdag 11 september 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, ik hoor jullie volgende week wel als ik iedere dag om 14:15 naar huis ga
Da's dan wel weer lekker.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pfff ik ben tenminste op woensdag vrij
Wrom nie?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
O ja en ik meld alvast...als straks dit topic vol is...IK open geen nieuwe....![]()
![]()
![]()
al ben ik 80x de laatste
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's dan wel weer lekker.
Ik ben nu bezig om 12 dagen op rij te werken
Zaterdag over een week heb ik pas weer weekend
quote:
ligt eraanquote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel lache..ik was 19 toen ik me registreerde das 6 jaar geleden, dus eigenlijk ben ik in vergelijking met jou een FOK! bejaarde
Ik heb er maar 1quote:Op donderdag 11 september 2008 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ligt eraan
ik zal is kijken van wanneer mijn oude account is
(als ik die kan vinden
Hier krijg ik betaald om te Fokkenquote:
Mijn allereerste acc is uit 2003quote:Op donderdag 11 september 2008 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ligt eraan
ik zal is kijken van wanneer mijn oude account is
(als ik die kan vinden
Dat snap ik ja..zou wel lullig zijn anders en ach als je het niet erg vindt, dan maakt het niks uti.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier krijg ik betaald om te Fokken
Dit weekend staan wat changes gepland binnen het bedrijf, ik mag alles gaan coordineren van het wekeend. Maar geeft niet hoor, die dagen krijg ik wel weer terug
Ken ik diegene?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
ach, niet iedereen hier was zo
nu 1 persoon die hier niet meer komt die echt zo grof was
Mijne uit 2002quote:Op donderdag 11 september 2008 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn allereerste acc is uit 2003
ik gebruik er ook maar 1quote:
Ja ik zou nou ook niet meer mijn huidige leeftijd enz. erachter zetten, maar gewoon iets wat 100 jaar meekan, maar jaquote:Op donderdag 11 september 2008 15:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gebruik er ook maar 1
Die andere had een stomme username enzo
Mja, dit is nog steeds m'n eerste accountquote:Op donderdag 11 september 2008 15:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gebruik er ook maar 1
Die andere had een stomme username enzo
Da's dan ¤ 4,95quote:Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef Steve-O het volgende:
Ik wil mijzelf ook even aanmelden voor vandaag ..
en het scheelt dat ik met deze username minder moet typen om in te loggenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, dit is nog steeds m'n eerste account
Okee, m'n username zuigt ook aan alle kanten, maar ik vind het allemaal wel best zo
vergeet de ¤ 100,00 administratie kosten niet ... Doe je elke keer vergetenquote:
Die zou jij deze maand voor alle nieuwelingen gaan betalen, lolbroek, daarom zijn er ook opeens zoveel nieuwe GRTDOJW'ersquote:Op donderdag 11 september 2008 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vergeet de ¤ 100,00 administratie kosten niet ... Doe je elke keer vergeten
Oja die fok abonnementen , 4 euro betalen voor een banner killerquote:
Neenee, dat staat er los van hequote:Op donderdag 11 september 2008 15:08 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Oja die fok abonnementen , 4 euro betalen voor een banner killer
Verklaar u nader ?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neenee, dat staat er los van he
168 minuten voor mij .quote:
Dit kan zo naar ONZquote:Op donderdag 11 september 2008 15:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo'n GRTDOJW-abo kost nou eenmaal ¤ 4,95, ik heb het ook niet bedacht
Wat kan ik daarvan verwachten qua inhoud ?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo'n GRTDOJW-abo kost nou eenmaal ¤ 4,95, ik heb het ook niet bedacht
Niet zoveel denk ik...Da's ook de reden waarom niemand het ooit heeft betaaldquote:Op donderdag 11 september 2008 15:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wat kan ik daarvan verwachten qua inhoud ?
Ik had jou mijn medelijden al getoondquote:
Late kutdiensten.quote:
Medelijden?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik had jou mijn medelijden al getoond
Ik ben nou eenmaal van de leedvermaakquote:Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Medelijden?
Volgens mij kennen wij allebei een totaal verschillende betekenis van dat woord
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:19 schreef Steve-O het volgende:
Dit is wel mijn topic hoor . * Denkt met weemoed aan Zwart/wit Fok.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het niet
Geen reet te doen op je werk
Dat was lang voor 2007 toen Steve-O nog nooit van werken had gehoord.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het niet
Geen reet te doen op je werk
Mja, hoop slap geouwehoer enzo, ik vind het wel best allemaalquote:Op donderdag 11 september 2008 15:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hmz .... je zou je toch afvragen waarom ik hier steeds minder kom ....
waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hmz .... je zou je toch afvragen waarom ik hier steeds minder kom ....
Denk zomaar dat ie de oude vertrouwde GRTDOJW'ers een beetje begint te missenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |