abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61901532
Jojo, ik kan me voorstellen dat je je incompleet voelt zo met je meisje niet naast je, het is ook helemaal niks dat je dr niet gewoon zelf alles kunt doen wat je zou willen doen.
Ik hoop dat ze heel snel dusdanig opknapt dat dat wel kan
  donderdag 25 september 2008 @ 12:56:07 #202
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61901739
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef YPPY het volgende:
Jojo toch, op die foto zag je er zo twijfelachtig uit, maar dat vond ik zo raar om te zeggen.

Krijg je iets van begeleiding van maatschappelijk werk ofzo? Het is zo raar. Je bent je buik kwijt, maar de baby die er in zat heb je ook niet echt. Het is zo snel gegaan ineens. Van zwanger naar zoveel zorgen om je meisje.
Op de meeste foto's van mij en Isis zie ik er supergelukkig uit, en dat ben ik ook, als ik bij d'r ben...
En met maatschappelijk werk hebben we wel een gesprek gehad, maar wat ik weet niet wat ik wat dit betreft met ze zou moeten. Ik mis d'r gewoon en dat lijkt me een gezonde emotie, maar het doet wel pijn.
pi_61901846
Jojo
Wat moet dat een rot gevoel zijn!
Weet niet goed wat te zeggen.
Ik hoop dat je haar haar gauw lekker mag vasthouden wanneer je maar wilt
  Licht Ontvlambaar donderdag 25 september 2008 @ 13:00:57 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61901865
Is heel normaal jojo, ik zou me eerder zorgen maken als je dit niet zou voelen... Dikke knuf
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61902182
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:56 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Op de meeste foto's van mij en Isis zie ik er supergelukkig uit, en dat ben ik ook, als ik bij d'r ben...
En met maatschappelijk werk hebben we wel een gesprek gehad, maar wat ik weet niet wat ik wat dit betreft met ze zou moeten. Ik mis d'r gewoon en dat lijkt me een gezonde emotie, maar het doet wel pijn.
Is inderdaad een gezonde emotie, maar wel een vervelende!
Veel sterkte er mee joh!

Heb je al een beetje een idee wanneer je haar mee mag nemen of nog helemaal niet?
pi_61904666
Jojo . Lijkt me inderdaad een gezonde emotie, maar het lijkt me ook erg moeilijk.
Weet niet wat ik er verder van moet zeggen .

Mibos, wat ligt leven en dood dan dicht bij elkaar...
Fake it till you make it...
pi_61906327
Als je maar weet Jojo, dat twijfel en onzekerheid emoties zijn die bij alle verse mama's horen. Dus dat je je dan niet weer rotter gaat voelen omdat je dat voelt, want dat hoort er ook gewoon bij. Het hele 'zal ik het wel goed doen?', 'ben ik wel een leuke mama?', 'wat moet hij/zij aan met dit weer?', 'welke maat moet ik kopen voor volgend seizoen?' 'laten huilen of niet?' etc. etc. etc.

Ik snap dat jouw onzekerheid grootser is dan de dingen hierboven, maar durf het ook maar gewoon toe te laten. Niks geks aan. Het is nogal een situatie om aan te wennen zeg hee. En dat je dat kan, daar ben ik van overtuigd. Ik hoop dat jullie snel heel veel meer aan elkaar kunnen gaan wennen.

Mag je nu wel iedere dag buidelen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 25-09-2008 18:28:16 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_61906617
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:03 schreef Jojogirl het volgende:

Ik ben al 10 dagen d'r moeder, maar heb haar nog amper vast kunnen houden, pas 2 keer een luier verschoond, nog amper horen huilen, geen idee wat voor maat kleertjes ze nu goed past en wat haar leuk staat. Ik voel me gewoon incompleet zonder m'n meisje bij me
Ah meid toch
Variety is the spice of life
  donderdag 25 september 2008 @ 15:39:52 #209
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61906671
Jojo dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_61908219
Jojo, ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen met het verwerken van al deze gevoelens. Je kindje niet bij je hebben voelt zo ontzettend rot. Ik hoop dat jullie straks een beetje van deze tijd ´goed kunnen maken.´ Dikke kus.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 25 september 2008 @ 16:40:52 #211
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61908311
Hé Lishe, hoe is het met jou nu?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_61909795
He Dutch, lief!
Ja het gaat. Ik ben nog steeds bij mijn ouders, en ik doe steeds meer. Vandaag heb ik de hele dag voor de kinderen gezorgd, mijn vader is nu aan het koken. Lichamelijk gaat het heel goed, heb alleen ´s avonds op bed wat last van mijn buik, en af en toe duizelig, maar dat is de vermoeidheid.
Mijn hoofd stroomt af en toe over. Soms hoor je van mensen die zo sterk zijn, nou hoef ik er niet om te huilen nu, maar ik ben wel kwaad. Dus zo sterk voel ik me helemaal niet. Dat er dus niks tegenover staat, tegen het gedoe en zorgen en pijn enzo. Geen baby straks in de wieg, ik vind het best oneerlijk. Maar aan de andere kant, ik ben er nog, dat is natuurlijk voor mijn gezin het bealngrijkst. Ik durf alleen geen auto te rijden enzo, ik ben vreselijk bang dat er iets gebeurt. Vind ik best stom van mezelf, zo´n aanstellerij, maar dat zal wel weer overgaan.
pi_61910882
Lishe, gewoon even een omdat 't ook niet eerlijk is.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 25 september 2008 @ 18:51:02 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61911369
Jeetje Lishe, ik wist niet dat je nog bij je ouders zat...
En wat rot dat je je zo onzeker voelt over bepaalde dingen als autorijden.

Die kwaadheid kan ik me ook wel voorstellen. Althans, ook een soort van gefrustreerdheid over iets dat een kadootje zou zijn en dat je dan ineens wel heel bruut wordt afgenomen...
pi_61911396
Och Jojo toch. het lijkt me ook afschuwelijk als je je verse kindje niet kunt knuffelen zo veel als je maar wil.

Lishe, Sterk zijn uit zich bij iedereen anders. jij maakt op mij wel degelijk een sterke indruk. Ook een .

En Mibos... tja, oma's gaan nu eenmaal een keertje dood. Sterkte ermee.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  Jubileum moderator donderdag 25 september 2008 @ 18:55:24 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61911487
Lishe volgens mij is dat soort onzekerheid ook inherent aan je emotionele en lichamelijke toestand. Hopenlijk gaat het snel beter en zul je zien dat die gevoelens van onzekerheid en angst ook snel verdwijnen.
Wel fijn dat je bij je ouders terecht kunt, wordt je zelf ook lekker in de watten gelegd? Dat heb je wel nodig nu

Jojo wat verdrietig, heel veel sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 25 september 2008 @ 19:04:15 #217
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_61911704
Lishe jij ook een dikke knuffel en ik kan je je gevoel wel goed voorstellen.

Moonah ja oma's gaan een keer dood ben ik met je eens maar het is niet de bedoeling dat ze dat bij bosjes doen volgens mij...
pi_61912795
Wat lief, fijn zulke reacties.
Lois, ik denk dat je gelijk hebt. De weegschaal is nog niet in balans. Eerst was het alleen lichamelijk, nu weegt geestelijk weer zwaarder. Ik denk dat ik op zich ook wel weer thuis zou kunnen zijn, alleen met de kinderen. Maar dan zonder boodschappen en stapels was. Het is vooral de gedachte alleen te zijn die me echt heel erg hier houdt. Volgende week donderdag ga ik sowieso naar huis ivm ziekenhuisbezoek. Dan maak ik de echte balans op, hoe het voelt om het weer allemaal zelf te doen. Ik hoop ook dat ik dan snel weer aan het werk kan. Maar dat voelt echt als het eindstation, dat het echte leven weer gaat beginnen en dat alles rondom het zwanger zijn, het gedoe daarna afgesloten moet zijn. En daar ben ik nog niet aan toe.
pi_61915424
Ik lees steeds over "sterk zijn..."
Waarom moet iedereen sterk zijn?
Je hebt zoiets heftigs meegemaakt, dan hoef je toch niet constant sterk te zijn?
Het lijkt mij ook heel normaal dat je af en toe helemaal breekt.
En dat geeft niks

Jojo, het lijkt me een vreselijk gevoel om je lieve kindje steeds te moeten achterlaten in het ziekenhuis.
Hoop dat Isis snel zo ver is dat ze met jullie mee mag gaan naar huis, en dat je haar zoveel kunt knuffelen als je maar wilt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 25 september 2008 @ 21:56:07 #220
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61916494
Jojo, een hele gezonde maar moeilijke reactie! Ook deze reactie maakt jou een supermama voor Isis!

Lishe, ik hoop dat de tijd je vlug wat meer zekerheid geeft
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 25 september 2008 @ 21:56:44 #221
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61916520
Mibos, voor jou ook een Het hoort bij het leven, maar dingen die zo kort op elkaar komen, kunnen te veel zijn!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61916620
Jojo en Lishe
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61919989
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef Mibos2 het volgende:
Moonah ja oma's gaan een keer dood ben ik met je eens maar het is niet de bedoeling dat ze dat bij bosjes doen volgens mij...
en niet bij mibosjes! wat veel allemaal zeg. sterkte!

jojo, lijkt me ook een bizarre tijd zo, je hebt je gewoon ingesteld op een baby die voortdurend bij je is, die al je aandacht en zorg en energie vraagt, en nu moet je maar afwachten, en mag je nog zo weinig met 'r. sterkte en ik hoop dat de situatie snel verbetert, zodat jullie kleine meisje met jullie mee naar huis mag en je 'gewoon' lekker kunt gaan moederen over haar.

lishe, fijn dat jij en je meiden zo goed terecht kunnen bij je ouders, neem er maar goed de tijd voor hoor. en sterk? juist het kunnen toegeven dat je nog niet klaar bent voor bepaalde dingen vind ik sterk!
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:31:49 #224
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61921591
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik lees steeds over "sterk zijn..."
Waarom moet iedereen sterk zijn?
Je hebt zoiets heftigs meegemaakt, dan hoef je toch niet constant sterk te zijn?
Het lijkt mij ook heel normaal dat je af en toe helemaal breekt.
En dat geeft niks
Ik denk dat dat te maken heeft met wat je onder 'sterk zijn' verstaat. Je emoties toelaten en er even helemaal doorheen zitten, dat mag best (lijkt me zelfs heel gezond), maar je moet er niet compleet aan onderdoor gaan.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:35:02 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61923495
Mwoah, zelfs dat lijkt me in bepaalde omstandigheden niet eens iets om je echt voor te 'schamen'.
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:49:46 #226
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61923688
Dat bedoel ik ook niet, maar het is voor jezelf gewoon niet prettig, omdat je daar veel lastiger van herstelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijs op 26-09-2008 09:11:34 (typfoutje) ]
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_61923858
Ik heb juist dat ik mij beter voel als ik ook even niet "sterk" ben.
Heerlijk huilen of schreeuwen. Even alle emoties los en daarna weer sterk zijn.
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:08:51 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61923981
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:49 schreef Grijs het volgende:
Dat bedoel ik ook niet, maar het is voor jezelf gewoon niet prettig, omdat je daar veel lastiger van hersteld.
Ja ok, snap ik wel uiteraard.

Maar ik had ook een beetje wat Karin zei, ook in de reacties naar Evenstar toe. Sterk en dapper zijn is ok, maar als je dat niet redt is er ook geen man overboord als je idd op een gegeven moment maar weer opkrabbelt.
pi_61924471
het kan misschien ook als sociale druk voelen waardoor je je 'sterker' voordoet dan je bent idd?
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:40:58 #230
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61924614
Maar stel dat je er compleet aan onderdoor gaat (waar dan ook aan) dan helpt de wetenschap dat je daar nog moeilijker van herstelt niet echt. Het is geen keuze om ergens helemaal aan onder door te gaan.

Ik vind de post van Karin een heel goede.
Ik vind het fijn als iemand op een voor hem/haar goede manier omgaat met verdriet of zware dingen in het leven. Soms is dat veel praten, veel spuien, soms is dat heel sterk rationeel vooruit kijken, soms is dat leven per moment en soms is dat jezelf verliezen in iets, iets waardoor je je gedachten verzet.
En ik vind het aan de andere kant heel begrijpelijk als het iemand niet lukt er op een voor hem/haar goede manier mee om te gaan in bepaalde periodes. Als dingen gewoon even té zwaar zijn om er balans in te vinden. Als mensen er dus even echt niet uitkomen. Al zou ik nog zo graag willen dat iedereen een fijne grip had op al die dingen: ik heb er vooral begrip voor als dat even totaal niet gaat.

edit: ah, BE zegt ook al zoiets en Poemojn's gevoel deel ik ook.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61925020
wellicht heeft het ook te maken met het gevoel te moeten voldoen aan wat anderen verwachten, en andersom het gevoel erop afgestraft te worden als je dat niet voldoende demonstreert. wat mij betreft onterecht hoor trouwens: niemand hoeft zomaar te voldoen aan wat anderen van die persoon verwachten, maar iedereen heeft in meer of mindere mate te wens "te voldoen"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_61925854
Dag dames/meiden... (en misschien ook wel heren?)

Vamperotica wees me op het topic ouders, dus ik besloot maar even een kijkje te gaan nemen...
Ik wist niet helemaal waar ik me moest voorstellen, dus kom ik mijn (verkorte) verhaal maar even hier doen...

Mijn naam is Sanne, ik ben 21 jaar jong (net, 14 september) Ik woon samen in Noord Brabant, vlakbij Breda, met mijn vriend.
En ik ben de hele trotse mama van mijn zoontje Finn... geboren op 20 januari na een fikse bevalling... ik begon thuis en moest uiteindelijk naar het ziekenhuis, maar meneer was dan ook 4320 gram en 53 cm...
Nu 8 maanden later loop ik 24/7 achter hem aan, want hij kan zitten, kruipen en staan, dus er is nu een heleboel onveilig

Vragen, just ask

groetjes,
Sanne
(p.s. ik zal ook wat foto's van hem posten in het fototopic)
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 10:38:32 #233
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61925858
Ik heb bij Tai-Chi ooit geleerd dat je sterk opstellen er voor kan zorgen dat je breekt. Als je een beetje meegeeft kun je de aanvaller veel makkelijker laten passeren, zodat niet jij maar hij z'n evenwicht verliest.
Mentaal werkt dat ook zo. Heel erg verzetten tegen verdriet knakt en blokkeert juist iets in je. Als je het toelaat kun je daarna weer verder.
dit beeld helpt mij iig erg goed om verdrietige perioden aan te kunnen en me er niet onterecht schuldig over te voelen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61925941
Ik denk mezelf vaak van bamboe. Dat buigt ook mee in weer en wind, maar is heel sterk.
Variety is the spice of life
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 september 2008 @ 10:43:52 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61925978
Macka, wat jij zegt lijkt een beetje op het gezegde 'Buigen of Barsten', denk inderdaad ook dat je meer hebt aan buigen

Deze mama is bezig met de laatste werkdag hier, best een beetje vreemd
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:48:57 #236
144006 chacama
Ondernemend!
pi_61926096
Saig, welkom hier. Hoop dat je snel 'thuis' voelt in oud. En ik heb meteen een brutale vraag. Je bent nog jong, hebben jullie bewust voor de zwangerschap gekozen of was het een cadeautje.

@ Nebelung, dat vind ik een hele mooie en 'krachtige' verglijking. Ik zal hem meenemen in mijn gedachten. Heb het hard nodig.

Lishe, Jojo dikke kus en knuffel
Mibos, ook jij een knuffel.
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:50:59 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61926145
Heb je een andere baan?
Dat zal best gek zijn idd. Niet meer samen met je vriend werken dan ook toch?
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:55:45 #238
144006 chacama
Ondernemend!
pi_61926288
Sjeen, wat ga je doen dan?
pi_61926324
chacama,
Dankje wel... zal wel even wennen zijn tussen de mensen die hier elkaar al door en door kennen
Helemaal geen brutale vraag, hoor ik wel vaker met deze leeftijd
We hadden er niet bewust voor gekozen... ik werd zwanger op mijn 19e, maar we hebben nooit twijfels gehad of we het kindje wel of niet wilden houden.
(nog een leuk feitje, ik heb in de Wij Jonge Ouders gestaan vorige maand, en ik kom in het blad "Mijn Geheim")

nebelung... vanuit hier hou ik die ook in mijn gedachten... erg mooie vergelijking, die je aan het denken doet zetten

Groetjes, Sanne
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:00:02 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61926390
Welkom SaiG.
We hebben ook een mooi 'voorstel-topic' maar dat kan ik even niet vinden!
En over je babietje kan je posten in Het grote kleine babietjes topic deel 159
pi_61931262
Sterk zijn betekent toch ook niet dat je niet emotioneel mag zijn? Ik vind het sterk als je, ondanks wat er gebeurt, toch een lichtpuntje ziet en doorzet. Het goede blijft zien en verder gaat. Dat wil niet zeggen dat je het tussentijds niet even op mag geven. Je hebt ook mensen die eeuwig zwelgen in zelfmedelijden (o jee, het nichtje van de buurman heeft d'r teen gekneusd, arme ik), die vind ik dus niet sterk. Ik vind mezelf dus ook sterk, ondanks al die keren dat ik compleet overstuur was en boos op alles en iedereen en nergens meer zin in had.

Jojo, dat over die foto neem ik terug. Dat buidelen, hoe je daar kijkt. En dat twijfelen is zo normaal. Ik bedoelde vooral dat mw zoiets kan zeggen. Dat het niet raar is dat je het niet weet en dat je haar zo mist.

Lishe, het is ook gemeen en oneerlijk.

Welkom SaiG.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:17:56 #242
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61931313
Hoi Saig!
Sjeen, je ging toch stoppen met 1 baan? En je was al op een nieuwe plek bezig toch?
Maar fijn, weer wat rust!

Ik bedoelde sterk als in; ik lees weleens mensen die dan kunnen denken `Waarom ik niet?`ipv `Waarom ik?` bij een ziekte. Of mensen die herstellen van iets, zichzelf bij elkaar pakken en gewoon weer doorgaan op de oude voet. Nou, vanuit dat opzicht vind ik mezelf dus niet zo sterk. Want ik heb echt wel gedacht `Waarom moet dit mij nou weer overkomen.`En na die rottige ontsteking kon je me een paar dagen opvegen, toen vond ik dat ik even mocht zwelgen in zelfmedelijden. En ik vind mezelf niet sterk als het gaat om de draad weer oppakken. Ik ben er nog niet klaar mee, dus ik ga nog niet aan mijn echte leven beginnen.
De opmerking van de bamboe vind ik wel weer herkenbaar. Een soort van roeien met de riemen die we hebben. Daar ben ik dan wel weer goed in. Want zover schiet ik dan weer niet in de put.
(Dit volgt misschien niet helemaal op de discussie, maar zonder er-de-hele-tijd over praten knakt mijn tak. )
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 september 2008 @ 15:43:19 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61933222
Helemaal niks mis met tijdelijk zwelgen in zelfmedelijden... Soms heb je dat gewoon even nodig om de dingen weer op de rit te krijgen...

Ik heb een tijdje bijgeklust bij een webshop in vitamines, gewoon een vriend uithelpen. Door omstandigheden is de andere eprsoon die bij het bedrijf werkte als 1,5 maand weg, ik heb dat gedeeltelijk mee opgevangen en kreeg een heel interessant aanbod... Na overleg met vriendlief besloten dat het verstandig was dat aanbod aan te nemen

Vandaag dus laatste werkdag gehad bij huidige werk, gaat wel vreemd zijn... Inderdaad niet meer samenwerken met vriend BE. Maar dat is opzich eigenlijk niet zo slecht
pi_61933456
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:56 schreef SaiG het volgende:
chacama,
Dankje wel... zal wel even wennen zijn tussen de mensen die hier elkaar al door en door kennen
Helemaal geen brutale vraag, hoor ik wel vaker met deze leeftijd
We hadden er niet bewust voor gekozen... ik werd zwanger op mijn 19e, maar we hebben nooit twijfels gehad of we het kindje wel of niet wilden houden.
(nog een leuk feitje, ik heb in de Wij Jonge Ouders gestaan vorige maand, en ik kom in het blad "Mijn Geheim")

nebelung... vanuit hier hou ik die ook in mijn gedachten... erg mooie vergelijking, die je aan het denken doet zetten

Groetjes, Sanne
Ik ben dan wel weer lekker nieuwsgierig aangelegd: je hebt in Wij Jonge Ouders gestaan, heb je dat artikel (was het een artikel?) toevallig digitaal?
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:13:38 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61933973
Yppy, die buidelfoto waar je het over hebt, staat die in OUD? Ik heb net in het foto-topic zitten kijken, maar ik zie hem niet.
pi_61935370
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:56 schreef SaiG het volgende:

Welkom SaiG. Ik heb het artikel gevonden. Wat een leuke foto staat erbij!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_61936058
Nee, daar staat hij niet, maar ik weet niet of die site 'openbaar' is. Het is op dezelfde plek als waar foto's van Finn staan.

-edit- wel openbaar dus. Via jojo's homepage en dan Isis dag 7.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:45:29 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61936265
Thanks, mooi idd!
En zo zonder dat thermopakje dacht ik 'jemig, wat een lekkere stevige tante' maar wat lijkt ze nog zo heel klein als ze dan bij mama ligt!
Ik raak er helemaal een beetje ontroert van hoe fijn dat moet zijn om te kunnen doen.
pi_61938459
Jojo, ben net je foto's aan het bekijken. Wat een mooie lieve meid hebben jullie toch gemaakt. Ik vind dat je het heel goed doet en wens je echt heel veel sterkte, want ik kan me voorstellen dat dit een heel moeilijke periode is. Maar je doet het écht goed!

Alle andere dames die het kunnen gebruiken ook een dikke knuffel .
pi_61938774
Lishe als er zoveel achter elkaar blijft komen dan kan jeniet zomaar je leven weer oppakken, maar dat wil niet zeggen dat je niet sterk bent. Het tegenovergestelde juist, je bent juist sterk door toe te geen dat je nu nog niet toe bent aan het "normale" leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')