Op de meeste foto's van mij en Isis zie ik er supergelukkig uit, en dat ben ik ook, als ik bij d'r ben...quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef YPPY het volgende:
Jojo toch, op die foto zag je er zo twijfelachtig uit, maar dat vond ik zo raar om te zeggen.
Krijg je iets van begeleiding van maatschappelijk werk ofzo? Het is zo raar. Je bent je buik kwijt, maar de baby die er in zat heb je ook niet echt. Het is zo snel gegaan ineens. Van zwanger naar zoveel zorgen om je meisje.
Is inderdaad een gezonde emotie, maar wel een vervelende!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:56 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Op de meeste foto's van mij en Isis zie ik er supergelukkig uit, en dat ben ik ook, als ik bij d'r ben...
En met maatschappelijk werk hebben we wel een gesprek gehad, maar wat ik weet niet wat ik wat dit betreft met ze zou moeten. Ik mis d'r gewoon en dat lijkt me een gezonde emotie, maar het doet wel pijn.
Ah meid tochquote:Op donderdag 25 september 2008 12:03 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben al 10 dagen d'r moeder, maar heb haar nog amper vast kunnen houden, pas 2 keer een luier verschoond, nog amper horen huilen, geen idee wat voor maat kleertjes ze nu goed past en wat haar leuk staat. Ik voel me gewoon incompleet zonder m'n meisje bij me
en niet bij mibosjes!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef Mibos2 het volgende:
Moonah ja oma's gaan een keer dood ben ik met je eens maar het is niet de bedoeling dat ze dat bij bosjes doen volgens mij...
Ik denk dat dat te maken heeft met wat je onder 'sterk zijn' verstaat. Je emoties toelaten en er even helemaal doorheen zitten, dat mag best (lijkt me zelfs heel gezond), maar je moet er niet compleet aan onderdoor gaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik lees steeds over "sterk zijn..."
Waarom moet iedereen sterk zijn?
Je hebt zoiets heftigs meegemaakt, dan hoef je toch niet constant sterk te zijn?
Het lijkt mij ook heel normaal dat je af en toe helemaal breekt.
En dat geeft niks
Ja ok, snap ik wel uiteraard.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:49 schreef Grijs het volgende:
Dat bedoel ik ook niet, maar het is voor jezelf gewoon niet prettig, omdat je daar veel lastiger van hersteld.
Ik ben dan wel weer lekker nieuwsgierig aangelegd: je hebt in Wij Jonge Ouders gestaan, heb je dat artikel (was het een artikel?) toevallig digitaal?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:56 schreef SaiG het volgende:
chacama,
Dankje wel... zal wel even wennen zijn tussen de mensen die hier elkaar al door en door kennen
Helemaal geen brutale vraag, hoor ik wel vaker met deze leeftijd
We hadden er niet bewust voor gekozen... ik werd zwanger op mijn 19e, maar we hebben nooit twijfels gehad of we het kindje wel of niet wilden houden.
(nog een leuk feitje, ik heb in de Wij Jonge Ouders gestaan vorige maand, en ik kom in het blad "Mijn Geheim")
nebelung... vanuit hier hou ik die ook in mijn gedachten... erg mooie vergelijking, die je aan het denken doet zetten
Groetjes, Sanne
Welkom SaiG.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:56 schreef SaiG het volgende:
(nog een leuk feitje, ik heb in de Wij Jonge Ouders gestaan vorige maand, en ik kom in het blad "Mijn Geheim")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |