Zei ook niet dat ik het raar vondquote:Op donderdag 18 september 2008 16:28 schreef freecell het volgende:
Liza: heel veel mama-honger vind ik niet zo raar! Hij is nu een maand oud, maar had ook nog best in mijn buik mogen zitten nu! Hij was officieel precies drie weken te vroeg, maar aangezien ik een heel lange cyclus heb van mezelf en dat niet is meegerekend in de AT datum was hij wrs wel meer dan 3 weken te vroeg. Dus dat hij dan mama-honger heeft vind ik helemaal niet raar!
Ik denk om en nabij de 36 weken, ook gezien het vernix en dergelijkequote:Op donderdag 18 september 2008 20:33 schreef Kersjes het volgende:
Freecell, met hoeveel weken qua leeftijd denk je zelf dan dat Leander geboren is?
Ik was ook niet van plan hem te dragen tot hij 15 isquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:04 schreef Kersjes het volgende:
Nijna, goed opgelost zo! En lekker dat je man weer thuis is.
Freecell, goed idee om er een 2e doek bij te nemen! Leander zal zijn mama immers nog lekker lang dicht bij hem in de buurt willen hebben![]()
Totdat mama op een gegeven moment stom wordt, niet meer cool enzo. Maar tegen de tijd dat hij gaat puberen ben je vast al een stuk bedrevener geworden in accepteren, je bij de situatie neerleggen. (toch een essentieel onderdeel van moederen vind ik)
ik mis geloof ik ietsquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:55 schreef Ticootje het volgende:
pfff. Ik heb last van een slagaderlijke bloeding denk ik.... Jeetje... En buikpijn!
eerste ongesteldheid?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:55 schreef Ticootje het volgende:
pfff. Ik heb last van een slagaderlijke bloeding denk ik.... Jeetje... En buikpijn!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:04 schreef freecell het volgende:
Nijna: mooi dat je ouders de hele dag zijn gebleven! Ik soms ok zo graag mijn mama om me heen!
Volgens mij heb ik hier de periode 'dit is wel heel heavy' gehad! k was er net aan gewend dat hij elke 2 uur kwam en heel lang dronk en dat ging lekker. En het gaat steeds beter, want hij drinkt nu al 2 dagen constant 25-40 minuten. Meestal een half uurtje. Heerlijk! Daarbij zit er ook opeens meer tijd tussen. Soms nog om de 2 uur, maar net zo vaak om de 2,5 of 3 uur!
En ik heb me er gewoon bij neergelegd dat hij het liefst aan mij vastgeplakt zit. Dan maar aan mij vastgeplakt, best gezelligAlleen eigenlijk moet mijn Slen in de was en het drogen duurt meer dan een dag hier en ik heb geen droger. En zolang kan ik mijn Slen dus niet missen, haha. Misschien toch maar eens een tweede aanschaffen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:15 schreef Lishe het volgende:
LizaLiza! Ik ben zo nieuwsgierig naar het geboortekaartje van Ben!
Freecell, fijn te lezen!
goeie vraag, ik durf nu nog niet omdat die ene hechting er nog steeds zit.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb net allerlei horrorverhalen gelezen over (vrijen na) de knip. Ik heb er door de zuignap-verlossing van Ben een vrij grote en hoop toch een dezer nog eens pijnloos te kunnen gaan vrijen
. Hoe is jullie ervaring? En hoelang na de bevalling bleven jullie nog bloeden?
de huisarts had er al een stuk of wat weggeplukt, de gyn wilde deze dan weer laten zitten. ik heb het opgegeven, want ze roepen allemaal iets anders. de huisarts riep dat de tube zalf opmoest, de gyn zegt dat ik ermee moet stoppen. de wijkzuster zegt "wassen met lactacyt" de gyn zegt absoluut niet. hopelijk verhuizen we eind van de maand, en als ik er dan nog last van heb vraag ik het wel aan een verse huisartsquote:Op woensdag 24 september 2008 20:40 schreef Nijna het volgende:
Simmu ben je al op nacontrole geweest? Anders zou je dan kunnen vragen of ze die hechting eruit willen halen. Ik had met de nacontrole nog een stukje hechting zitten wat steeds prikte en ookal zou het vanzelf oplossen ik heb toch maar gevraagd of ze het weg wilde halen.
Geen knip, maar wel aan flarden.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb net allerlei horrorverhalen gelezen over (vrijen na) de knip. Ik heb er door de zuignap-verlossing van Ben een vrij grote en hoop toch een dezer nog eens pijnloos te kunnen gaan vrijen
. Hoe is jullie ervaring? En hoelang na de bevalling bleven jullie nog bloeden?
Lieve lieve Jojo, wat een enorm moeilijke tijd is t voor jullie.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:03 schreef Jojogirl het volgende:
Deze mama heeft last van haar hormonen en van alle mogelijke onzekerheden die je maar kan verzinnen.
Als ik bij Isis ben, heb ik er wel vertrouwen in dat we het gaan redden, maar hoe meer uren er verstrijken zonder dat ik bij d'r ben, hoe onzekerder ik me voel over alles.
Ik ben al 10 dagen d'r moeder, maar heb haar nog amper vast kunnen houden, pas 2 keer een luier verschoond, nog amper horen huilen, geen idee wat voor maat kleertjes ze nu goed past en wat haar leuk staat. Ik voel me gewoon incompleet zonder m'n meisje bij me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |