De eerste 2 werkdagen zijn goed bevallen! Voel me weer helemaal thuis op m'n werkplek, nadat het wel even flink nadenken was hoe het ook alweer allemaal werkte

Amber miste ik natuurlijk wel (alsof je hartstikke verliefd bent op iemand en je er naar toe leeft degene weer te zien; wat natuurlijk ook gewoon zo is), maar het was voor mij geen groot drama, en ook niet voor Amber wat ik heb begrepen; die heeft zich goed vermaakt en gedragen bij oma.
Ik leef er nu naar toe om na m'n werk naar huis te gaan, naar m'n gezinnetje, dat voelt extra fijn!
En gisteren beetje stress-dag gehad; de auto zei BOEM! M'n eerste aanrijding; gelukkig een kleintje (parkeerplaats). Geen idee wie er fout was, we reden allebei achetruit om uit te parkeren, ik had weinig zich omdat ik naast een grote geblindeerde auto stond, die erg krap op me stond, dus zag het pas op het laatste koment aankomen, en toen was het al te laat.
Amber heeft niks gemerkt geloof ik. Frappante was dat de andere dame ook een kleintje in de auto had; die wel 2 maanden ouder is dan amber; maar officieel maar 2 dagen eerder dan amber was uitgerekend, en de dame zelf was ook maar kort na mij geboren

Maargoed; mijn auto heeft schade; de andere (vrijwel) niet.
Maar alleen een deuk en lakschade gelukkig. En ambertje en ik mankeren gelukkig niets!
Maar ik heb gistermiddag ook nog kraamvisite gehad; dus was echt ff een sjees-dag.
evenstar; je mag met recht trots zijn!!!

Ik heb zelf ook een tijdje therapie gehad; en heb daar voor m'n leven veel aan! Ben blij dat ik dat gedaan heb! Nu kan ik dingen in het verleden grotendeels achter me laten, en lekker genieten van m'n leventje en gezinnetje

Hoop dat jij er net zo veel aan zal hebben!
[ Bericht 15% gewijzigd door Llewella op 19-09-2008 09:28:23 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae