quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:09 schreef borisz het volgende:![]()
HOOLS OP
HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic deel 3
Wat is er fout aan dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 07:59 schreef borisz het volgende:
Mogge
Valt een hoop aan te verbeteren.
Eigenlijk valt het ook nog wel mee, alleen HOOLS in caps moet verbeterd wordenquote:
Okee,quote:Op donderdag 11 september 2008 08:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het ook nog wel mee, alleen HOOLS in caps moet verbeterd worden
Wat is daar nou weer mis mee, Bossie?quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 08:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee, Bossie?
Okquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 08:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ok![]()
Zie geen editgeschiedenis, dus dan krijg je dat.
Ik niet, helaasquote:Op donderdag 11 september 2008 14:31 schreef Messenga het volgende:
Wie komt er met mij kletsen?
Ik van 12.30 tot 14.30 en dan nog 2 uur BEquote:Op donderdag 11 september 2008 14:52 schreef borisz het volgende:
Gvd van 12.30 tot 15.30 niks om dan nog 2 uur micro te hebben
Neuh maar tussen de werkcolleges zitten ook tussenuren.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je zit tegenwoordig toch niet meer op de middelbare school?
Ik heb geen studievoer bij mequote:Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef Ole het volgende:
Ga je toch je tijd nuttig besteden in een studiezaal
Show me!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:14 schreef raptorix het volgende:
Iemand nog die fotos van ronaldo in AD gezien
vroeger was Hools niet helemaal in capsquote:Op donderdag 11 september 2008 08:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het ook nog wel mee, alleen HOOLS in caps moet verbeterd worden
Vroeger was de gulden er nogquote:Op donderdag 11 september 2008 15:24 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
vroeger was Hools niet helemaal in caps
toen we nog een paars kabinet haddenquote:
kwaliteitsblaadje!quote:
dat kan niet, heb net de stofzuiger nog in de handen gehadquote:Op donderdag 11 september 2008 17:34 schreef Grulez het volgende:
Stof...
redacteur gearresteerd, hij had volgens mij documenten over Ajax gestolenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef Bos81 het volgende:
Wat is er dan mee?
Okee.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
redacteur gearresteerd, hij had volgens mij documenten over Ajax gestolen
gearresteerd, bekend en ontslagenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
redacteur gearresteerd, hij had volgens mij documenten over Ajax gestolen
VI-journalist stal rapport uit computer Jaakkequote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef Bos81 het volgende:
Wat is er dan mee?
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
VI-journalist stal rapport uit computer Jaakke
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:04 schreef rubbereend het volgende:
zo het gras is ook weer gemaaid, tijd voor thee BIER
thee??!?!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:04 schreef rubbereend het volgende:
zo het gras is ook weer gemaaid, tijd voor thee
inmiddels vervangen door bierquote:
hooikoortstheequote:Op donderdag 11 september 2008 23:26 schreef dndiek het volgende:
Had je van dat gemaaide gras thee gemaakt of zo?
Beetje gewenning kweken.quote:
Wat is dat en waar ?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:43 schreef rubbereend het volgende:
de gouden estafette race weer op TV
Pauw en Witteman, Veldhuis zat daarquote:
Het wordt toch bierquote:Op donderdag 11 september 2008 23:28 schreef Grulez het volgende:
Alweer bier, doe mij ook maar thee.
macht der gewoonte?quote:
Ze zag er mooi uit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pauw en Witteman, Veldhuis zat daar
Ik kijk nu. Ik vind haar zo lief.quote:
Net zoals al die andere topics van je.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:46 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch gewoon een leuk topic met een leuke woordspeling in de TT ?
Sambal bijen nemen wraak.
Nieuw WR ? (lees: Wagenings record )quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kon vanmiddag zwemmen in mijn schoenenNa 5 minuten fietsen.
Deze is beter geslaagd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Net zoals al die andere topics van je.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze is beter geslaagd.
Man dreigt met de metro in de spits in de metro.
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Nieuw WR ? (lees: Wagenings record )
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:28 schreef Ole het volgende:
Eigenlijk niet![]()
Sterker nog, ik ben anti-stropdas
Ja en morgen eindelijk weer naar Philips Stadionquote:
Voor mij zondag. Maar dan de Arena.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en morgen eindelijk weer naar Philips Stadion
Okee, dit je eerste jaar als SCC-er tochquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor mij zondag. Maar dan de Arena.
Appelsientje je moet wel een reservesleutel op een verborgen plaats leggn voor het geval dat. Bij een eigen huis kun je de woningbouwstichting niet bellen als je je woning niet in kunt omdat de sleutels op tafel liggen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:29 schreef appelsientje het volgende:
Nieuw huis voor Appelsientje!! (in Ermelo)
De foto's
Eindelijk de sleutels....
Hehe goed ideequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Appelsientje je moet wel een reservesleutel op een verborgen plaats leggn voor het geval dat. Bij een eigen huis kun je de woningbouwstichting niet bellen als je je woning niet in kunt omdat de sleutels op tafel liggen.
Ik was op een woensdagavond wezen stappen in Amsterdam met vrienden. Denk 1992.quote:
Yup. Hiervoor enkel af en toe wedstrijden bezocht, maar nu mis ik geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dit je eerste jaar als SCC-er toch
Ik heb een huishoudelijke hulp. Die komt om de twee weken langs.quote:
M'n rosbief uit de ijskastquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:50 schreef Ole het volgende:
ach, wat valt er nou bij jou te halen tong
Okee.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup. Hiervoor enkel af en toe wedstrijden bezocht, maar nu mis ik geen wedstrijd.
UEFA Cup kaarten ook al besteld, daar ga ik met sjimz heen.
Je kent/vertrouwt je buren al?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig hebben wij 5 sleutelsen laten er een paar bijmaken voor de buren
Yup.. het is een dorpje op de veluwe.. daar vertrouwen we elkaar nogquote:
Okee.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup.. het is een dorpje op de veluwe.. daar vertrouwen we elkaar nog
Ken je hun namen ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig hebben wij 5 sleutelsen laten er een paar bijmaken voor de buren
'Slapen'quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Maar Sientje. Sleutels aan de buren geven, daar is niks mis mee op zich. Maar wacht daar gewoon mee, tot dat je ze echt kent. Dadelijk zijn het mensen met een duister verleden en voor je het weet mis je wat kostbare spullen.
Ik ga overigens
Tot morgen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:44 schreef borisz het volgende:
Rondje van SCH doen ?
Dat is dan ook voor het eerst sinds je in de overgang bent...quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is dan ook voor het eerst sinds je in de overgang bent...
Deze goudvis gaat dan ook weer naar zijn kom.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ben jij nog alert na twaalven, meestal komen er dan alleen nog maar belletjes uit je luchtpijp
Ik wieg je wel even in slaapquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:26 schreef Bjoro het volgende:
Truste dan maar borisik lig al een uurtje of 2. Maar ben ineens weer klaar wakker
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:44 schreef Bjoro het volgende:
Hmmm lekker Bloez. Dat wiegen, die scheetjes dan weer niet ! Bijna op reis.... spannend
quote:
Opsparen ouwequote:Op zaterdag 13 september 2008 01:52 schreef tong80 het volgende:
Zit je net te rukken op Bluezz....verpest ze het weer
Nu al ?quote:
Ja ik dacht dat ik nu moest poepen.quote:
Donequote:Op zaterdag 13 september 2008 07:56 schreef tong80 het volgende:
Kun je hem gelijk invullen Bos
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 11
Ik gaat weer legge
meer herfst hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 08:21 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen allemaal
wat een weer zeg... lijkt wel winter...
Die miljoenennota lekt ieder jaar uit. Het is alleen wachten welk hoedje de dames op hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Miljoenennota weer uitgelektDaar gaat alle prinsjesdag voorpret.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:12 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een filmpje!!
Klik.
Dat geeft juist heel veel voorpret en weinig pret op prinsjesdag zelfquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
't gaat niet lekker ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:45 schreef Grulez het volgende:
Kutkutkutkutkutkutpot
Ik zag het. Mooie prestatie.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:40 schreef methodmich het volgende:
Heerlijk zeg, winnen bij Quick Boys.
Dit noem ik geen uitlekken. Is gewoon publiceren wat je in handen krijgt van het ministerie.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dag Louisquote:
Ik kijk Koefnoenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:32 schreef borisz het volgende:
WIe ben ik met Dooske, Joling en La Brard.
3 - 0 nu... damm ADO staat nu volgens mij boven PSVquote:
In de oefenperiode bij een wedstrijd in de rust, zat een amateurclub alleen maar naar de tirades van Louis te luisteren die in een kleedkamer er naast bezig was.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:40 schreef appelsientje het volgende:
Ben echt benieuwd hoe lang van Gaal nog aan blijft... ze blijven gewoon kut spelen AZ.
1 zwaluw maakt nog geen zomer blijkt maar weer
Nog gefeliciteerd met het ene punt tegen Heraclesquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:28 schreef SCH het volgende:
Heerlijk aan het strand geweest vandaag.
Nu heb je nog een grote mond hequote:Op zaterdag 13 september 2008 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met het ene punt tegen Heracles
Morgen nog groterquote:
Niet hoogstaand, maar om nu te zeggen "kutwedstrijd". Nee, dat ook weer niet.quote:
Tja dit soort wedstrijden zie je al 10 jaar in Eindhovenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet hoogstaand, maar om nu te zeggen "kutwedstrijd". Nee, dat ook weer niet.
Waar bleef je nouquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:28 schreef SCH het volgende:
Heerlijk aan het strand geweest vandaag.
Een ding is zeker, jullie staan morgenavond nog steeds achter ons.quote:
Zo af en toe langs gezapt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Een ding is zeker, jullie staan morgenavond nog steeds achter ons.
Gottegot, iemand BBC gezien met Last Night of the Proms zonet?
Land of Ho-ope and Gloooooooory
Fantastisch man - Rulllllle Britanniaaaaa - en dan mixen met Van Gaalquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo af en toe langs gezapt.
Om er dan direct GSTQ achteraan te zingen is ook weer.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Fantastisch man - Rulllllle Britanniaaaaa - en dan mixen met Van Gaal
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Zap langs de belg heb je samenvattingen van hun.
Eerst de NOS, dan de Belg en dan de Engelsenquote:
Precies sukkels die betalen voor een vrijdagavond wedstrijdquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerst de NOS, dan de Belg en dan de Engelsen. Zaterdag met bord op schoot is voor de mof. Heb je al het voetbal van de landen om ons heen
.
Kijk je echt elk uur of zo? Ik weet ook wel waarom.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:28 schreef borisz het volgende:
Ik heb er een vierde noot bij, ik denk al dat ik weet waarom.
Ik ook maar dat is meer omdat ik het gratis kan zienquote:Op zondag 14 september 2008 00:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kijk je echt elk uur of zo? Ik weet ook wel waarom.
Ik wil je wel het nummer van Cruijff geven hoorquote:Op zondag 14 september 2008 00:26 schreef RayMania het volgende:
Ik sta alweer eeuwen op een ongeluksgetal.
Ja vriend, wat zijn mijn laatste paar notes? Sinds mei 06 heb ik niet meer gekekenquote:Op zondag 14 september 2008 00:30 schreef sjimz het volgende:
Ik wil je wel het nummer van Cruijff geven hoor
Beroepsgeheimquote:Op zondag 14 september 2008 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja vriend, wat zijn mijn laatste paar notes? Sinds mei 06 heb ik niet meer gekeken
Vroegah, toen ik nog mod was, stond er (in die andere oude layout) ergens iets achter je naam. Niet echt een tagje, maar een klein regeltje met 'zoveel'notes. Daar klikte je dan op en dan kreeg je een uitklapschermpje met de notes erinquote:
Dat kan hij toch niet betalen allemaalquote:Op zondag 14 september 2008 01:47 schreef SCH het volgende:
http://www.fok.nl/shop/
Hier tong, en dan bij notes klikken. Lees dat geleuter van Bluezz over vroegah maar niet.
En dan heb ik het nog niet over SCHquote:
Je hoeft niet te betalen, het staat meteen te lezen bovenaan.quote:Op zondag 14 september 2008 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan hij toch niet betalen allemaal
En waarom geef je geen antwoord op skype muts
Zwaai hier Bluezz en Golfert uit.quote:Op zondag 14 september 2008 01:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen, het staat meteen te lezen bovenaan.
Dat topic is geslotenquote:Op zondag 14 september 2008 01:54 schreef tong80 het volgende:
Sorry Bluezz
Zwaai hier Bluezz en Golfert uit.
Ja vandaar sorry.quote:
Omdat met alle respect Bluezz en golfer niet zo veel in [VBL] zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja vandaar sorry.
Snap het slotje niet
Tong mag gewoon zijn ei tong kwijt in onze blogquote:Op zondag 14 september 2008 01:59 schreef sjimz het volgende:
Omdat met alle respect Bluezz en golfer niet zo veel in [VBL] zijn.
golfer post sporadisch in een of ander livetopic en bluezz is natuurlijk alleen maar in HOOLS te vinden, wat niet erg is.
Maar dan is het een beetje raar om er in [VBL] een afscheidstopic over te openen.
Ik vind het heel leuk voor golfer en bluezz dat ze gaan hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ze gaan niet voor altijd of voor een superlange periode dat het een topic verdient.
Dit antwoord had ik verwacht.quote:Op zondag 14 september 2008 01:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat met alle respect Bluezz en golfer niet zo veel in [VBL] zijn.
golfer post sporadisch in een of ander livetopic en bluezz is natuurlijk alleen maar in HOOLS te vinden, wat niet erg is.
Maar dan is het een beetje raar om er in [VBL] een afscheidstopic over te openen.
Ik vind het heel leuk voor golfer en bluezz dat ze gaan hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ze gaan niet voor altijd of voor een superlange periode dat het een topic verdient.
Tja...soms zijn die modjes zo dom.quote:Op zondag 14 september 2008 01:59 schreef sjimz het volgende:
mijn pa en ma zijn naar andré hoor!!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:42 schreef borisz het volgende:
Ik ga MOTD kijken die computer gooi ik uit.
Als afsluiter de proms van Maastricht
Nee maar als ik had een vermoeden en dat wilde ik even checkenquote:Op zondag 14 september 2008 00:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kijk je echt elk uur of zo? Ik weet ook wel waarom.
iets van weer in het werkritme komen enzoquote:Op zondag 14 september 2008 10:09 schreef borisz het volgende:
Ole ben je ziek ?Normaal kom je 12 uur of later op de zondag.
Lekker, ik ga zo maar ff ontbijten.quote:Op zondag 14 september 2008 10:11 schreef Ole het volgende:
[..]
iets van weer in het werkritme komen enzo![]()
Kan niet echt zeggen dat ik hier blij mee ben hoor borisz!![]()
ga maar ff koffie zetten of zo
Koffiebekerhouder gekregen van iemand ?quote:Op zondag 14 september 2008 10:38 schreef RayMania het volgende:
Mijn cd-rom drive gaat steeds open.
quote:Op zondag 14 september 2008 10:20 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij ben ik iemand vergeten te feliciteren.
quote:Op zondag 14 september 2008 11:09 schreef RayMania het volgende:
Met een jaartrajectkaart (doordeweeks) krijg je toch korting (40%) in het weekend?
Jaquote:Op zondag 14 september 2008 11:09 schreef RayMania het volgende:
Met een jaartrajectkaart (doordeweeks) krijg je toch korting (40%) in het weekend?
Thanks.quote:
En nu? De vlag uit?quote:Trouwens ik heb nu ook postid 61.61.61.61
Nee, ik vind het wel lollig, ik werd er op gewezen door Arcee de echte statsfreakquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 11:13 schreef Ole het volgende:
Sjimz, ik zag nog een leuk spotje laatst. Ze zoeken nog mensen bij de pliesie
Kon het niet vinden, maar sjimz welquote:Op zondag 14 september 2008 11:12 schreef Ole het volgende:
Ms kun je dat even op de site kijken?
Dacht het wel, maar zeker weten doe ik het niet
Ik merk een ondertoonquote:
OKee, dan had ik denk ik net de dag na je verjaardag weer internet. (4 september red)quote:Op zondag 14 september 2008 10:52 schreef Ole het volgende:
[..]
geeft niet lieverd, jij had toen doordeweeks geen internet
Doivendreg?quote:Op zondag 14 september 2008 11:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kon het niet vinden, maar sjimz wel.
Top, dat kost maar 6,= voor een retourtje Pigeonsburg.
iddquote:Op zondag 14 september 2008 11:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, dan had ik denk ik net de dag na je verjaardag weer internet. (4 september red)
11 uur is er wel weer leven hier hoorquote:Op zondag 14 september 2008 11:18 schreef Ole het volgende:
Gezellie hier trouwens op de vroege zondagochtend![]()
Iemand nog koffie?
Is er ook thee?quote:Op zondag 14 september 2008 11:18 schreef Ole het volgende:
Gezellie hier trouwens op de vroege zondagochtend![]()
Iemand nog koffie?
Ja wel hoor. Ik drink meestal wel minimaal 1 kop koffie per dag. Maar ik heb gewoon zin in thee.quote:Op zondag 14 september 2008 11:23 schreef borisz het volgende:
Bossie is niet van de koffie ?
Okquote:Op zondag 14 september 2008 11:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja wel hoor. Ik drink meestal wel minimaal 1 kop koffie per dag. Maar ik heb gewoon zin in thee.
quote:Op zondag 14 september 2008 11:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ok. Ik zag vaak als het over koffie ging een thee bericht van jou
. Dus ik wilde het even weten.
Kan nog hoorquote:Op zondag 14 september 2008 10:20 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij ben ik iemand vergeten te feliciteren.
Bus, trein, vliegtuig, tram, boot.quote:Op zondag 14 september 2008 12:34 schreef SCH het volgende:
Het is hier autovrije zondag maar ik moet weg
Rowwen Hezequote:Op zondag 14 september 2008 12:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bus, trein, vliegtuig, tram, boot.
quote:Op zondag 14 september 2008 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Rowwen Heze
Auto,Vliegtuug , Dun Trein Dun boewt.
Waat is de werreld tog groet