Dit ben ik volledig met je eens, Van Persie staat echt te verpieteren op die plek, komt totaal niet in het spel voor.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
Van Marwijk borduurt voort op de fouten en problemen van Van Basten.
Van Persie is een heel goede speler maar die hoort gewoon spelmaker/schaduwspits te zijn. Waarom gaat Van Der Vaart daar niet staan? Of Robben? Van Persie wordt echt als een hoopje afval behandeld. Alsof je Zidane vraagt om op de linksbackpositie te gaan staan.
De verdediging is een ander voorbeeld, ook die borduurt voort op de door Van Basten gemaakte patronen.
Van Marwijk is meer een soort conservator van een museum dan een coach die problemen aanpakt. Zoals ik dus al zei: een laffe coach en ik krijg er een Advocaat deja vu van.
(> " )>Oquote:Op donderdag 11 september 2008 00:47 schreef RijstNatie het volgende:
sorry hoor, maar de laatste post kwam toch echt van mij..
Kwalificatie gaat 't om toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:08 schreef Dr.Crane het volgende:
Ach ja, Bert kan weinig verneuken bij Oranje denk ik.
Al halen we het met een negatief doelsaldo.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:05 schreef kraakvandaal het volgende:
In deze kwalificatiepoule kan hij zich bewijzen, moet ongeslagen kunnen.
Hoe bedoel je meervoud?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:46 schreef gitaarsnaar het volgende:
tot nu toe heeft ie de belangrijke wedstrijden gewonnen![]()
Ja die deed het briljant.quote:
Het zijn al weer drie punten hoor. Dat is meer dan niks.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef Barca het volgende:
Het is niks en het wordt niks.
zeg je dat ook op een date na 3 minuten?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef Barca het volgende:
Het is niks en het wordt niks.
Barca en een datequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zeg je dat ook op een date na 3 minuten?
ws niet alleen na de date...quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zeg je dat ook op een date na 3 minuten?
Wedden dat Braafheid dan in de verdediging staat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:16 schreef Grimm het volgende:
Barca![]()
Post voor de grap je ideale opstelling eens Barca
Ik heb het over het winnen van een wk of EK met Bertje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het zijn al weer drie punten hoor. Dat is meer dan niks.
Menzo; Reiziger, Israël, De Wolf, Bogarde; Hulshof, Rijkaard, Neeskens, Haan; Bergkamp, Cruijffquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:16 schreef Grimm het volgende:
Barca![]()
Post voor de grap je ideale opstelling eens Barca
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Menzo; Reiziger, Israël, De Wolf, Bogarde; Hulshof, Rijkaard, Neeskens, Haan; Bergkamp, Cruijff
Ja hoor, een bondscoach die gaat kijken naar het aantal minuten dat een speler maakt.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ooijer speelde meer dan 2400 minuten en Van der Vaart 700
Ooijer's positie staat onder druk en die van Raffie niet
HWAHAH Ooijer staat te prutsen bij psv en VAn der Vaart speelt wekelijks bij REAL MADRID en scoorde laatst de winnendequote:Op zondag 28 februari 2010 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ooijer speelde meer dan 2400 minuten en Van der Vaart 700
Ooijer's positie staat onder druk en die van Raffie niet
Mensen die zo debiel zijn dat ze op postings van anderhalve maand geleden reageren en denken gelijk te hebbenquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
HWAHAH Ooijer staat te prutsen bij psv en VAn der Vaart speelt wekelijks bij REAL MADRID en scoorde laatst de winnende
twitter:BasvVeenendaal twitterde op woensdag 09-11-2011 om 15:33:13Van Marwijk over nieuw contract: we liggen op koers en ik verwacht dat we eruit komen. #persco #oranje reageer retweet
De vraag is of er iets beter beschikbaar is.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Babel , Braafheid, Ellia, Boulaharouz zijn allemaal niet goed genoeg voor de top en hebben niets in oranje te zoeken.
Dan maar de lokale linksback van RKC of Nac breda er in.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De vraag is of er iets beter beschikbaar is.
Dus je kiest liever een optie die slechter is omdat dit soort spelers te licht zijn bevonden door topclubs? Daar wordt je als Oranje ook niet beter van.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan maar de lokale linksback van RKC of Nac breda er in.
Braafheid en Babel zijn te licht bevonden door topclubs . Boulaharouz staat al 4 jaar nergens in de bassis Ellia speelt ook nooit. Weg met die gasten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |