En ik weet hier helemaal niets vanquote:Op donderdag 11 september 2008 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ze mij dus uit vroeg! Je weet niet van aanpakken hè? Ik weet daarentegen weer niets van loslaten
Ik drink nooit dus ik hoef dat soort slappe smoesjes nooit te gebruikenquote:Op donderdag 11 september 2008 12:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
al s moeten gebruiken dan?
Nee. Ik dacht: ik benadruk het nog een keertje.quote:
nou waar wacht je opquote:Op donderdag 11 september 2008 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ze mij dus uit vroeg! Je weet niet van aanpakken hè? Ik weet daarentegen weer niets van loslaten
Dat ookquote:Op donderdag 11 september 2008 12:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik kan de post gewoon nog een keer kwooten :
[..]
Met een adblocker kan je 'm blockenquote:Op donderdag 11 september 2008 12:31 schreef Mikkie het volgende:
Nee. Ik dacht: ik benadruk het nog een keertje.
Jij krijgt m gewoon niet omhoog, period?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik drink nooit dus ik hoef dat soort slappe smoesjes nooit te gebruiken
leg ff uit hoe dat werktquote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met een adblocker kan je 'm blocken.
Ik had al die mooie banners overal geblocked, dus ff klikken op CP's ava en ik ben ook weer gelukkig.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met een adblocker kan je 'm blocken.
Adblocker is een addon voor firefox, daar kan je gewoon een link toevoegen die ie dan blockt. Hoe 't exact werkt mag je zelf uitproberen.quote:
Serieus gozerquote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou IB, geniet er maar van, nu word je nog aardig en leuk gevonden, maar als je dalijk slaagt en op de motor gaat rijden kun je het wel weer vergeten
Strak plan tnx!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had al die mooie banners overal geblocked, dus ff klikken op CP's ava en ik ben ook weer gelukkig.
Ik mag hopen dat je een PI vergeten bent.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou IB, geniet er maar van, nu word je nog aardig en leuk gevonden, maar als je dalijk slaagt en op de motor gaat rijden kun je het wel weer vergeten
Alleen bij je moeder heb ik wat opstart problemen ja!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij krijgt m gewoon niet omhoog, period?
De uitslagen van de SOA test!quote:
Anders ik wel, maar met een flinke neut achter de kiezen lukt het me zelfs op jouw moeder.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen bij je moeder heb ik wat opstart problemen ja!![]()
Ga je ook de A73 op?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar met een flinke neut achter de kiezen lukt het me zelfs op jouw moeder.
Ieder z'n humorquote:
dat je daar nog energie voor over hebt nadat je ze hebt opgegraven.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar met een flinke neut achter de kiezen lukt het me zelfs op jouw moeder.
Ik doe nie aan PIetjesquote:Op donderdag 11 september 2008 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je een PI vergeten bent.
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
dat je daar nog energie voor over hebt nadat je ze hebt opgegraven.
Ach, ik heb het dan ook over een flinke neut, necrofilie is niet voor mietjes natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
dat je daar nog energie voor over hebt nadat je ze hebt opgegraven.
Ik zou bijna mee gaan doen met dat gebitch, ik beheers mequote:Op donderdag 11 september 2008 12:45 schreef LastRequest het volgende:
CP je bent wel kaal zo zonder UI.
Jouw moedertje leeft nog, maar of ik het verschil kan zien is maar de vraag.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, ik heb het dan ook over een flinke neut, necrofilie is niet voor mietjes natuurlijk.
Was al aangepast hoor, speciaal voor jouquote:Op donderdag 11 september 2008 12:45 schreef LastRequest het volgende:
CP je bent wel kaal zo zonder UI.
Goedzo knul!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Was al aangepast hoor, speciaal voor jou![]()
En gisteren al aan de niet zo goed gevallen kebab? Goed bezig meis!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:51 schreef LastRequest het volgende:
Dank CP, heel fijn!
Mijn zusje heeft net patatjes en een kroket voor me gehaald bij de snackbar
Ach ze rookt veel, dan krijg je die levende mummie verschijning nogal snel, maar bij de jouwe is het fijn om te weten dat ze dood is anders zou ze echt waardeloos zijn in bed/kist. Plus dat die maden het geheel toch nog een beetje in beweging weten te houden maakt het natuurlijk ook weer een stuk aangenamer en niet zo, doods.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jouw moedertje leeft nog, maar of ik het verschil kan zien is maar de vraag.
Hoe lang was het ook alweer fietsen? of welke buslijnquote:Op donderdag 11 september 2008 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
als je mijn goddelijke hamburgers zou proeven wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |