quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
dat je daar nog energie voor over hebt nadat je ze hebt opgegraven.
Ach, ik heb het dan ook over een flinke neut, necrofilie is niet voor mietjes natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
dat je daar nog energie voor over hebt nadat je ze hebt opgegraven.
Ik zou bijna mee gaan doen met dat gebitch, ik beheers mequote:Op donderdag 11 september 2008 12:45 schreef LastRequest het volgende:
CP je bent wel kaal zo zonder UI.
Jouw moedertje leeft nog, maar of ik het verschil kan zien is maar de vraag.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, ik heb het dan ook over een flinke neut, necrofilie is niet voor mietjes natuurlijk.
Was al aangepast hoor, speciaal voor jouquote:Op donderdag 11 september 2008 12:45 schreef LastRequest het volgende:
CP je bent wel kaal zo zonder UI.
Goedzo knul!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Was al aangepast hoor, speciaal voor jou![]()
En gisteren al aan de niet zo goed gevallen kebab? Goed bezig meis!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:51 schreef LastRequest het volgende:
Dank CP, heel fijn!
Mijn zusje heeft net patatjes en een kroket voor me gehaald bij de snackbar
Ach ze rookt veel, dan krijg je die levende mummie verschijning nogal snel, maar bij de jouwe is het fijn om te weten dat ze dood is anders zou ze echt waardeloos zijn in bed/kist. Plus dat die maden het geheel toch nog een beetje in beweging weten te houden maakt het natuurlijk ook weer een stuk aangenamer en niet zo, doods.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jouw moedertje leeft nog, maar of ik het verschil kan zien is maar de vraag.
Hoe lang was het ook alweer fietsen? of welke buslijnquote:Op donderdag 11 september 2008 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
als je mijn goddelijke hamburgers zou proeven wel
Dude, wat hebben ze jou bij die eerste hulp gegevenquote:Op donderdag 11 september 2008 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
En gisteren al aan de niet zo goed gevallen kebab? Goed bezig meis!
FRIET FRIEEEET FRIIIIEEEET !@@ @@#!#@! :$:$:$:$ HET IS FRIET !quote:Op donderdag 11 september 2008 12:51 schreef LastRequest het volgende:
Dank CP, heel fijn!
Mijn zusje heeft net patatjes en een kroket voor me gehaald bij de snackbar
Autistquote:Op donderdag 11 september 2008 12:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
FRIET FRIEEEET FRIIIIEEEET !@@ @@#!#@! :$:$:$:$ HET IS FRIET !
Niets!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dude, wat hebben ze jou bij die eerste hulp gegeven?
Je hoeft je niet te verdedigen hoor! Als jij graag op een sneeuwpop wil gaan lijken wie ben ik dan om daar over te oordelen?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:58 schreef LastRequest het volgende:
D_K ik eet nooit troep, alleen deze week mag het van mezelf
Het moment van stoppen ziet ie niet erg scherpquote:
jij iets tequote:Op donderdag 11 september 2008 13:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het moment van stoppen ziet ie niet erg scherp.
Zou ook kunnen iddquote:
Het is niet helemaal je dag vandaag of welquote:Op donderdag 11 september 2008 13:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets!![]()
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen hoor! Als jij graag op een sneeuwpop wil gaan lijken wie ben ik dan om daar over te oordelen?
Stoppen? Als ik me nog warm aan het lopen ben? Ik was nog niet eens begonnen met het voorspel!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het moment van stoppen ziet ie niet erg scherp.
suc6!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:07 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, ik ga maar![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik vanmiddag vrolijk kan posten![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind mensen die filmpjes plaatsen altijd irritant
Ik zou vooral wachten tot D_K weg is dan.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:07 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, ik ga maar![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik vanmiddag vrolijk kan posten![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zou vooral wachten tot D_K weg is dan.
Succes!
Heb ik één vervelend woord tegen IB gezegd? Djeejs!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
blegh ik ben te lui om te quoten..
Gaan ze dat verbouwen danquote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef kraakvandaal het volgende:
Wanneer gaan ze eik het station in Nijmegen verbouwen?
Een grote kliek, dat weet je toch.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb ik één vervelend woord tegen IB gezegd? Djeejs!
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ze rookt veel, dan krijg je die levende mummie verschijning nogal snel, maar bij de jouwe is het fijn om te weten dat ze dood is anders zou ze echt waardeloos zijn in bed/kist. Plus dat die maden het geheel toch nog een beetje in beweging weten te houden maakt het natuurlijk ook weer een stuk aangenamer en niet zo, doods.
Eindelijk voorbij, gaat die oetlul nog ff aan de nabeschouwing beginnen.quote:
Uhm waarom betrek je mijn quote erbijquote:Op donderdag 11 september 2008 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Heb ik één vervelend woord tegen IB gezegd? Djeejs!
Het koeientopic is al geweest hoor.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:18 schreef swarmahoer het volgende:
boehoehoe
Het is dat iemand hem quote anders had ik hem over het hoofd gezien of misschien had ik hem wel gelezen maar is ie me niet bij gebleven. En terecht zo te lezen. Van die opmerking krijg je nog niet eens een kind van drie aan het huilen! Het is de moeite niet eens meer te reageren. Ik geef me over jij wint!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ze rookt veel, dan krijg je die levende mummie verschijning nogal snel, maar bij de jouwe is het fijn om te weten dat ze dood is anders zou ze echt waardeloos zijn in bed/kist. Plus dat die maden het geheel toch nog een beetje in beweging weten te houden maakt het natuurlijk ook weer een stuk aangenamer en niet zo, doods.
kut te laatquote:Op donderdag 11 september 2008 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het koeientopic is al geweest hoor.
+1 daar wil ik best voor postenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hup spammen met die hap, 't is toch een kuttopic.
Zowieso dat gebouw daar tegenover, komt Doornroosje toch ook?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan ze dat verbouwen dan? Worthless without pics
.
Ik denk anders dat jij dat best kan hoor.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:23 schreef swarmahoer het volgende:
mar niet alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |