quote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef deepart het volgende:
In bijde gevallen had ik ze voor hun gezicht gekankert.. Domme alto's met hun slungel kop... en kakkers met hun EWRRRRR uitspraak
De meeste tijd is in de Paint gaan zitten, als je die maar gezien hebtquote:Op woensdag 10 september 2008 22:54 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
Je verhaal trouwens niet gelezen, veulste lang.
Die Audi staat achter hemquote:Op woensdag 10 september 2008 23:09 schreef JanusAnus het volgende:
Beetje jammer dat je nog even moest patsen met je Audi
Wat rijd je eigenlijk echt?
jij bent echt dom he, die audi reed achter hem...quote:Op woensdag 10 september 2008 23:09 schreef JanusAnus het volgende:
Doet dat zeer, zoen kanl?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:11 schreef Elixabete het volgende:
ik had uitgestapt en een kanl voor hun bakkes gegeven.
Mensen blijven van mijn spullen af.
Kom je er ongevraagd aan, sloop ik je.
ze is niet nederlands. ze hoort hier eigenlijk ook niet. maarja een uitkering is in nederland normaal.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:12 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Doet dat zeer, zoen kanl?
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
ze is niet nederlands. ze hoort hier eigenlijk ook niet. maarja een uitkering is in nederland normaal.
Jij hoort hier eigenlijk ook niet, als je nou eens die tekening bekijkt, zie je dat die Audi achter hem rijdt, aap!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:13 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
ze is niet nederlands. ze hoort hier eigenlijk ook niet. maarja een uitkering is in nederland normaal.
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:11 schreef Elixabete het volgende:
mja veel praatjes imo.. grote bakkes maar als het er op aan komt durft ie het niet volgends mijquote:
Je dacht, 'Oh er staat Audi, nu ga ik op reply drukken zonder de gehele paint te aanschouwen' oid.?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:09 schreef JanusAnus het volgende:
Jij bent echt een kk loegte chick ouwe..quote:Op woensdag 10 september 2008 23:11 schreef Elixabete het volgende:
....roept de stoere stratenmaker op internetquote:Op woensdag 10 september 2008 23:39 schreef cheqy het volgende:
Dat je ze nog aanspreekt? Als iemand een klap op mijn auto geeft omdat ik zelf hufterig doe, ok. Maar in zo een situatie als dat jij beschrijft zou ik die gast zijn kop tussen zijn oren vandaan rammen.
Das dus precies wat ik dacht!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef deepart het volgende:
In bijde gevallen had ik ze voor hun gezicht gekankert.. Domme alto's met hun slungel kop... en kakkers met hun EWRRRRR uitspraak
Heb ik een grap gemist?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
....roept de stoere stratenmaker op internet![]()
Je mag niet op minder dan 5 meter voor een zebrapad parkeren, maar volgens mij hebben voetgangers dus echt geen voorrang als ze niet op de vop lopen of van plan zijn daar over te steken.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:30 schreef Sanderrrr het volgende:
Als ik het goed heb moet je mensen die binnen 10 (of was het 15?) meter van het zebrapad oversteken ook voor laten gaan.
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef B.E.D het volgende:
Ik snap niks van dit topic.
En ook niks van de paint
Ik haal de gekste streken uit als voetganger/fietser, maar wel zonder ten onrechte voorrang te claimen. Laat staan andermans auto's te gaan slaanquote:Op donderdag 11 september 2008 17:54 schreef TeChNo2 het volgende:
TS loopt zelf altijd netjes naar de dichtsbijzijnde zebra ? dat geloof je zelf toch niet...![]()
Oh en wat heeft die A6 er nou eigenlijk mee te maken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |