Das dus precies wat ik dacht!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef deepart het volgende:
In bijde gevallen had ik ze voor hun gezicht gekankert.. Domme alto's met hun slungel kop... en kakkers met hun EWRRRRR uitspraak
Heb ik een grap gemist?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
....roept de stoere stratenmaker op internet![]()
Je mag niet op minder dan 5 meter voor een zebrapad parkeren, maar volgens mij hebben voetgangers dus echt geen voorrang als ze niet op de vop lopen of van plan zijn daar over te steken.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:30 schreef Sanderrrr het volgende:
Als ik het goed heb moet je mensen die binnen 10 (of was het 15?) meter van het zebrapad oversteken ook voor laten gaan.
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef B.E.D het volgende:
Ik snap niks van dit topic.
En ook niks van de paint
Ik haal de gekste streken uit als voetganger/fietser, maar wel zonder ten onrechte voorrang te claimen. Laat staan andermans auto's te gaan slaanquote:Op donderdag 11 september 2008 17:54 schreef TeChNo2 het volgende:
TS loopt zelf altijd netjes naar de dichtsbijzijnde zebra ? dat geloof je zelf toch niet...![]()
Oh en wat heeft die A6 er nou eigenlijk mee te maken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |