Door dit topic heb ik o.a. het horlogevirus gekregenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:48 schreef JW206 het volgende:
[..]
Desalniettemin is het zeker een leuke 1e aanwinst!! Meteen al mechanisch, ga je nog veel plezier van hebben. Maar pas op dat je niet een horlogevirus oploopt!
Waarom? Jij moet hem dragen ik niet.... waarom zou je hem modden om een andersmans mening.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:19 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Kun je misschien ook je mening beargumenteren? Wat vind je niet fraai en waarom...
Miss kan ik hem modden.
'Ik vind het niet mooi'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef Angeliquetje het volgende:
Een mening zonder argumenten is geen mening
Nou dat is te merken zegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:01 schreef Angeliquetje het volgende:
Jonge rekkie stfu...
Ik snap en accepteer je mening.
Verdulleme, edit je posts nou eens !!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef Angeliquetje het volgende:
Had je nog wat aan mn info Dikke-doei?
mja bedankt! leuke klok hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef Angeliquetje het volgende:
Had je nog wat aan mn info Dikke-doei?
Even een ongeneerde interessepeiling van mijn kant: Zou je een Aerospace aan willen schaffen? Ik zit namelijk te denken om een nieuw horloge te gaan kopen en mijn Breitling te verkopen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:28 schreef Adsum het volgende:
[..]
Dat was een heeeeele oude. Ik wil minstens een Repetition Minutes-versie of nieuwer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Ik mis minstens 1 wijzer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:21 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb uiteindelijk besloten om voor een Meistersinger No. 1 te gaan.
Heb deze vorige week kunnen 'proberen' en qua omvang is het oké
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even goed op de schaal letten van de wijzerplaat...quote:
Ik heb me een beetje in de materie laten inlezen, ik heb nu titanium, is ook keihard maar ook niet krasbestendig, ik heb begin dit jaar maar eens de sluiting laten polijsten omdat ik me ontzettend stoorde aan de draagkrasjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:00 schreef TheSilencer het volgende:
@ijsblock, ik geloof niet dat een sub krasbestendiger is.
Ik sluit me aan bij TheSilencer. Volgens mij heeft de staalsoort niet veel invloed op de krasbestendigheid. Daarbij komt dat een Sub (= Submariner) volgens mij een zwarte laklaag op de bezel heeft die eerder krast dan het staal eronder...dus als het krast zie je dat sowieso. Dat geld ook voor de kast denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb me een beetje in de materie laten inlezen, ik heb nu titanium, is ook keihard maar ook niet krasbestendig, ik heb begin dit jaar maar eens de sluiting laten polijsten omdat ik me ontzettend stoorde aan de draagkrasjes.
Een Submariner (of sub, het zal denk ik wel hetzelfde betekenen denk ik) is gemaakt van Roestvrijstaal met een gradatie van 904 dacht ik.
Dit is een zeer hoge gradatie die onder andere beter bestand is tegen lichaamszuren (zweet ed) en ook krasbestendiger is dan het standaard 314 RVS wat meestal wordt gebruikt.
Mocht ik het totaal verkeerd hebben, hoor ik het graag, ik wil hier wel graag een boompje over opzetten!
aha, ik snap het.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:10 schreef ForrestX het volgende:
[..]
even goed op de schaal letten van de wijzerplaat...
elk kort streepje is 5 minuten...de wijzer gaat dus 2 keer per dag rond...
de verbinding van de schakels onderling of van de band met de kast?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef IJsblock het volgende:
Wat ik ook persoonlijk bij een Omega zeer slordig vind, is de verbinding van de band, bij mij is het met schroefjes, maar bij die van mijn maat zijn het een soort stiftjes die eruit gedrukt moeten worden.
Voor dat geld van een Omega heb ik toch echt wel liever een band eromheen waar schroefjes inzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |