abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61537613
De Doorslapers en Nachtbrakers:

21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer

De nieuwste ontwikkelingen!
Eli staat los!
Linde heeft last van tandjes, een sprongetje en de 5e ziekte
Simon en Thies zijn dikke maten
Brent slaat zichzelf en roept erbij dat het erg veel pijn doet
Appelsap heeft Damian bijna 2 weken niet gezien
Chris doet aan guppyzwemmen
Milo en Dean zijn op vakantie
Anna is op vakantie en zegt "ajjo!"
Julia heeft een pinda-allergie
Jet kan lopen!

Laatste posts:
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:02 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Heeft ie ook, daarom slaat hij haar ook niet. Denk dat simon zijn moeder minder leuk vind met vlagen
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dank voor de reacties op het bezoekje van de wvp, het zal hopelijk wat tips opleveren.
Van de ene kant vind ik het erg fijn dat er eens naar gekeken wordt, aan de andere kant voelt het voor mij ook als falen van mij als mama zijnde....
Maar vanavond was het weer flink bal hier, zodra papa thuis was begon ze te huilen, en wou ook niet eten, pas toen hij naar boven ging wou dametje eten....
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Hmm zou dat de oplossing zijn???
Lekker samen snot uitwisselen haha

we doen gewoon een keer een mini-meet tussen ons in

[ Bericht 17% gewijzigd door XXXKarinXXX op 10-09-2008 23:36:54 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 10 september 2008 @ 22:24:01 #2
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61537764
hahaha!
'Brent slaat zichzelf en roept erbij dat het erg veel pijn doet'

Hij roept niet hoor. Hij articuleert het woord PIJNNNNNNNNNNNNNNNNNN alsof ie mee doet aan het Nederlandsch Dictee Anno 1936

En ik denk dat Brent best een keer snotjes wil uitwisselen met Meike hoor Is ze gewend aan ander grut om haar heen trouwens?
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 10 september 2008 @ 22:24:12 #3
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61537771
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Simon slaat zijn mama
Zo erg is het niet hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 10 september 2008 @ 22:25:11 #4
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61537813
Dit wordt denk ik het laatste D-topic voor ons. Daarna over naar het P-topic!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 10 september 2008 @ 22:26:30 #5
190853 RockabeIIa
pi_61537867
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Zo erg is het niet hoor!
ik moest hier ook erg om lachen.
Karin is gaaf!

Denk je echt dat het je laatste topic hier wordt? Wel een mooi nummertje!
pi_61537894
haha heb het weer veranderd hoor PM-girl
  woensdag 10 september 2008 @ 22:28:41 #7
190853 RockabeIIa
pi_61537949
Slaat Simon zichzelf nu ook al!
pi_61537974
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:25 schreef PM-girl het volgende:
Dit wordt denk ik het laatste D-topic voor ons. Daarna over naar het P-topic!
het gaat veel te snel allemaal!

Vanmiddag kwam Lis van de creche (met haar vader) en ik wil de haar vestje los maken.
Nee, zelluf doen
Toen het niet lukte liep ze naar haar vader en riep: los! los!
Hij maakt het ritsje los waarna ze op mij toeliep en met een zwaaiend vingertje voor mijn neus riep:
makke jijje niette doen

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61538022
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
hahaha!
'Brent slaat zichzelf en roept erbij dat het erg veel pijn doet'

Hij roept niet hoor. Hij articuleert het woord PIJNNNNNNNNNNNNNNNNNN alsof ie mee doet aan het Nederlandsch Dictee Anno 1936

En ik denk dat Brent best een keer snotjes wil uitwisselen met Meike hoor Is ze gewend aan ander grut om haar heen trouwens?

Maak je er gauw een filmpje van? Dat willen we zien natuurlijk,
Meike is gewend om een kereltje van bijna 1 jaar om zich heen te hebben...dat is wel even wat anders als Brent, de koning van het kdv
Ze kijkt zowiezo eerst de kat uit de boom, vooral in nieuwe situaties.
pi_61538208
Die Lis!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 10 september 2008 @ 22:45:04 #11
190853 RockabeIIa
pi_61538581
hihi klein eigenwijsje die Lis Stond je mooi met je vol tanden zekers!?

Karin, ik zal het eens proberen te filmen Wedden dat ie het morgen dan niet doet?
De koning van het KDV *proest*
pi_61538845
Lis wat ben jij een lekker eigenwijs Bepke zeg
pi_61539645
Ik zie net dat Lena vandaag jarig is. Welkom en gefeliciteerd!

Dat is best heftig Karin dat Meike zo reageert. Ben benieuwd waar het eventueel door zou kunnen komen.

Wat leuk zeg, die ouder en wijs wordende kindjes.
Brent!
Eb Lis, wat een eigenwijsje.

We hebben Damian gelukkig afgelopen weekend wel een half weekend gezien! Dus het is niet echt helemaal 2 weken niet gezien, maar toch nog erg lang. Mijn hart brak wel even toen ik het volgende hoorde. Wij logeerden afgelopen weekend bij de moeder van Sander want daar is Damian. Damian vond het natuurlijk erg fijn om ons weer te zien. Zondagmiddag ging hij naar bed en toen zijn wij naar huis gegaan. Nadat hij uit bed kwam, was hij naar de slaapkamer gerend waar wij logeerden en riep hij: Papa???? Wij waren er dus niet...
Ik ga hem dit weekend maar eens goed verwennen.
Gelukkig hebben we nu voor de komenden tijd kinderopvang, al is het niet zoveel als eigenlijk nodig zou zijn. Hij kan in ieder geval weer lekker thuis zijn.
pi_61542834
Oooh Appelsap, wat sneu voor jullie...Dat wordt vast urenlang knuffelen en kusjes geven dit weekend
Eli staat los
Linde is ziek
Lena was jarig
Brent klinkt als een heerlijk gestoord jochie
Meike zo hangerig naar mama toe. Klinkt erg lastig Karin, hoewel het natuurlijk bij vlagen ontzettend gezellig kan zijn en bevestigend kan werken. Succes met de wvp en het tackelen van haar gekleef.
Welkom terug Mibos en Kaithlynn
Lis, kleine bijdehante doe-het-zelver
Chris, de zwemmende gup. Leuk he, spartelen in het water?

Hier toch nog flinke last van de BMR geloof ik. In de nacht van dins-op woensdag werd Devin om 2 uur wakker en ik vond hem al warm aanvoelen toen hij bij me dronk. 's Ochtends was hij gloeiendheet, maar ik mocht hem niet tempen (leuk hoor, gillend willen gaan zitten met een thermometer in je achterste ) maar in de korte tijd dat het lukte steeg zijn temp al naar 39.2. Zetpil erin en toen moest ik gaan werken. Heb ik gister bijna 13 uur gedaan maar zijn oma heeft gezegd dat hij gewoon blij en vrolijk was, met toevallig hoge koorts (die btw wel onderdrukt werd door paracetamol). Hij gloeit nog steeds/alweer, maar lijkt er gelukkig niet zo onder te lijden.
.... met gevoel voor drama....
pi_61543217
karin waarom zou je falen? je faalt helemaal niet hoor. ik hoor altijd van andere moeders dat ze de dreumes en peuterfase het moeilijkst vinden.

ohhh appelsap dan breek je hart he. dit weekend maar flink knuffelen.

Devin beterschap.

lis kleine eigenwijsje.

hier is er een heerlijk verkouden maar papa en zusje zijn ook ziek en verkouden.
mama van 3 kids!
  donderdag 11 september 2008 @ 08:51:37 #16
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_61543442
Popples dat gaat goed maar niet heus.

Karin wat lastig dat Meike zo zwaan-kleef aan is maar ook ergens wel lief natuurlijk (stiekem dan...).

Hier staat er voor bijna de eerste keer een klein dametje geboeid naar de televisie te kijken en mee te dansen op het muziekje van piet piraat. Dansen en zingen doet ze alleen met de radio want televisie daar heeft ze geen geduld voor. Het duurt in ieder geval langer als de twee minuten die ze het eerder probeerde.

Kersjes
  donderdag 11 september 2008 @ 09:30:44 #17
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61544045
Karin, dat is echt geen falen, hoor! Geen rare dingen denken, hoor!

Quote van Kersjes: "leuk hoor, gillend willen gaan zitten met een thermometer in je achterste "

Lis, je weet tenminste goed wat je wil

Gaat het al wat beter met Linde?

Ik ben gister helemaal ondergekotst Het zat zelfs in mijn haar, redelijk ranzig.
Diagnose; er heerst een virus op het kdv... en er is hoofdluis op de groep. waar was ook alweer de discussie dat het kdv zo goed was voor je kind?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61544241
Getverderrie Davinia En dan ook nog hoofdluis op de groep. Brrrr Gaat het wel alweer wat beter met Eli?

Oh ben ik gisteren Lena helemaal vergeten Welkom Lena

Karin je bent juist een goede moeder als je weet wanneer je wat hulp kunt gebruiken! Een slechte moeder had de situatie gewoon gelaten zoals ie is en zich er niet druk over gemaakt tot het misschien alleen maar erger geworden was

Devin beterschap

Mibos leuk he als ze ineens de tv ontdekken. Hier zijn vooral de teletubbies favoriet. Tijdens de filmpjes met de kindjes die tussendoor gaat ze altijd alles aanwijzen en hele verhalen brabbelen

Met Linde gaat het weer iets beter. Ze begint weer praatjes te krijgen maar ik merk nu ook ineens dat ze echt een sprongetje gehad heeft want ze stapt nu zo makkelijk over van bank naar poef als ze staat. Gisteren stond ze zelfs even los
pi_61544243
oei davinia dat is niet lekker nee. gatver helaas weet ik wat het is.

wat leuk mibos een dansende kaith.

het is wat hier in huis 3 zieken waarvan 2 koorts en de dreumes elke nacht bijna besluit om wakker te worden om vervolgens hystrisch te worden als ik mijn nachtlampje uit doe.
zijn jullie kids ook zo bang in het donker?

stiemie wat goed van linde zeg. gelukkig gaat het weer de goede kant op.
mama van 3 kids!
pi_61546955
Lena, ook alweer een jaar !

Hihi Lis, eigenwijsje

Appelsap, dat wordt een lekkere overdosis papa en mama knuffels voor damian

Kersjes, balen van die BMR reactie, hopelijk is dat snel weer voorbij!

He get, davinia.. Dat lijkt mee vies.. Dat melk wat terugkomt is tot daaraantoe. Maar echt eten terug

Stiemie, fijn dat het weer beter gaat!

Even een flinke portie beterschap naar alle zieke mama's papa's en dreumesjes!!

Wij zijn weer terug van guppyzwemmen! En dat was leuk! Chris vond het wel erg wennen, bleef af en toe flink aan me plakken, maar het ging ook wel goed. Lekker liedjes zingen, en je kind door het water zwieren Dat gaan we zeker vaker doen..
Het had misschien iets beter gekund, als hij wat meer had geslapen. Het was gisteren voorbij half 10 toen hij sliep, en om 6.16 was hij weer in wakkere staat. Dus hij was al aan het gapen toen we in de auto richting zwembad stapten. We kunnen over 3 weken pas weer gaan guppyzwemmen, maar we gaan misschien in de vakantie nog wel naar een zwembad.
pi_61547580
Jeutje wat gebeurt er hier veel zeg.... Kan beter de post van DF copy-pasten om niet te vergeten om iedereen een kus te geven en een voor al die knappe kindjes... hihi... maar pik er even 2 of 3 uit

Lis, wat goed dat je al duidelijk kunt maken wat je wel en niet wilt!! Kleine eigenwijs.
Karin, geen slechte mama (en owee als je dat gaat denken) Je probeert het op te lossen...

En al die kindjes die slaan...Maud doet mee. Ze slaat heel hard met d'r vlakke hand op tafel....kijkt me dan beteuterd aan en zegt AUwwww om hem vervolgens naar me uit te steken voor een kusje en het geheel weer te herhalen. Gek kind.

Hier zijn de papieren voor de aanvraag voor PSZ de deur uit. Nu wordt het toch wel heel erg....ze is nog maar 1 jaar en pffffff 10 maanden... sttttt niet zeggen...nee, niet zeggen dat ze al bijna 2 is. NIET doen hoor.
pi_61550843
Gewoon ontkennen hoor Chacama Linde is ook nog steeds gewoon mijn baby

Ik belde trouwens net naar de kinderopvang om te zeggen dat Linde morgen ook nog niet komt en ze vertelden me dat er waterpokken heersen De omschrijving kwam wel heel erg overeen met de spikkels van Linde Zelfs haar vriendje heeft de waterpokken dus we kunnen nu toch best wel met zekerheid zeggen dat ze geen 5e ziekte heeft maar waterpokken

Ze heeft alleen na een paar dagen nog steeds maar 2 spikkels die voor een pokje door kunnen gaan en bijvoorbeeld geen 1 stippie in d'r gezicht
  donderdag 11 september 2008 @ 15:46:16 #23
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61552599
he bah, stiemie, waterpokken... ik dacht al, vijfde ziekte is toch pas vanaf 3 jaar of zo?
iig maar hopen dat het niet veel erger wordt dan een paar pokjes en veel stippen!
DF, leuk, he dat zwemmen! Het went ook wel voor chris en dan zal hij het ook meer waarderen
Chacama, ze blijft altijd je kleine baby. daar heeft leeftijd helemaal niets mee te maken

Ben thuis moest eli ophalen want hij zou zo zielig zijn, niet eten, niet drinken en algeheel zielig.
kom ik aan, zie ik eli zitten beetje spelen met een bal. kijkt me aan kruipt naar me toe
erm, dat is niet zielig? of ziekig? hij had dus nog niets gedronken, dus ik zeg, laat mij eens een fles proberen te geven. komt ze eerst met een tuitbeker aanzetten. pakt hij thuis ook slecht... nee, een flesje met diksap graag. hoppa, meteen een paar slokken erin.

eenmaal thuis is het eerste wat meneer doet kruipen naar een (leeg) zakjes rozijnen terwijl ik even een fles kv maak voor de nodige vitamientjes en bouwstoffen. ik schiet wat uit met het water, dus het wordt 210/7. en dat gaat er zo klok klok klok in. er is nog 90cc over!
daarna meteen in bed gelegd, dus kan ik nu nog wat werken.

ben er wel een beetje boos over. waarom moest hij nou naar huis komen?
natuurlijk ben ik ook blij dat hij bij mij wel drinkt en doet, maar toch

/eind klaagzang over KDV
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61553055
Hmm vervelend he Davinia. Ik heb Linde ook eens opgehaald omdat ze zielig en ziek zou zijn. Wat bleek ik had macaroni meegegeven om te eten om 5 uur en dat lustte/wilde mevrouw gewoon niet. Omdat ze zo boos was en daarna van de honger nog bozer werd, werd ze helemaal warm en dachten ze bovendien dat ze koorts had. Thuis aangekomen ging de boterham er in ieder geval goed in

Ach beter zo dan andersom dacht ik uiteindelijk maar. Al was ik er op het moment zelf minder blij mee hoor
  donderdag 11 september 2008 @ 16:55:40 #25
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61554532
Wat hebben jullie al weer veel geschreven. teveel om overal op te reageren. ik moest wel erg lachen om lis. en karin, komt goed en je bent een top moeder. vraag maar aan meike als je daar aan twijfelt...
linde, snel beter worden he!

hier alles nog top. het is heel erg warm nog steeds. anna eet niet zo goed, alleen wat ze lekker vindt, du die zal nog honger krijgen als ze straks weer thuis is en er geen friet meer is. ze drinkt wel heel goed, een heel glas water of sap in een keer en dan sluit ze af met een aaahhhhh....

verder vindt ze het super dat haar opa's en oma er zijn. mijn vader is zwemleraar geweest, ooit, en nu is ie anna watervrij aan het maken. met als resultaat dat ze met haar vleugeltjes om door het bad springt, van de kant afspringt, onder water duikt en het niet erg vindt wanneer opa haar overgooit naar oma....ehum.

nog een paar daagjes en dan moeten we weer naar huis...jammer hoor.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')