Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel!quote:
Nee!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We gaan hier dus gewoon winnen! Prima resultaat!
Goede redding Maarten!
Barca: Zie je nu waarom Boulah niet speelt?
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Dos37 het volgende:
lapo
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou Robben, tis weer tijd voor je wekelijkse blessure..
Die Mathijsen is dan ook veel beter dan Ooijer, Bouma en De Cler!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goede redding Maarten!
En Mathijsen speelt een hele redelijke wedstrijd.
ik denk haast dat ie er niet isquote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef golfer het volgende:
Leo heeft er zin in vanavond.
Consequent alle namen steeds verkeerd noemen en zich opwinden over buitenspel.
Boulah speelt toch wel?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goede redding Maarten!
En Mathijsen speelt een hele redelijke wedstrijd.
Blessure bij Ooijertquote:Op woensdag 10 september 2008 21:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boulah speelt toch wel?
Ik kom net binnenvallen
Ja, speelt zeker niet slecht vandaag. Hij wordt ook wel een beetje overdreven negatief behandelt vaak, maar hij heeft zijn uitstraling ook wel heel erg tegen. Hij oogt alsof hij elk moment huilend van het veld kan lopen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Mathijsen vandaag lekkere "Frank de Boer" passes geven hoor...
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef Rucebo het volgende:
Dat ze die Driessen uberhaupt nog commentaar laten geven...
Dat iemand überhaupt zonder dubbele punt durft te posten.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef Rucebo het volgende:
Dat ze die Driessen uberhaupt nog commentaar laten geven...
Ik hou van dit soort posts.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:57 schreef Wilskracht het volgende:
Gooi Babel er ook maar in voor Robben
Wel een belangrijke assist gegeven...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef Leonos het volgende:
Wat vind ik Robben toch weer tegenvallen
Terwijl we zo'n mooi negertje op de bank hebben.
Gemakzuchtquote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat iemand überhaupt zonder dubbele punt durft te posten.
Om dat te compenseren gaat ie vaak 'eng' loenzend rondlopen, met z'n hoofd naar beneden en z'n armen in gorilla-modus. Let er maar eens op bij close-ups, het valt me echt op.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, speelt zeker niet slecht vandaag. Hij wordt ook wel een beetje overdreven negatief behandelt vaak, maar hij heeft zijn uitstraling ook wel heel erg tegen. Hij oogt alsof hij elk moment huilend van het veld kan lopen.
Klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snak naar zijn terugkeer.
Toch nietquote:
Waarom ben jij nog niet weg hier met je eeuwige getroll?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Barca het volgende:
Kom op Macedonië! Het kan nog.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Barca het volgende:
Kom op Macedonië! Het kan nog.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:07 schreef BB-King het volgende:
3 penalties tegen in 3 wedstrijden...
Hij voegt direct de daad bij het woord!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:08 schreef dndiek het volgende:
Nou, laat nog maar eens wat zien Ibi!!!
Bij Barca is het wel duidelijk dat hij het serieus meent en niet als troll plaatst.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:06 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet weg hier met je eeuwige getroll?
En dan lopen er drie aanvallers richting keeper, verdediger kopt de bal op de penaltystip.. en daar staat... NIEMAND.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:08 schreef TAV74 het volgende:
nou, vrije trap op een goed moment, even de rust terug nu
meer de olijke pirouette, vaker dan eens is het hem niet geluktquote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef BB-King het volgende:
Ik mis de olijke pirouetjes van Ruud..
Thuisfluiter eerste klas die scheids.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:11 schreef Vodkadruppel het volgende:
Macedonië krijgt echt belachelijk veel voordeel.
3 en half zegt ie zelfsquote:Op woensdag 10 september 2008 22:13 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat ie zo nog 3 minuten zegt ?
Kut drie en halve minuut maakt ie ervanquote:Op woensdag 10 september 2008 22:13 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat ie zo nog 3 minuten zegt ?
Maar het was wel een hele mooie!!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
meer de olijke pirouette, vaker dan eens is het hem niet gelukt
Als je zo moet winnen of moet uitlopen als club ben je echt heel triest.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geblesseerd voor een (anderhalf)week zou nu niet erg zijn
dat zekerquote:Op woensdag 10 september 2008 22:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar het was wel een hele mooie!!
Zal die nooit leren.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:13 schreef Chadi het volgende:
Wanneer leert Stekelenburg het.. KNIE NAAR VOREN EN RAMMEN DAAR!
Zoals van Bommel deed bedoel je?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:14 schreef Silenus het volgende:
Roei die bal weg!
Vraag het hemquote:Op woensdag 10 september 2008 22:15 schreef -SG- het volgende:
Waarom schoot hij niet zelf?
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geblesseerd voor een (anderhalf)week zou nu niet erg zijn
Ja ik zit al te schreeuwen maar hij antwoord niet terug.quote:
Tsja, life is a bitchquote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik zit al te schreeuwen maar hij antwoord niet terug.
Word helemaal niks met Nederland de komende 2 jaarquote:Op woensdag 10 september 2008 22:17 schreef Silenus het volgende:
Zo, toch spannend af en toe...
Wordtquote:Op woensdag 10 september 2008 22:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Word helemaal niks met Nederland de komende 2 jaar
Hij liep naar achteren ..kon denk ik weinig kracht achter die bal zetten.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:17 schreef Damzkieee het volgende:
Huntelaar man, wat een slap schotje zeg
nee dat ben jij.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:19 schreef Barca het volgende:
Bommel is gewoon een loser!
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
hadden we maar die 40 miljoen gepakt
quote:
Vooral die hamstringsquote:Op woensdag 10 september 2008 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat uitgerekend de vastende Marokkanen de beste van het veld waren.²
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat uitgerekend de vastende Marokkanen de beste van het veld waren.²
Jij schrijft altijd verslagen voordat een wedstrijd begint? Of kun je gewoon gruwelijk snel typen?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:22 schreef Sj0rSz het volgende:
Verslag is via de onderstaande link na te lezen;
Uitslag Macedonië - Nederland
gaat meer om de penalty wat een domme actie wasquote:Op woensdag 10 september 2008 22:22 schreef TAV74 het volgende:
sjonge wat een gezeik op Huntelaar hier. v Nistelrooy mistte ook vaak genoeg zijn kansen. Beide zijn gewoon prima spitsen, ook Huntelaar gaat nog belangrijke goals genoeg maken voor Nederland.
Ach, waarom moet eigenlijk ieder resultaat aan van Basten gespiegeld worden? Je moet niet vergeten dat die wedstrijden onder van Basten alweer een paar jaar geleden zijn, van Basten heeft uiteindelijk deze groep gevormd (op Bommel na) in deze samenstelling en ook zijn de spelers nu weer een paar jaar ouder en meer ervaren.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:21 schreef BB-King het volgende:
Beter dan San Marco die hier laatst 2-2 speelde...
Net of hij elke wedstrijd moet scoren. Hij zit in een zelfde positie als Toni, spelend op een eiland. Je een slag in de rondte moeten werken, dat dan niet alles lukt is heel normaal. Hij was vrij belangrijk in het ontregelen van de opbouw.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Huntelaar.
Maarja, drie punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |