Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel! Buitenspel!quote:
Nee!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We gaan hier dus gewoon winnen! Prima resultaat!
Goede redding Maarten!
Barca: Zie je nu waarom Boulah niet speelt?
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Dos37 het volgende:
lapo
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou Robben, tis weer tijd voor je wekelijkse blessure..
Die Mathijsen is dan ook veel beter dan Ooijer, Bouma en De Cler!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goede redding Maarten!
En Mathijsen speelt een hele redelijke wedstrijd.
ik denk haast dat ie er niet isquote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef golfer het volgende:
Leo heeft er zin in vanavond.
Consequent alle namen steeds verkeerd noemen en zich opwinden over buitenspel.
Boulah speelt toch wel?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goede redding Maarten!
En Mathijsen speelt een hele redelijke wedstrijd.
Blessure bij Ooijertquote:Op woensdag 10 september 2008 21:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boulah speelt toch wel?
Ik kom net binnenvallen
Ja, speelt zeker niet slecht vandaag. Hij wordt ook wel een beetje overdreven negatief behandelt vaak, maar hij heeft zijn uitstraling ook wel heel erg tegen. Hij oogt alsof hij elk moment huilend van het veld kan lopen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Mathijsen vandaag lekkere "Frank de Boer" passes geven hoor...
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef Rucebo het volgende:
Dat ze die Driessen uberhaupt nog commentaar laten geven...
Dat iemand überhaupt zonder dubbele punt durft te posten.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef Rucebo het volgende:
Dat ze die Driessen uberhaupt nog commentaar laten geven...
Ik hou van dit soort posts.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:57 schreef Wilskracht het volgende:
Gooi Babel er ook maar in voor Robben
Wel een belangrijke assist gegeven...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef Leonos het volgende:
Wat vind ik Robben toch weer tegenvallen
Terwijl we zo'n mooi negertje op de bank hebben.
Gemakzuchtquote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat iemand überhaupt zonder dubbele punt durft te posten.
Om dat te compenseren gaat ie vaak 'eng' loenzend rondlopen, met z'n hoofd naar beneden en z'n armen in gorilla-modus. Let er maar eens op bij close-ups, het valt me echt op.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, speelt zeker niet slecht vandaag. Hij wordt ook wel een beetje overdreven negatief behandelt vaak, maar hij heeft zijn uitstraling ook wel heel erg tegen. Hij oogt alsof hij elk moment huilend van het veld kan lopen.
Klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snak naar zijn terugkeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |