Die rug is vet alien achtig ook ofzo.. en te mager gewoon.quote:
Er zijn mooiere foto's van haar idd, maar nog steedsquote:Op woensdag 10 september 2008 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Die rug is vet alien achtig ook ofzo.. en te mager gewoon.
Als ze me klaverjassen kan leren kunnen we eens over een zoentje onderhandelenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn mooiere foto's van haar idd, maar nog steeds
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:18 schreef OA het volgende:
Morgen weer vroeg op. Naar bed!![]()
A demain.
Slaap lekker samenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze me klaverjassen kan leren kunnen we eens over een zoentje onderhandelen
323.8quote:
Die deeltjesversneller is niet bedoeld voor het inflitsen tijdens "minder-licht-condities" Marcquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze me klaverjassen kan leren kunnen we eens over een zoentje onderhandelen
esquote:
Hoiquote:Op woensdag 10 september 2008 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
es![]()
Is er wat mis met mensen die niet kunnen klaverjassen
quote:
Wasda?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb in Finland wel BoerenBridge geleerd!
Ik ook nietquote:
achtereenvolgens worden er per persoon 1,2,3,4,5,6,7,8,8,7,6,5,4,3,2,1 kaarten rondgedeeld. (als je met 6 man bent tenminste). Per rondje zeg je van tevoren hoeveel slagen je gaat halen. Waarde: hoger = hoger, troef overrulet alles, maar kleur bekennen moet. Als je niet kan bekennen, hoef je niet per se in te troeven. De troefkleur wijzigt per rondje.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
Wasda?
Ha, dat lijkt een beetje op rikkenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
achtereenvolgens worden er per persoon 1,2,3,4,5,6,7,8,8,7,6,5,4,3,2,1 kaarten rondgedeeld. (als je met 6 man bent tenminste). Per rondje zeg je van tevoren hoeveel slagen je gaat halen. Waarde: hoger = hoger, troef overrulet alles, maar kleur bekennen moet. Als je niet kan bekennen, hoef je niet per se in te troeven. De troefkleur wijzigt per rondje.
Als je dan daadwerkelijk het aantal slagen haalt dat je zegt te zullen halen krijg je 5 punten, plus het aantal slagen dat je haalt. Haal je er meer of minder, dan krijg je 1 punt aftrek voor iedere slag meer of minder. Dus als je in het rondje met 8 kaarten denkt goed te zitten en je zegt van tevoren dat je 4 slagen gaat halen, maar je krijgt er uiteindelijk 6, dan is dat -2 punten zeg maar
Hoe gaat dat dan? Ik vond dat boeren bridge wel leukquote:
ik ken toepenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wasda?
[..]
Ik ook niet.
Ik kan wel rikken.
Toepen is ook OKquote:Op woensdag 10 september 2008 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken toepen
en nu ga ik euh, slapen![]()
Zoquote:
4 spelers krijgen elk 13 kaarten en bieden dan om beurten hoeveel ze denken te halen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan? Ik vond dat boeren bridge wel leuk
Oh ja maar dan ga je zitten linkeballen met ander deelnemerts en zo. BB is puur zelf link zijn en andere lui naaien. Zijn mensen die er erg goed in zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
4 spelers krijgen elk 13 kaarten en bieden dan om beurten hoeveel ze denken te halen.
rik -> 8 slagen, samen met een vooraf onbekende partner, willekeurig te kiezen troef
rik beter -> rik, maar dan met harten troef.
piek -> exact 1 slag
8 alleen -> 8 slagen, zonder partner, troef kiezen
8 alleen beter -> 8 alleen, met harten troef
misere -> exact 0 slagen
pas -> speler biedt niks en speelt tegen degene met een ander bod. Bij 4x pas opnieuw delen of een "passpel".
Bij misere en piek zijn geen troef, bij de andere varianten kiest degene die het hoogste bod heeft een troef. In geval van rik, noemt hij ook nog een aas, van een kleur die hij in handen heeft (maar zelf het aas niet heeft), de speler die deze aas heeft is de maat en speelt samen met degene die rikt.
Nee. speciaal voor jou omdat je het zo vriendelijk vraagt blijf ik nog uren hangen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodonder jij ook eens op naar je nest anders of wat
En ik dacht dat het niet op zou vallenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. speciaal voor jou omdat je het zo vriendelijk vraagt blijf ik nog uren hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik dacht dat het niet op zou vallenHahaha ja vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je wil me heul wel weg hebben
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Fha het volgende:
Hahaha ja vastje wil me heul wel weg hebben
Da's wel de liefste smiley die ik heb hoorquote:
Mjah dat dacht ik alquote:Op woensdag 10 september 2008 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's wel de liefste smiley die ik heb hoor
Fritsquote:
Danku Fles, volgende keer trakteer ikquote:Op woensdag 10 september 2008 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash schuift kratje Ottakringer Helles naar binnen
[ afbeelding ]
Dat wel ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Fha en Papier meedrinken is het gauw gedaan met dat krat natuurlijk
Tenzij een zwoel ende begeerlijk mannensmoel dat zicht belemmert wellicht?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:58 schreef Fha het volgende:
Maar nu ga ik in mn bed naar het plafond liggen staren.
Trustequote:Op woensdag 10 september 2008 23:58 schreef Fha het volgende:
Maar nu ga ik in mn bed naar het plafond liggen staren.
Daag
Morgen ga ik de strijd aan om die smoel terug te krijgenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenzij een zwoel ende begeerlijk mannensmoel dat zicht belemmert wellicht?
Veel succes vast, en welterustenquote:Op donderdag 11 september 2008 00:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Morgen ga ik de strijd aan om die smoel terug te krijgen
Dagdag![]()
quote:
Politie Congo arresteert kudde geitenquote:Op donderdag 11 september 2008 02:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)geiten_in_gevangenis
Is dat serieus?quote:Op donderdag 11 september 2008 05:22 schreef OA het volgende:
[..]
Politie Congo arresteert kudde geiten
Het lijkt erop...quote:
Wat maak jij vreemde dingen mee, waar woon je?quote:Op donderdag 11 september 2008 05:55 schreef OA het volgende:
Ik fiets er trouwens straks weer langs, dus even opletten maar...
'quote:Op donderdag 11 september 2008 06:01 schreef Klonk het volgende:
iets zegt mij euromast = rotterdam. tenminste dat was de laatste keer zo
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2008 06:01 schreef Klonk het volgende:
iets zegt mij euromast = rotterdam. tenminste dat was de laatste keer zo
een of andere voorstad van Rotterdam danquote:Op donderdag 11 september 2008 07:50 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Ik woon echter niet in Rotterdam.
Rotterdam zou denk ik graag zien dat Schiedam, Vlaardingen, Capelle, etc voorsteden zijn, maar gelukkig zijn ze nog allemaal onafhankelijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
een of andere voorstad van Rotterdam dan
wil je een aai over je bolquote:Op donderdag 11 september 2008 08:03 schreef marcb1974 het volgende:
Doe eens niet zo vloeken op de vroege ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |