Tja.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Omdat hij 349321952395 keer hetzelfde plaatje poste en tegen een modje inging en door bleef gaan
nee moet het nog worden volgende week ofzo, weet niet precies.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OEH, is iedereen ongesteld ofzo
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:08 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb maar even uit solidariteit mn ondertitel aangepast
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:08 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb maar even uit solidariteit mn ondertitel aangepast
Altijd maar weer afwachten, hequote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee moet het nog worden volgende week ofzo, weet niet precies.
quote:
hey jodebeerquote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef GasTurbine het volgende:
LEAVE PK ALONE!
Fiets nog gevonden?quote:
quote:
nee mijn fiets is loesoequote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Fiets nog gevonden?
Heb vanochtend nog ff gekeken, maar zag hem niet meer liggen in die sloot
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/quote:Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
We leven nog.
/Marcel_Messing was wrong.
Trekt je pc spore creature creator niet ofzo ?quote:
Neequote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb al bijna heel het 5e seizoen van Project Runway gekeken
Welquote:
Ik ga er van uit van niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Trekt je pc spore creature creator niet ofzo ?
Inderdaadquote:
Halloquote:Op woensdag 10 september 2008 21:09 schreef beverton het volgende:
ik post eindelijk weer eens in het klb sc
Hey beverton!! Alles goed, mien jong?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:09 schreef beverton het volgende:
ik post eindelijk weer eens in het klb sc
Nee, maar mijn vriendin wel. My pain is her pain enzo.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OEH, is iedereen ongesteld ofzo
RollerCoaster Tycoonquote:
ik maakte altijd een achtbaan zodat mensen dood gingenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon! Dat speelde ik vroeger altijd
Heb je dat voor mama getekend?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef gers het volgende:
[..]
ik maakte altijd een achtbaan zodat mensen dood gingen
Heb plan..quote:Op woensdag 10 september 2008 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd maar weer afwachten, he
Ben jij nou al eens erover uit wat voor geslacht je bent?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb je dat voor mama getekend?
jep, dalijk even uitprinten en haar een fijne Moederdag wensenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb je dat voor mama getekend?
Ik wilde altijd dat ze gingen kotsenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef gers het volgende:
[..]
ik maakte altijd een achtbaan zodat mensen dood gingen
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon! Dat speelde ik vroeger altijd
Wat ook leuk is in de sims,quote:Op woensdag 10 september 2008 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde altijd dat ze gingen kotsengnagna. En bij de sims ging ik ze altijd laten zwemmen in het zwembad en dan het trappetje weghalen
omdat ik een kerkhof na wilde bouwen
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde altijd dat ze gingen kotsengnagna. En bij de sims ging ik ze altijd laten zwemmen in het zwembad en dan het trappetje weghalen
omdat ik een kerkhof na wilde bouwen
Hoe doe je dat met die kinderen dan? Gewoon geen eten geven, maar dan komt de kinderbescherming? En mijn sims wilden elkaar nooitquote:Op woensdag 10 september 2008 22:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat ook leuk is in de sims,
Kinderen kweken,
Dat er gewoon 4 wijfen van 1 vent zwanger zijn.
En dan maak je de kinderen wel eens af krijg je ook kerkhof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |