quote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef gers het volgende:
[..]
ik maakte altijd een achtbaan zodat mensen dood gingen
Heb plan..quote:Op woensdag 10 september 2008 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd maar weer afwachten, he
Ben jij nou al eens erover uit wat voor geslacht je bent?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb je dat voor mama getekend?
jep, dalijk even uitprinten en haar een fijne Moederdag wensenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb je dat voor mama getekend?
Ik wilde altijd dat ze gingen kotsenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef gers het volgende:
[..]
ik maakte altijd een achtbaan zodat mensen dood gingen
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon! Dat speelde ik vroeger altijd
Wat ook leuk is in de sims,quote:Op woensdag 10 september 2008 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde altijd dat ze gingen kotsengnagna. En bij de sims ging ik ze altijd laten zwemmen in het zwembad en dan het trappetje weghalen
omdat ik een kerkhof na wilde bouwen
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde altijd dat ze gingen kotsengnagna. En bij de sims ging ik ze altijd laten zwemmen in het zwembad en dan het trappetje weghalen
omdat ik een kerkhof na wilde bouwen
Hoe doe je dat met die kinderen dan? Gewoon geen eten geven, maar dan komt de kinderbescherming? En mijn sims wilden elkaar nooitquote:Op woensdag 10 september 2008 22:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat ook leuk is in de sims,
Kinderen kweken,
Dat er gewoon 4 wijfen van 1 vent zwanger zijn.
En dan maak je de kinderen wel eens af krijg je ook kerkhof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |