Zit dat lekker?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:51 schreef Nikmans het volgende:
Ik zit er gewoon op
Dat knuppeltje ziet er tenminste nog gelukkig uit.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:51 schreef mirved het volgende:
TS na langdurig msn gebruik:
[ afbeelding ]
je kan eerst tijdje wel berichten versturen maar die komen niet aan bij diegene en je krijgt ook geen berichten terugquote:
Ja dat viel me ook al op. Heb nergens last van maarjah mn msn staat ook altijd aan.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef Fha het volgende:
Werkt hier ook gewoon. Maar daarom is het dus zo rustig..
Als je die op msn moet hebben is het sowieso al niet meer de moeite waardquote:Op woensdag 10 september 2008 17:36 schreef santax het volgende:
Hoe moet ik nu dan quality time met mijn meissie hebben
Ga weg, ik word volgende maand 30, zij in februari 19, we vrijen al dik een jaar... Ik klaag nietquote:Op woensdag 10 september 2008 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je die op msn moet hebben is het sowieso al niet meer de moeite waard
Dus? Ga dan vrijen ipv msnnen?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:39 schreef santax het volgende:
[..]
Ga weg, ik word volgende maand 30, zij in februari 19, we vrijen al dik een jaar... Ik klaag niet
Jawel, samen met msnquote:Op woensdag 10 september 2008 17:34 schreef Subterranean het volgende:
[..]
Ga is helemaal niet doodToch?
Strak planquote:Op woensdag 10 september 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Ga dan vrijen ipv msnnen?
Same here. WTF is happening? Nu heb ik geen leven meer.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:45 schreef Dibble het volgende:
Kan nie inlogge verdomme![]()
M03t t0g m3 cH!cKi3s oNd3rH0uDen $wa !
doet ut weerquote:Op woensdag 10 september 2008 18:23 schreef RickoKun het volgende:
MSN IS DOWN VOOR ALLE LOSERS ONDER DE RIVIEREN, + HET IS PATAT, NOOBS
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
kheb msn opnieuw geinstalleerd en verwijders en weer opnieuw werkt voor geen kankersss..dat ding zegt dat het met internetexplore te maken heeft
1 kudoquote:Op woensdag 10 september 2008 22:33 schreef Placenta het volgende:
Als jullie er niet op komen, probeer het dan eens met een ladder
hmm... nee.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:01 schreef Het_hupt het volgende:
Iemand de optie al opgeworpen dat het mss gedaan wordt omdat het 11/9 is?
MSN gooide na 11/9 ook alle chat rooms dichtquote:
Omdatquote:Op donderdag 11 september 2008 12:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
MSN gooide na 11/9 ook alle chat rooms dicht
vanege het feit dat potentiële terroristen aanslagen konden bespreken.quote:
En op 11/9 MSN platgooien is dan natuurlijk dé oplossing tegen terrorisme. De rest van het jaar zitten ze immers in hun grot.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
vanege het feit dat potentiële terroristen aanslagen konden bespreken.
Ik meende dat de daders van 11/9 dat ook hadden gedaan, maar pin me dr niet op vast
het was maar een theorie hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 12:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En op 11/9 MSN platgooien is dan natuurlijk dé oplossing tegen terrorisme. De rest van het jaar zitten ze immers in hun grot.
Wat een nonsense.
Klopt ze verstuurden bijvoorbeeld ook mailtjes getypt in word (wingdings lettertype) naar elkaar via Hotmail, destijds zijn er ook hele beveiligings procedures bij ingebouwd etc.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
vanege het feit dat potentiële terroristen aanslagen konden bespreken.
Ik meende dat de daders van 11/9 dat ook hadden gedaan, maar pin me dr niet op vast
ja d'r was toch een combinatie van 11 september new york ofzo en dan zag je de wingdings van 2 flatgebouwen met een skull ofzoietsquote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt ze verstuurden bijvoorbeeld ook mailtjes getypt in word (wingdings lettertype) naar elkaar via Hotmail, destijds zijn er ook hele beveiligings procedures bij ingebouwd etc.
quote:Typing "Q33NY" in the Windows Wingdings font produces pictures of an airplane, two pieces of paper (which, could, I guess, resemble the twin towers of the world trade center if you squint really hard), a skull and crossbones, and a star of David. The suggestion here is that this combination might have predicted a plot to kill Jews by crashing a plane into two buildings.
Weet ikquote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het was maar een theorie hoor
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Woehoeee, hij doet het. Met 3 6 mensen online.
wat moet je met 2 msn adressen ?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:37 schreef mstr het volgende:
Ik ben met 1 van mijn 2 msn-adressen online, de andere wilt niet
Mensen gescheiden houden? Ooit nieuw mailadres genomen, maar daarnaast de oude blijven gebruiken. Dus op gegeven moment heb je er dan 2 die je blijft gebruiken.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef Hispanic het volgende:
[..]
wat moet je met 2 msn adressen ?
Naar buiten, doe normaal, het is daar eng.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef RickoKun het volgende:
Fucking n00bs, ga naar buiten man! Ik ga nu een vissie halen!
1 adress staat <3 ya bepie... En de andere staat heya chicka'squote:Op donderdag 11 september 2008 14:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Mensen gescheiden houden? Ooit nieuw mailadres genomen, maar daarnaast de oude blijven gebruiken. Dus op gegeven moment heb je er dan 2 die je blijft gebruiken.
In allebei staat 'tzelfde.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:45 schreef deepart het volgende:
[..]
1 adress staat <3 ya bepie... En de andere staat heya chicka's
quote:
Ik bedoel, ben al de nodige tijd bezet.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je mag me ook gewoon pmmen jojoor
Je bent Chatman?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:00 schreef Steve-O het volgende:
Hier online na een ochtend gekut .
Heb het nodig voor mijn werk [ afbeelding ]
Kloptquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Chanty het volgende:
Ah ik ben dus niet de enigeKLB is altijd zo handig om erachter te komen of de msn-problemen aan jou liggen of niet
![]()
Ik keek al bij Active Topicsquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Chanty het volgende:
Ah ik ben dus niet de enigeKLB is altijd zo handig om erachter te komen of de msn-problemen aan jou liggen of niet
![]()
Niet te hard zeggen, testraks werd ik er ook afgetrapt nadat ik online was.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
en weer online
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef deepart het volgende:
Ze blokkeren gangsters en bazen... fuck zeg
Jij pakt ook alles wat je pakken kanquote:Op donderdag 11 september 2008 16:15 schreef santax het volgende:
[..]
*Checked fobo*
Vooruit, eventjes dan
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:07 schreef RickoKun het volgende:
KANKER MSN DOET HET WEER AL DIE KANKER BITCHES TEGELIJK MSN CAM AAN EN VINGERE ENSO!!!!
Kenker gastquote:Op donderdag 11 september 2008 18:07 schreef RickoKun het volgende:
KANKER MSN DOET HET WEER AL DIE KANKER BITCHES TEGELIJK MSN CAM AAN EN VINGERE ENSO!!!!
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef Het_hupt het volgende:
of bedoelde TS dit met de TT?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
m'n nieuwe schermafbeelding
WTF is dat?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef Het_hupt het volgende:
of bedoelde TS dit met de TT?
[ afbeelding ]
haha hahaha hahahahahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 16:51 schreef mirved het volgende:
TS na langdurig msn gebruik:
[ afbeelding ]
Blij dat ik blank ben..quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:07 schreef PhoenixNLx het volgende:
dat kan kloppen hij is geblokkeerd voor negerts
tis je vergevenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |