quote:Op donderdag 11 september 2008 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Woehoeee, hij doet het. Met 3 6 mensen online.
wat moet je met 2 msn adressen ?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:37 schreef mstr het volgende:
Ik ben met 1 van mijn 2 msn-adressen online, de andere wilt niet
Mensen gescheiden houden? Ooit nieuw mailadres genomen, maar daarnaast de oude blijven gebruiken. Dus op gegeven moment heb je er dan 2 die je blijft gebruiken.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef Hispanic het volgende:
[..]
wat moet je met 2 msn adressen ?
Naar buiten, doe normaal, het is daar eng.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef RickoKun het volgende:
Fucking n00bs, ga naar buiten man! Ik ga nu een vissie halen!
1 adress staat <3 ya bepie... En de andere staat heya chicka'squote:Op donderdag 11 september 2008 14:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Mensen gescheiden houden? Ooit nieuw mailadres genomen, maar daarnaast de oude blijven gebruiken. Dus op gegeven moment heb je er dan 2 die je blijft gebruiken.
In allebei staat 'tzelfde.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:45 schreef deepart het volgende:
[..]
1 adress staat <3 ya bepie... En de andere staat heya chicka's
quote:
Ik bedoel, ben al de nodige tijd bezet.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je mag me ook gewoon pmmen jojoor
Je bent Chatman?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:00 schreef Steve-O het volgende:
Hier online na een ochtend gekut .
Heb het nodig voor mijn werk [ afbeelding ]
Kloptquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Chanty het volgende:
Ah ik ben dus niet de enigeKLB is altijd zo handig om erachter te komen of de msn-problemen aan jou liggen of niet
![]()
Ik keek al bij Active Topicsquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Chanty het volgende:
Ah ik ben dus niet de enigeKLB is altijd zo handig om erachter te komen of de msn-problemen aan jou liggen of niet
![]()
Niet te hard zeggen, testraks werd ik er ook afgetrapt nadat ik online was.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
en weer online
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |