Ik heb echt veul berichtjes getyptquote:
U heeft mail!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:19 schreef lynda het volgende:
* lynda doet mail openen en verplaatst privegesprek naar email
Kijk daar kunnen we wat meequote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon allemaal deze kant opkomen!
Ik regel het bier, wijn, frisdrank, hapjes en slaapplekken
Morgen?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we wat mee
Waar en wanneer ?
òw dan ligt het niet aan mijquote:Op woensdag 10 september 2008 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij doet mijn msn weer eens raar ofzo... vanmiddag ook al
Krijg gewoon geen berichtjes meer
mja ik ken hetquote:Op donderdag 11 september 2008 05:09 schreef lynda het volgende:
Donderdag![]()
![]()
Brakker dan brak.. na eerste wekker dacht ik echt bij mezelf NU licht aan doen en opstaan anders word ik niet meer wakker voor 12 uur vanmiddag
jij ook!quote:Op donderdag 11 september 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
Mogguh
Ff gauw een bakkie doen en dan op pad. Mensen werk ze vandaag![]()
* draakje schouder klopje geeftquote:Op donderdag 11 september 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:Goedesmorgens...ik ben al aan het werk geweest
...ik heb al mailtjes beantwoord....
geef mij een schouderklopje!!
* debbie_19 Bedankt draakjequote:Op donderdag 11 september 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
* draakje schouder klopje geeft
Het wordt vandaag ontzettend mooi weer...beetje jammer dat ik vandaag hier door moet brengenquote:Op donderdag 11 september 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
het wordt wel weer lekker weer vandaag
als het me lukt vanmiddag verder in de tuin werken!
Morguh Tripack..hebben we er zin in vandaag???quote:
......quote:Op donderdag 11 september 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Morguh Tripack..hebben we er zin in vandaag???
Heeeej Crazy goodmorningquote:Op donderdag 11 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen![]()
Inderdaad lekker weer hier
hier ook alquote:Op donderdag 11 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen![]()
Inderdaad lekker weer hier
quote:
Dank u Mevrouwquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]heb jij er zin in vandaag dan?
Ik lag om 22.30 in bed en ook ik ben nog steeds moe...volgens mij krijg ik al last van me winterdip op deze zomerdagquote:Op donderdag 11 september 2008 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dank u Mevrouw
Iedereen goed geslapen ?
Ik was gister om 22:00 naar bed gegaan, nu nog moe
quote:
Jaaaah gister zag ik zelfs de maanquote:Op donderdag 11 september 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
tis ook echt al te vroeg donker buiten
Zwaai Zwaaiquote:
jaja, nog 1 volle dag werkenquote:
Weet je wel hoe lang dat nog duurt pfffquote:
Morguhquote:
Ik heb geeneens msn hierquote:Op donderdag 11 september 2008 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
pff. Msn aan op werk: gelijk weer zeuren .... grmbl
tjah, is hier gewoon weer rustig dus dan kan hetquote:
we hebben een bellerquote:Op donderdag 11 september 2008 09:23 schreef Logician het volgende:
Jeej ik heb telefoon
Ja ik kan wel via slinkse wijze op msn uiteraardquote:Op donderdag 11 september 2008 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, is hier gewoon weer rustig dus dan kan het
omruil, kapoet enzoquote:Op donderdag 11 september 2008 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
we hebben een belleren wat is het antwoord op de vraag?
ik heb hem ook alleen maar aanstaan als het echt rustig is.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik kan wel via slinkse wijze op msn uiteraardwie niet, maar ik doe dat toch maar niet
Ja af en toe doe ik het als ik het errug rustig heb...vandaag niet dus blijkbaar
Ja zeg je gewoon dit: DOHquote:Op donderdag 11 september 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb hem ook alleen maar aanstaan als het echt rustig is.
Maar dan gelijk mensen die iets vragen ... en dan reageer ik niet en is het van: Is er iets? In naam staat duidelijk: WERK
Nee idd. Ik weet niet eens 100% hoe ze denken over fok!, heb nu wel zoiets van ik zit van 9u tot 17:30 hier voor me uit te staren .. zodra ze aangeven dat ze het liever niet hebben post ik niet meer, tot die tijd heb ik niet het idee dat het mijn werk schaadtquote:Op donderdag 11 september 2008 09:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik kan wel via slinkse wijze op msn uiteraardwie niet, maar ik doe dat toch maar niet
Ja af en toe doe ik het als ik het errug rustig heb...vandaag niet dus blijkbaar
Ik neem de telefoon aan voor een int. merkquote:Op donderdag 11 september 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk dan???
Ja geen idee hoe ze er hier over denken, maar als ik echt geen tijd (ECHT GEEN TIJD) heb dan post ik ook niet. O ja en als mijn collega er is ook nietquote:Op donderdag 11 september 2008 09:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee idd. Ik weet niet eens 100% hoe ze denken over fok!, heb nu wel zoiets van ik zit van 9u tot 17:30 hier voor me uit te staren .. zodra ze aangeven dat ze het liever niet hebben post ik niet meer, tot die tijd heb ik niet het idee dat het mijn werk schaadt
heb ik dus ook.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee idd. Ik weet niet eens 100% hoe ze denken over fok!, heb nu wel zoiets van ik zit van 9u tot 17:30 hier voor me uit te staren .. zodra ze aangeven dat ze het liever niet hebben post ik niet meer, tot die tijd heb ik niet het idee dat het mijn werk schaadt
negeren kan ook nog altijdquote:
Ja nou idd..dat zie ik ook wel aan me stapel werk hiero. Laatst had ik een dag echt geen fuck te doen..nee das lekkerquote:Op donderdag 11 september 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik dus ook.
Ik doe wat ik wil, maar merk ik van hey, liever niet, dan is het over.
En eigenlijk is dat nooit want zit op servicedesk dus je ziet zelf gelijk of het druk is of niet
Ja erg tochquote:Op donderdag 11 september 2008 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
Alles goed hier, op de laatste zomerdag van het jaar ?
Hoezo ? heb je een hekel aan de winter ?quote:
Ja en nee. Ik heb er een hekel omdat ik me amper nog kan herinneren hoe sneeuw eruit ziet. Aangezien we gewoon herfstachtige winters hebben. Ten tweede ik ben jarig in de winter..ik word 26, dat betekent richting de 30quote:Op donderdag 11 september 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo ? heb je een hekel aan de winter ?
Dat is inderdaad heerlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik heb er een hekel omdat ik me amper nog kan herinneren hoe sneeuw eruit ziet. Aangezien we gewoon herfstachtige winters hebben. Ten tweede ik ben jarig in de winter..ik word 26, dat betekent richting de 30![]()
ALs het goed vriest en het zonnetje schijnt vind ik het weer heerlijk
Klopt, heb nu maar weer een project opgepakt waar ik 2 maanden geleden wegens tijd nood mee geeindigd benquote:Op donderdag 11 september 2008 09:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja nou idd..dat zie ik ook wel aan me stapel werk hiero. Laatst had ik een dag echt geen fuck te doen..nee das lekker
mhoa voel me mega brak, alsof ik niet geslapen heb... terwijl ik zeker weet dat ik mijn ogen dicht hadquote:Op donderdag 11 september 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge tripack! alles goed ?
quote:Op donderdag 11 september 2008 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heerlijk
Dan laag sneeuw![]()
Helaas zullen dit wel droombeelden blijven in nederland
Same here dus.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik dus ook.
Ik doe wat ik wil, maar merk ik van hey, liever niet, dan is het over.
En eigenlijk is dat nooit want zit op servicedesk dus je ziet zelf gelijk of het druk is of niet
ja ik ken dat! kut wekker die gewoon afgaat, terwijl ik verder wil slapenquote:Op donderdag 11 september 2008 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa voel me mega brak, alsof ik niet geslapen heb... terwijl ik zeker weet dat ik mijn ogen dicht had
jah idd... enquote:Op donderdag 11 september 2008 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ken dat! kut wekker die gewoon afgaat, terwijl ik verder wil slapen
Bedankt nou heb ik ook zin in een peukquote:Op donderdag 11 september 2008 09:47 schreef Logician het volgende:
ik ga maar eens roken en koffie halen
pr0nquote:Op donderdag 11 september 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idd... enkon net zo makkelijk uit bed komen
quote:Op donderdag 11 september 2008 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
Vroeger
Waar zijn die tijden dat je nog een sneeuwpop kon maken, Sneeuwballen gevecht midden op straat.
naar school ploeteren in 30cm dikke sneeuwlaag, op school komen: Sneeuwballen gevecht en dan horen dat school is afgelast voor die dag .....
Die tijden
We klinken oud ....quote:
Crazy-M tochquote:Op donderdag 11 september 2008 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
Vroeger
Waar zijn die tijden dat je nog een sneeuwpop kon maken,
nee was geen tijd voorquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Crazy-M toch
[ afbeelding ]
KUT,quote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Crazy-M toch
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Crazy-M toch
[ afbeelding ]
Ik gelukkig nog lang nietquote:Op donderdag 11 september 2008 09:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou af en toe voel ik me oud
Daarom zeg ik ook "AF EN TOE"quote:Op donderdag 11 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik gelukkig nog lang niet
voel me nog elke keer jong
alleen na het weekend tot woensdag ben ik elke keer brak
ok dan mag hetquote:Op donderdag 11 september 2008 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "AF EN TOE"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |