ABBA makes me a saaaaad pandaquote:Op woensdag 10 september 2008 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaap!
http://play.tm/story/21211
Ik heb liever Sing Star punk rock.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb zelf liever die Singstar Queen tracks dan een Singstar ABBA. Maar het is wel briljant allemaal![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:33 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
BLUE STEEL!!!
ja ik hem em binnen![]()
aah zo is het beterquote:Op woensdag 10 september 2008 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
Voor de liefhebbers SpankmasterC en mij:
De special over ''Geweld in games'' staat binnen nu en een week online!
Ik ga hem zeker kijken!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
Voor de liefhebbers:
De special over ''Geweld in games'' staat binnen nu en een week online!
De wereld is oneerlijkquote:
Tja het leven is oneerlijk, kijk anders even in het xbox topicquote:Op woensdag 10 september 2008 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De wereld is oneerlijk![]()
Jij bent een hater en uitgerekend jij wint het EA spelen pakket
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
Gvd ben de bdkamer aan het slopen hier!
Tering zwaar
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef Rossdale het volgende:
bdkamer? bd? Bondagekamer? Dude... I don't want to know![]()
Weet je héél zeker dat het geen bondagekamer is?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:25 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een kut werk was het trouwens kan nu 3 dagen niet lopen![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet je héél zeker dat het geen bondagekamer is?
quote:
Dat worden weer UFO meldingenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een experience dag gehad bij een consultancy-bedrijf en ik heb een luchtballon gemaakt van sateprikkers, een ballon en een plastic bekertje! En ondanks dat heeft mijn team niet gewonnen, maar won een ander team omdat zij iemand letterlijk versierden. En onze luchtballon had nogwel een aantal diepere betekenissen enzo, dan gewoon een slingertje om iemand heen hangenIk ben nogsteeds teleurgesteld
Nou, als het vrijwel zeker een zelfmoordpoging is dan kan een trein snel doorrijden maar aangezien de politie hier niet zeker van was doen ze gelijk een spoor onderzoek. Het zou dus best zo kunnen zijn dat er iemand voor de trein is gegooid.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:23 schreef koei het volgende:
Dat is wel kut Poit. Ik heb één keer gehad dat ik de intercity mistte en toen de stoptrein 5 minuten later moest nemen, en er sprong ook iemand voor die intercity. Mijn trein had een kwartier vertraging maar mocht er daarna gewoon langsrijden op het andere spoor.
Maar was het nou zelfmoord of werd diegene geduwd? En heb je er zelf naast de enorme vertraging nog iets van meegekregen?
Ja, dat zou een tegenvaller zijn.. Damnation..quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:45 schreef koei het volgende:
en toch lijkt me mijn ervaring van opeens op een rangeerterrein staan leuker dan dit
Maar goed, het kan altijd nog kutter natuurlijk. Moet je je voorstellen als je maandag gewoon weer moet gaan werken!
nurtquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:07 schreef koei het volgende:
maandag... Dat is de dag voor mijn Star Wars release-feestje...
En 1,5e week voor mijn bbq bij Sony
Maar goed, over twee uurtjes maar even richting het uitzendbureau om te zorgen dat ik ook de komende tijd mijn huur kan gaan betalen
..quote:
Wacht maar tot ik straks foto's heb met Darth Vader, Yoda, die witte legermannetjes en een lightsaber! Dat is ook de enige reden dat ik er heen ga hoor, om toffe foto's te maken en met een vriend te ouwe hoeren (die overigens wel Star Wars liefhebber is volgens mij).quote:
Sommigen zijn gewoon jaloersquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:35 schreef koei het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik straks foto's heb met Darth Vader, Yoda, die witte legermannetjes en een lightsaber! Dat is ook de enige reden dat ik er heen ga hoor, om toffe foto's te maken en met een vriend te ouwe hoeren (die overigens wel Star Wars liefhebber is volgens mij).
Maar goed, gratis feestjes zijn altijd leuk!
Ohh vandaar dat je toen zo heftig reageerdequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon jaloers
En gratis feestjes zijn altijd leuk
Ja ik kan ontzettend genieten van StarWars Gisteren nog Attack of the Clones gekeken
Hij neem het je nog steeds erg kwalijk Raymanquote:10-9-08
De fanlist wordt gewoon weer door mij beheerdt. De reden:
De fan zat op FOK! en daar is mijn topic helaas gesloten.... Maar hij zal rond de conferencie weer geopend worden. Dus wil je op de fanlist, post dat dan in de fan topic! (Zie forum)
Henk = Spank ?quote:Beste Emar,
Het spijt me dat het zo gelopen is op FOK! Ik denk dat, als je dit volhoudt en meer ervaring krijgt, je best heel goed kan worden! Het is nu niet dat ik beweer dat het slecht is, want met elke review wordt het beter, maar het kan wel een stuk beter. Ik geniet in ieder geval wel van je revieuw's. Wat ik je wel adviseer is om je camera, zoals aardig veel mensen op FOK! hebben gesugereerd, een statief voor je camera kopen, want dat heen en weer gezwangel zorgt voor vermindering van de kwaliteit. Het stotteren e.d is al een stuk verbeterd, mijn complimenten dan ook daarvoor Ik hoop dat je niet opgeeft met review's maakt, want ondanks de vele mensen die je bashen, heb je toch echt fans er tussen zitten, mij bijvoorbeeld. Ik wens je veel succes bij het maken van je volgende review en hoop dat het een leuke afsluiter wordt van de disney-trilogie (om het zo maar even te noemen)
Met vriendelijke groet,
Henk
quote:
Ik ben er ook nog niet overheenquote:
heftig als in?....quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh vandaar dat je toen zo heftig reageerde
quote:
Als ''Henk'' straks gifjes gaat posten op het forum van Emar weten we het zekerquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]nee, voor de verandering eens niet!
Misschien is Sackboy bekeerd?
Hebben Jan Willem en Emar ruzie of speelt er wat anders?quote:Nieuwsbericht van13-9-08
In mijn vorige aan het woord, kondegde ik dgg aan. Vandaag kan ik jullie melden dat hij al weer verleden tijd is.Hij zal ook niet meer mee doen in mjn reviews. De reden is prive. Part 3 van de disney shit zal de laatste review zijn waar JW in meespeelt en ook de laatste keer dat jullie zijn hoofd op YuoTube zien.
quote:Verder wil ik ook nog even zeggen dat jullie normaal met het gastenboek en forum om moeten gaan! Als je mij niet goed vind mag je dat best zeggen, maar ga niet schelden of smerige reacties achterlaten!
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hebben Jan Willem en Emar ruzie of speelt er wat anders?
[..]
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |