quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:12 schreef osmo het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven ben ik het eens met Turq eens ... ik begin bang te worden
Gisteren een S-Klasse gezien die C220 CDI achterop had staanquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezen
![]()
Maar SDI stickers op een TDI is wel vet gaaf natuurlijk
Oké OF je toetsenbord is kapot, of je moet dringend een cursus Nederlands hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:27 schreef A-Waxxx het volgende:
jah eg fking zielug
oke of je ben een flikker of je ben een homoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef RiKe het volgende:
[..]
Oké OF je toetsenbord is kapot, of je moet dringend een cursus Nederlands hebben.
Een typfout maken...oke...maar geen enkel woord in een zin goed kunnen schrijven....
deze tijd van het jaar kan j'm dan nog het voordeel van de twijfel geven ivm winterbandenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
staat ie nou op van die zwarte stalen velgen?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:43 schreef A-Waxxx het volgende:
[..]
oke of je ben een flikker of je ben een homo
Ford Kaquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:27 schreef RiKe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Maar 2x dezelfde fout in 1 zin![]()
Het is nog altijd bent in deze zin.
Maargoed, OT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nog erger, een E60 M5quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:03 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
wtf!?
is dat een E30 omgebouwd naar een E46 ofzo??
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:00 schreef Spooky4u het volgende:
http://wimp.com/exoticcars/
hoort dit hier ook?
op die eerste cayenne& oranje Ferrari na zitten daar alleen maar top bakken bij waar echt veel geld in in gestoken.. sommige iets minder mooi dan de ander (die velgen op die rode rang roverquote:
Hopelijk is t n gti. Anders is die rolkooi wel erg triest. Tenzij dat ding ook het circuit op gaat.quote:Op zondag 2 november 2008 22:42 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het idee is niet slecht maar de de details zijn vreselijk..
Hee, maar de kier tussen de motorkap en de spatborden loopt optisch ook door in de koplampen, da's toch weer mooi gedaan...quote:Op maandag 3 november 2008 11:51 schreef invine het volgende:
Haha ja idd tevebe, maar ik vind het verder ook slecht gedaan, die voorbumper sluit slecht aan, de sideskirt is een andere kleur wit.. nouja eigenlijk sluit alles zo'n beetje slecht aan!
De gemiddelde dyslect kan hier nog een puntje aan zuigen....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:43 schreef A-Waxxx het volgende:
[..]
oke of je ben een flikker of je ben een homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |