Laser erbij zou ook mooi zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 22:22 schreef Noax het volgende:
Oke, thnx!
Jij hebt dit weekend een 'lasershow' zeg maar?!
Grappig, ik hoop voor je dat je het effect krijgt wat je in gedachte hebt..quote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Laser erbij zou ook mooi zijn
Maar ik heb het vooral om sfeer te krijgen in mijn woonkamer met witte muren...
Wit is wel lekker licht, maar ook koud...
Oh, vreemd, er staat lower screen, dus vandaar dat ik dacht dat het, het touchscreen was. En garantie heb ik al lang niet meer, ik heb mijn DS al een tijdje.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Moet je wel het touchscreen bestellen, want dit is het LCD-scherm.
Dit kleine meisje laat zien hoe het moet...
Ziet er wel vet uitquote:Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Grappig, ik hoop voor je dat je het effect krijgt wat je in gedachte hebt..
EDIT:
mensen die geen geduld hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op me pakje die 30 augustus verzonden is
Het onderste "scherm" bestaat uit een LCD-scherm èn een touchscreen, maar dat zijn twee aparte onderdelen. Het touchscreen is een dun laagje dat op het LCD-scherm ligt (en waar het LCD-scherm doorheen schijnt), dus als het "scherm" beschadigd is, is dit meestal het touchscreen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, vreemd, er staat lower screen, dus vandaar dat ik dacht dat het, het touchscreen was. En garantie heb ik al lang niet meer, ik heb mijn DS al een tijdje.
Omdat Paypal geld wil verdienen, doen ze altijd.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:06 schreef Dionysiou het volgende:
waarom staat er bij de dollar koers 1.4 per euro en rekend PayPal 1.37 ofzo?
Dat kan je kalibreren, even het flashkaartje eruit en in Configuratie, of weet ik veel hoe het heet, het touch screen kalibreren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
(je moet iets meer druk zetten, naar het schijnt)
Ze hebben ook echte van Hori, die zijn 5-6 keer zo duur als de neppequote:Vergeet niet om gelijk een stuk of wat van die schermbeschermplasticjes aan te schaffen. Zijn ook niet van dezelfde kwaliteit als de echte beschermlaagjes, maar ook hier geldt dat de prijs veel goed maakt (je kan er heel wat van aanschaffen voor de prijs van één echte).
Jah dit soort spul bedoel ik! alleen hier staan geen prijzen bij.. laat staan dat je het kunt bestellen?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Euh? Hongkong import en dan hightech verwachten?
http://www.forvation.com/en/products.asp?typeid=103
http://www.hasda.net/
Het kalibreren is toch alleen om de juiste positie op het scherm te bepalen? Ik zie nooit "Press as hard as you can" bij de kalibratie staan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Dat kan je kalibreren, even het flashkaartje eruit en in Configuratie, of weet ik veel hoe het heet, het touch screen kalibreren.
Ja, maar ik geloof niet dat ze zóveel beter zijn dat dat het prijsverschil rechtvaardigt.quote:Ze hebben ook echte van Hori, die zijn 5-6 keer zo duur als de neppeWeet niet of ze beter zijn.
En op mijn mail waarom ze het nog niet verstuurd hebben, 5e besteld, allebei op voorraad, nog steeds niet verzonden:quote:Dear David,
Now I have seen you had gone to shopping at Kaidomain.com, so let me express Thank You very much from the bottom of my heart to you.
Welcome to go on shopping at Kaidomain.com again.
Best regards,
Jerry
quote:Hi David, Sorry for any inconvenience firstly. Don't worry, my friend. We will arrangement it for you asap, so pls take it easy. And welcome to go on shopping at Kaidomain.com, thanks. Have a nice day! Jerry
Ik had iets besteld op een ''gast'' account en ik had alle informatie van de orders maar ze wouden de status niet geven, dus ik had 2 weken teurg 2 jet lighter torchs van 10$ per stuk gekocht vandaar dit mailtje.quote:Dear Dion,
Now I have seen you had gone to shopping at Kaidomain.com, so let me express Thank You very much from the bottom of my heart to you.
Welcome to go on shopping at Kaidomain.com again.
Best regards,
Jerry
Sorry maar dit slaat nergens op, als ie dit naar mij had verzonden had ik 'm op z'n plek gewezen.quote:so pls take it easy.
Nu pas? 6 dagen vind ik nog zeer netjes.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Noax het volgende:
Ik had 6 september mijn bestelling bij DX geplaatst, maar aangezien het niet op voorraad hadden, is nu pas verzonden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |