Leg het me vooral uit..quote:Op woensdag 10 september 2008 18:24 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Illegaal zijn ze niet. Je hebt er echter wel een zendlicentie voor nodig. Te halen bij www.veron.nl .
Let er wel op dat bij de portofoons van DX een amerikaanse stekker zit.
Een nieuwerwets soort corset, zeg maar.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef Karina het volgende:
In de categorie vreemde produkten:
Stretchy Silicone Waistband for Making Hourglass Shapedd Skinny Waists
[ afbeelding ]
Zou het echt werken? Lijkt me niet lekker zitten.
Ik zit onderaan bij de Discussions te lezen dat het fakes zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef Erasmo het volgende:
Voor degene die vroeg wat voor DS-kaartje ik had gekocht:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10401
Ik denk dat het bij de meesten rond begin volgende week binnen vliegt..quote:Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef Beelzebufo het volgende:
Heeft er al iemand een FocalPrice zending ontvangen?
Er zijn sowieso veel fakes van die DS-kaarten in omloop.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zit onderaan bij de Discussions te lezen dat het fakes zijn.
Maja, hoe lastig is van tevoren nou te bepalen of een kaartje wel of niet nep is? Dat is volgens mij niet te doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veel fakes van die DS-kaarten in omloop.
Ik was laatst op zoek naar nieuwe firmware voor m'n R4. Dus ik lees zo wat rond op de fora, blijkt dus dat er enorm veel mensen problemen hebben met de R4 (omdat ze een nepperd hebben aangeschaft), terwijl de R4 juist bekend staat om de goede compatibiliteit met spellen (al zijn ze nogal traag met de firmware-updates). Er gaan dus echt idioot veel kopietjes van die kaart rond (typisch voor zo'n ding). Er gaan zelfs geruchten dat de aangekondigde firmware-update de namaakkaarten zal verneuken.
De R4-kaarten op DX zijn namaak. R4-sdhc is nooit uitgebracht door het R4-team en bij de R4-advanced zeggen ze het er zelfs bij dat het namaak is.
je kan de gebruikersreacties lezen (niet per se op DX, maar bijvoorbeeld op fora als http://gbatemp.net/ )quote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Maja, hoe lastig is van tevoren nou te bepalen of een kaartje wel of niet nep is? Dat is volgens mij niet te doen.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je kan de gebruikersreacties lezen (niet per se op DX, maar bijvoorbeeld op fora als http://gbatemp.net/
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:01 schreef neo2000 het volgende:
En laat prijzen nu net niet iets zijn waarmee je goed kan vergelijken..
Het betreft vaak commodity goederen.. Hier zijn dingen als modchips semi-illegaal.. Daardoor is het soms bij sommige spullen bijna een prijsstelling gebaseerd op "wat de gek er voor geeft".
Tsjah, in Azië bestaan er op dat gebied helemaal geen commodity goederen.. Er is daar gewoon neit zo snel iets illegaal. En als dat wel zo is; swat? Zelfs peperdure netwerkapparatuur, denk aan Cisco core switches, worden nagemaakt op een manier dat er complete studies voor nodig zijn om op uiterlijk te kunnen beoordelen of het een echte of een nepperd betreft. Totdat de beste netwerkbeheerder een originele firmware upgrade uit gaat voeren en de switch niets meer doet.
Zag dat ook al bij FP, alleen vrees ik dat, van het solderen bij mij niets terecht komt...quote:Op woensdag 10 september 2008 15:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Als de dollar zou dalen zou dat positief zijn. Maar de dollarkoers stijgt. Minder dollars voor onze euro's dus. Met andere woorden, snel bestellen..
Maar goed, die Wii Clip and D2C Key die Focalprice heeft zien er goed uit en is stukken goedkoper dan elders.
Als het goed zag hoef je er juist niet bij te solderen. Dat is volgens mij de functie van die Wiiclip.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Zag dat ook al bij FP, alleen vrees ik dat, van het solderen bij mij niets terecht komt...
Ze pakken zelf geloof ik 2% ofzo op de koers als ik het goed heb.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:06 schreef Dionysiou het volgende:
waarom staat er bij de dollar koers 1.4 per euro en rekend PayPal 1.37 ofzo?
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613quote:Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veel fakes van die DS-kaarten in omloop.
Ik was laatst op zoek naar nieuwe firmware voor m'n R4. Dus ik lees zo wat rond op de fora, blijkt dus dat er enorm veel mensen problemen hebben met de R4 (omdat ze een nepperd hebben aangeschaft), terwijl de R4 juist bekend staat om de goede compatibiliteit met spellen (al zijn ze nogal traag met de firmware-updates). Er gaan dus echt idioot veel kopietjes van die kaart rond (typisch voor zo'n ding). Er gaan zelfs geruchten dat de aangekondigde firmware-update de namaakkaarten zal verneuken.
De R4-kaarten op DX zijn namaak. R4-sdhc is nooit uitgebracht door het R4-team en bij de R4-advanced zeggen ze het er zelfs bij dat het namaak is.
Volgens mij ontkom je er niet aan, alleen is het wat makkelijker gemaakt.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Als het goed zag hoef je er juist niet bij te solderen. Dat is volgens mij de functie van die Wiiclip.
Oh..quote:Op donderdag 11 september 2008 13:29 schreef Noax het volgende:
[..]
Volgens mij ontkom je er niet aan, alleen is het wat makkelijker gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |