Uh...ja dus?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef xminator het volgende:
FC heeft nu jullie paypal gegevens.
Dat is standaard.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat pakketje wel als gift hebt laten versturen...?
Ja en de nazi's tappen je telefoonverbinding af!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef xminator het volgende:
Ik bedoelde jullie paypal wachtwoorden e.d.
Een of ander hotmail.com adres is certified, de betalingen gaan naar een ander adresquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef Dionysiou het volgende:
Wat willen ze ermee doen? PayPal Certified, krijg je echt niet zomaar..
Failtrollquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef xminator het volgende:
Ik bedoelde jullie paypal wachtwoorden e.d.
RC4 jeweetsquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja en de nazi's tappen je telefoonverbinding af!
Ontopic plx?
Verticale prijsbinding ist verboten (in Europa iig)quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:20 schreef Dionysiou het volgende:
als het echt zou zijn zou Creative toch moeten ingrijpen van he jongens jullie mogen ze niet voor zo weinig verkopen?
Ik weet niet hoe duur ze bij DX zijn maar XENO en ACTION hebben ze ook als je erg ongeduldig bentquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Deze zijn trouwens erg leuk
[ afbeelding ]
"Waxinelichtjes" die je aan- en uitdoet door te blazenZe veranderen nog van kleur ook
Ik heb ze alquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:36 schreef Maraca het volgende:
Ik weet niet hoe duur ze bij DX zijn maar XENO en ACTION hebben ze ook als je erg ongeduldig bent
oke tof, je bent de eerste die zijn focal-bestellig heeft ontvangenquote:
Wat was de besteldatum?quote:
9/5/2008 4:09:46 PMquote:Op woensdag 17 september 2008 13:41 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Wat was de besteldatum?
Heb zelf een FP bestelling lopen van 1/9 en van 4/9
Wii Homebrewquote:Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh..nouja, voor mij geen probleem..
Ik had ergens anders een beschrijving gevonden waaruit ik opmaakte dat solderen niet nodig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |