Hoezo lekker realistisch ook? Wat ik zoek bestaat dus al (de Zen X-Fi), alleen werkt die niet met de mac. Dan is het toch geen rare vraag of iemand alternatieven weet?quote:
Om een iPod touch te vergelijken met een Creative HiFi.quote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Hoezo lekker realistisch ook? Wat ik zoek bestaat dus al (de Zen X-Fi), alleen werkt die niet met de mac. Dan is het toch geen rare vraag of iemand alternatieven weet?
Lees nou eens goed man! Ik heb helemaal geen behoefte aan een enorm scherm en als die internetshit. Ik zoek een kleine mp3 speler zoals de X-Fi. Iemand raadde de Touch aan maar die vind ik te duur en te groot. Toen beweerde een ander dat wat ik zocht niet bestaat dus haalde ik die X-Fi aan om te laten zien dat er wel degelijk flash spelers worden gemaakt met 32gb tegen een redelijke prijs.quote:Op zondag 14 september 2008 19:29 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Om een iPod touch te vergelijken met een Creative HiFi.
De Creative heeft :
- 2,5 " scherm ipv 3,5"
- Geen goedwerkende WiFi
- Geen Basisapps , zoals iCal , Safari , Mail.
- Geen touchscreen
En laat ik het design en gebruiksgemak ook maar achterwege.
Apples en peren anyone?
En had je Sansa al gezien.quote:Op zondag 14 september 2008 19:43 schreef JanusAnus het volgende:
Jij leest de woorden Touch en X-Fi en denkt meteen te weten waar het over gaat, als je volgende keer nou gewoon even alles goed doorleest voor je commentaar geeft.
Dus... je zoekt wat raars...quote:Op zondag 14 september 2008 18:37 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
De Zen X-Fi 32gb bijvoorbeeld kost 250 euro, terwijl de Touch met al zijn functies en zijn grote scherm 380 euro kost. Die creative schijnt dus niet met de mac te werken. Maar zoiets zoek ik.
En ik wil niet minimaal 32gb, maar minimaal 25gb. Volgens mij bestaat er echter geen flash speler met een geheugen tussen de 16 en 32, en van die harddrives zul je wel gelijk hebben ja.
Ja had ik gezien! Was ik zelf nooit opgekomen, maar zeker wel een optie. De vraag is nog wel of hij goed werkt met de mac, maar in uit die review begrijp ik dat hij wel werkt maar dat OSX niet ondersteund is.quote:
Ik zoek iets vergelijkbaars. Dat wel werkt. Vind het sowieso vreemd dat een groot merk als Creative geen speler maakt die met de mac werken.quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus... je zoekt wat raars...
omdat er een minimale groep bestaat met een mac die een creative gaat gebruiken op zijn apple.quote:Op zondag 14 september 2008 21:45 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik zoek iets vergelijkbaars. Dat wel werkt. Vind het sowieso vreemd dat een groot merk als Creative geen speler maakt die met de mac werken.
Ja dat zal inderdaad ook wel ja. Maar er zijn dus ook drag&drop spelers die op elk OS werken, zoals Cowon mp3 spelers. Ik vroeg me af of die er ook in 32gb ofzo waren. Maar blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 14 september 2008 21:58 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
omdat er een minimale groep bestaat met een mac die een creative gaat gebruiken op zijn apple.
quote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik die Grid View recht krijgen? Sinds dat ik geupdate heb ziet het er zo lelijk uit. Er zit totaal geen ruimte tussen de albums als ze meer dan 10 nummers bevatten.
Zo te zien niet. Maar er staan toch lijntjes tussen? Ik vind het niet echt storend moet ik zeggen.quote:
Ik heb 'm zelf niet (iPhone ligt nog ter reparatie bij T-Mobile), maar de reacties in het iPhone topic zijn behoorlijk positief.quote:Op maandag 15 september 2008 17:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand al de iPhone 2.1 update eroverheen gegooid? En zo ja, hoe bevalt ie?
zul je net zien dat ik te vroeg post en de update er nog niet is..
Yup. 2.1 brings back 1.1.4 times. Enorme aanrader.quote:Op maandag 15 september 2008 17:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand al de iPhone 2.1 update eroverheen gegooid? En zo ja, hoe bevalt ie?
zul je net zien dat ik te vroeg post en de update er nog niet is..
http://www.derlien.com/quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
Hoe heet dat programmaatje ook alweer dat een scan maakt van je hd om te zien waar al je ruimte blijft?
Thx.quote:Op maandag 15 september 2008 22:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup. 2.1 brings back 1.1.4 times. Enorme aanrader.
[..]
http://www.derlien.com/
Ik vindt Whatsize wat duidelijker werken. Die berekend gewoon alle mappen uit. En dan kan je heel snel zien waar de grote bestanden zich bevinden.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
Hoe heet dat programmaatje ook alweer dat een scan maakt van je hd om te zien waar al je ruimte blijft?
bronquote:- Addresses stability issues with video playback, processor core idling, and remote disc sharing for MacBook Air.
- Improves Spotlight indexing performance.
- Improves iPhone sync reliability with iCal and Address Book.
- In MobileMe: improves overall sync and Back to My Mac reliability.
- Improves Time Machine reliability with Time Capsule.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |