abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61580034
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:29 schreef Dikke-Doei het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hem gisteren in de Macstore in Zwolle even in mijn handen, zeker een van de vetste iPods tot nu toe!
PS4 online: micro_nl
pi_61580064
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:44 schreef dottinator het volgende:

[..]

Graag foto's waarop je kan zien hoe dun hij is, en misschien eentje van achterkant, hoeft niet als je er geen zin in hebt hoor
ik probeer weer wat te uploaden maar tinypik gaat op zijn gat
Kus-Kus
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:51:44 #103
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_61580131
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:43 schreef febster het volgende:
Help!

Ik ben dus aan het proberen te upgraden van Tiger naar Leopard maar hij wil hem niet installeren! Ik heb de HD leeg gemaakt stop je cd1 erin, kies je de taal en zegt mijn Macbook dat het niet geinstalleerd kan worden .. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
Geeft hij nog een melding waarom hij niet installeert?
Misschien moet je ergens nog de formateer optie kiezen (GUID).
pi_61580294

het ruggetje

nano-rexia ipod
Kus-Kus
pi_61580341
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef Junkie het volgende:

[..]

Geeft hij nog een melding waarom hij niet installeert?
Misschien moet je ergens nog de formateer optie kiezen (GUID).
Geen melding waarom, ook geen vraagteken de box. Ik heb de hulpprogramma's (schijf, terminal etc) wel tot mijn beschikking, kan ik daar eventueel iets mee doen?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_61580818
Hij is super , foto's volgen nog.
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:37:54 #107
11697 Junkie
pi_61581244
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:59 schreef febster het volgende:

Geen melding waarom, ook geen vraagteken de box. Ik heb de hulpprogramma's (schijf, terminal etc) wel tot mijn beschikking, kan ik daar eventueel iets mee doen?
Als je de data al veilig hebt staan dan zou je de HDD helemaal kunnen wissen met schijf hulpprog.
Schijf slecteren - Partition - Volume Scheme: 1 partition - Mac OS Extended (Jounaled)
Options: GUID

Daarmee wis je alles op de hardeschijf en is hopelijk het probleem weg. En dan kan je gewoon doorgaan met installeren.
suc6!

[ Bericht 0% gewijzigd door Junkie op 12-09-2008 17:48:20 ]
pi_61582288

leuke spelletjes op de nano
Kus-Kus
pi_61584184

Geniaal.
pi_61589944
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:41 schreef JoMo0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geniaal.
Ja, die viel mij dus ook als eerste op Als ik hem koop, dan wordt het de zilveren. Ik heb nog lopen denken aan een Touch, maar ik gebruik dat ding toch alleen maar voor muziek en wellicht heel af en toe voor een filmpje. Touch is voor mij dus overdreven.

Die nieuwe in-ear oordoppen zien er ook erg goed uit. Jammer alleen dat er een prijskaartje van ¤79 aan hangt...
pi_61590006
was die van jou eigenlijk ook al opgeladen?
Kus-Kus
pi_61592846
Echt een heel mooi ding, heb alleen al een iPhone
pi_61594855
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef Junkie het volgende:

[..]

Als je de data al veilig hebt staan dan zou je de HDD helemaal kunnen wissen met schijf hulpprog.
Schijf slecteren - Partition - Volume Scheme: 1 partition - Mac OS Extended (Jounaled)
Options: GUID

Daarmee wis je alles op de hardeschijf en is hopelijk het
probleem weg. En dan kan je gewoon doorgaan met installeren.
suc6!
Ik heb ondertussen elke optie 6x gedaan, ook die van jou en hij doet nog steeds niks. KUT OSX! Ik kan de dvd niet uitwerpen en op die partitie zoals jij zei wil hij ook niks installeren. Zelfs nadat je hem 7 voudig hebt gewist wil hij niks met de HD doen. Er staat niks op 55 GB vrij maar cd 1 wil er niks van weten . Iemand nog ideeen want dit frustreert behoorlijk .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_61594857
Dit zegt mijn HDD:

Activeringspunt: /Volumes/ hd 1 (mijn naam die ik het ding gegeven heb)
Structuur: Mac OS Uitgebreid (journaled)
Eigenaren ingeschakeld: Ja
Aantal mappen: 3
Capaciteit: 55,6 GB
Beschikbaar: 55,5 GB
Gebruikt: 53,7 MB
Aantal bestanden: 3

Lijkt me prima om leopard op te zetten maar waarom dan toch niet?
  zaterdag 13 september 2008 @ 09:05:28 #115
11697 Junkie
pi_61595336
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 05:45 schreef febster het volgende:
Ik heb ondertussen elke optie 6x gedaan, ook die van jou en hij doet nog steeds niks. KUT OSX! Ik kan de dvd niet uitwerpen en op die partitie zoals jij zei wil hij ook niks installeren. Zelfs nadat je hem 7 voudig hebt gewist wil hij niks met de HD doen. Er staat niks op 55 GB vrij maar cd 1 wil er niks van weten . Iemand nog ideeen want dit frustreert behoorlijk .
Je hebt de huidige partitie wel kunnen wissen in schijfhulp prog?
Links de schijf selecteren en dan de tab 'Partition' de schijfinhoud selecteren en op het - (min)teken drukken.
En daarna weer een partitie aanmaken.

Ik neem aan dat als dat niet lukt er meer aan de hand is. Bovenin heb je ook ergens iets van een show LOG optie. Geeft hij daar nog meldingen als je wilt gaan installeren?
pi_61596606
Mijn iPod Nano heeft een stuck pixel. Een vervelend groen puntje aan de rechterkant van het scherm. Ik hoop dat hij nog verdwijnt. Ik betwijfel of ik hem hiervoor kan omruilen voor een ander model.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_61597788
Ik heb een vraagje over dat appeltje onderaan mijn beeldscherm (iMac). Is het mogelijk om dat te laten branden als je Mac bijvoorbeeld in sluimerstand staat? En zo ja, hoe dan? Eventuele uitleg aub in Sesamstraat taal
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61597824
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 11:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Mijn iPod Nano heeft een stuck pixel. Een vervelend groen puntje aan de rechterkant van het scherm. Ik hoop dat hij nog verdwijnt. Ik betwijfel of ik hem hiervoor kan omruilen voor een ander model.
Wanneer heb je hem gekocht? Als je nog garantie hebt lijkt het me niet meer dan logisch dat je even terug gaat naar de winkel waar je hem hebt gekocht en dat zij met een passende oplossing komen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61598041
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 12:24 schreef Cyan het volgende:
Ik heb een vraagje over dat appeltje onderaan mijn beeldscherm (iMac). Is het mogelijk om dat te laten branden als je Mac bijvoorbeeld in sluimerstand staat? En zo ja, hoe dan? Eventuele uitleg aub in Sesamstraat taal
Dat gaat niet , er zit helemaal geen sluimerlampje meer in de nieuwe iMac.
pi_61599218
M'n Macbook doet raar. Als ik hem openklap gaat hij naar een paar seconden weer in Stand-By, weer een paar seconden later weer aan. En dat herhaald zich continu.
PS4 online: micro_nl
pi_61599232
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, m'n macbook zou nog 790,- waard zijn.
Ik zou bijna multi miljonair zijn als ik die macbooks van mij zou verkopen als het aan die site lag
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_61599827
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 09:05 schreef Junkie het volgende:

[..]

Je hebt de huidige partitie wel kunnen wissen in schijfhulp prog?
Links de schijf selecteren en dan de tab 'Partition' de schijfinhoud selecteren en op het - (min)teken drukken.
En daarna weer een partitie aanmaken.

Ik neem aan dat als dat niet lukt er meer aan de hand is. Bovenin heb je ook ergens iets van een show LOG optie. Geeft
hij daar nog meldingen als je wilt gaan installeren?
Met de partitie heb ik alles al geprobeerd maar niks werkt.
De log file zegt dit: "Folder Manager is being asked to create folder (asav) while running as uid 0".

Geen idee wat daar nu precies mee bedoeld wordt .
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:56:08 #123
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61601550
Wat een drama met die nano's

Ik had ooit een 2th gen iPod met 10gb, geweldig ding, batterij na een tijd stuk, bla bla.

Toen kon je of een iPod van 80gb kopen (overkill) of een nano van max 8gb (net te weinig). Niet gekocht dus, tijdje gerommeld met een Sony speler maar daar die werkte niet met de mac die ik later kocht.

Dus ik denk nu: eindelijk een nano van 16gb, ik kijk naar mijn iTunes: 16,27 gb aan muziek En de normale iPod heeft nu 120gb De groei van de capaciteit van de nano houdt de groei van mijn muziekverzameling niet bij.

Weet iemand misschien een mp3 speler met iets van 32gb van een ander merk die wel werkt met de mac?
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:57:52 #124
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61601578
Hee.
Ik ga naar huis.
pi_61602326
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 12:26 schreef Cyan het volgende:

[..]

Wanneer heb je hem gekocht? Als je nog garantie hebt lijkt het me niet meer dan logisch dat je even terug gaat naar de winkel waar je hem hebt gekocht en dat zij met een passende oplossing komen.
Gisteren gekocht bij de Mediamarkt. Ik ga het inderdaad wel even proberen. Maar over het algemeen wordt er moeilijk gedaan als het maar een enkele stuck of dode pixel betreft.
Maar niet geschoten is altijd mis.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')