Ik had hem gisteren in de Macstore in Zwolle even in mijn handen, zeker een van de vetste iPods tot nu toe!quote:
ik probeer weer wat te uploaden maar tinypik gaat op zijn gatquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:44 schreef dottinator het volgende:
[..]
Graag foto's waarop je kan zien hoe dun hij is, en misschien eentje van achterkant,hoeft niet als je er geen zin in hebt hoor
Geeft hij nog een melding waarom hij niet installeert?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:43 schreef febster het volgende:
Help!
Ik ben dus aan het proberen te upgraden van Tiger naar Leopard maar hij wil hem niet installeren! Ik heb de HD leeg gemaakt stop je cd1 erin, kies je de taal en zegt mijn Macbook dat het niet geinstalleerd kan worden.. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen
?
Geen melding waarom, ook geen vraagteken de box. Ik heb de hulpprogramma's (schijf, terminal etc) wel tot mijn beschikking, kan ik daar eventueel iets mee doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Geeft hij nog een melding waarom hij niet installeert?
Misschien moet je ergens nog de formateer optie kiezen (GUID).
Als je de data al veilig hebt staan dan zou je de HDD helemaal kunnen wissen met schijf hulpprog.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:59 schreef febster het volgende:
Geen melding waarom, ook geen vraagteken de box. Ik heb de hulpprogramma's (schijf, terminal etc) wel tot mijn beschikking, kan ik daar eventueel iets mee doen?
Ja, die viel mij dus ook als eerste opquote:
Ik heb ondertussen elke optie 6x gedaan, ook die van jou en hij doet nog steeds niks. KUT OSX! Ik kan de dvd niet uitwerpen en op die partitie zoals jij zei wil hij ook niks installeren. Zelfs nadat je hem 7 voudig hebt gewist wil hij niks met de HD doen. Er staat niks op 55 GB vrij maar cd 1 wil er niks van wetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je de data al veilig hebt staan dan zou je de HDD helemaal kunnen wissen met schijf hulpprog.
Schijf slecteren - Partition - Volume Scheme: 1 partition - Mac OS Extended (Jounaled)
Options: GUID
Daarmee wis je alles op de hardeschijf en is hopelijk het
probleem weg. En dan kan je gewoon doorgaan met installeren.
suc6!
Je hebt de huidige partitie wel kunnen wissen in schijfhulp prog?quote:Op zaterdag 13 september 2008 05:45 schreef febster het volgende:
Ik heb ondertussen elke optie 6x gedaan, ook die van jou en hij doet nog steeds niks. KUT OSX! Ik kan de dvd niet uitwerpen en op die partitie zoals jij zei wil hij ook niks installeren. Zelfs nadat je hem 7 voudig hebt gewist wil hij niks met de HD doen. Er staat niks op 55 GB vrij maar cd 1 wil er niks van weten. Iemand nog ideeen want dit frustreert behoorlijk
.
Wanneer heb je hem gekocht? Als je nog garantie hebt lijkt het me niet meer dan logisch dat je even terug gaat naar de winkel waar je hem hebt gekocht en dat zij met een passende oplossing komen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Mijn iPod Nano heeft een stuck pixel. Een vervelend groen puntje aan de rechterkant van het scherm. Ik hoop dat hij nog verdwijnt. Ik betwijfel of ik hem hiervoor kan omruilen voor een ander model.
Dat gaat niet , er zit helemaal geen sluimerlampje meer in de nieuwe iMac.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:24 schreef Cyan het volgende:
Ik heb een vraagje over dat appeltje onderaan mijn beeldscherm (iMac). Is het mogelijk om dat te laten branden als je Mac bijvoorbeeld in sluimerstand staat? En zo ja, hoe dan? Eventuele uitleg aub in Sesamstraat taal
Ik zou bijna multi miljonair zijn als ik die macbooks van mij zou verkopen als het aan die site lagquote:Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, m'n macbook zou nog 790,- waard zijn.
Met de partitie heb ik alles al geprobeerd maar niks werkt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:05 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je hebt de huidige partitie wel kunnen wissen in schijfhulp prog?
Links de schijf selecteren en dan de tab 'Partition' de schijfinhoud selecteren en op het - (min)teken drukken.
En daarna weer een partitie aanmaken.
Ik neem aan dat als dat niet lukt er meer aan de hand is. Bovenin heb je ook ergens iets van een show LOG optie. Geeft
hij daar nog meldingen als je wilt gaan installeren?
Gisteren gekocht bij de Mediamarkt. Ik ga het inderdaad wel even proberen. Maar over het algemeen wordt er moeilijk gedaan als het maar een enkele stuck of dode pixel betreft.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem gekocht? Als je nog garantie hebt lijkt het me niet meer dan logisch dat je even terug gaat naar de winkel waar je hem hebt gekocht en dat zij met een passende oplossing komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |