Goede tip. Eentje die ik ook mee ga nemen voor de volgendequote:Op vrijdag 12 september 2008 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tip: schaf AppleCare via eBay aan ipv via Apple. Er loopt een goed topic op GoT daarover. Ik heb onlangs voor nog geen 75 euro Apple Care gekocht voor mijn iMac; bij Apple kost je dat meer dan 200 euro.
Yup, bij mij was het kantje boord qua datum. Als je er een paar dagen overheen gaat, zul je even moeten bellen naar Apple en wat gaan zeuren. Bij mij deden ze niet moeilijk nadat ik mijn aanschafbon had opgestuurd; het was binnen een paar uur geregeld. In dat topic op GoT worden goede eBay-verkopers aan gehaald. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1290105/quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mijn MBP is bijna een jaar oud, dan zou ik Applecare voor zijn eerste verjaardag moeten kopen, denk ik?
The house of Bushes?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, bij mij was het kantje boord qua datum. Als je er een paar dagen overheen gaat, zul je even moeten bellen naar Apple en wat gaan zeuren. Bij mij deden ze niet moeilijk nadat ik mijn aanschafbon had opgestuurd; het was binnen een paar uur geregeld. In dat topic op GoT worden goede eBay-verkopers aan gehaald. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1290105/
Ja dat zou idd wat vreemd zijn. Even contact opnemen met de seller?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
The house of Bushes?
![]()
Ik zit nu ook te zoeken op eBay, de goedkoopste is 202 dollar, wat met de huidige koers 140 euro is. Op zich wel prima. Ik ben alleen een beetje huiverig voor de omschrijving: Apple Care for Macbook Pro or Powerbook... die zijn toch allang uit productie?
Ja, gewoon naar support-page gaan. Daar kun je je reg nummer invullen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:49 schreef Svyatagor het volgende:
Kan ik trouwens ergens online zien wanneer ik mijn MBP heb geregistreerd? Zit op mijn werk nu, en wil ff weten wanneer mijn jaar garantie precies afloopt.
Ja, dat heb ik dus juist niet bij de hand, ik hoopte eigenlijk dat ik bij Apple op basis van mijn account een overzichtje kon krijgen met de dingen die ik er al geregd heb, maar I guess not.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, gewoon naar support-page gaan. Daar kun je je reg nummer invullen.
Swets, je MacBook!quote:Notes and Observations Regarding Yesterday’s ‘Let’s Rock’ Apple Special Event
......Speaking of Macs, contrary to speculation, there were no announcements regarding new Mac notebooks. Such speculation was misguided; Apple has held an iPod/music special event in September or October every year since 2001, and, to my knowledge, has never once used such events to announce new Mac hardware. Those of you holding out for a new lineup of MacBooks will have to wait until October 14, according to sources who, as they say, are familiar with Apple’s hardware plans.......
quote:The updated iTunes seems to have fixed the BSOD Vista problem for me too. As reported by a previous post, the version number is the same (8.0.0.35).
For reference, I have the old/bad iTunes8 file size as 67,822,888 bytes. The good iTunes8 file size is 67,110,184 bytes.
It would've been nice if Apple updated the version # for the new iTunes8 as once it's installed...it's difficult to tell which one you have. But...if your Vista computer isn't BSOD'ing, I guess you have the newer one installed.
Graag foto's waarop je kan zien hoe dun hij is, en misschien eentje van achterkant,quote:
Ik had hem gisteren in de Macstore in Zwolle even in mijn handen, zeker een van de vetste iPods tot nu toe!quote:
ik probeer weer wat te uploaden maar tinypik gaat op zijn gatquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:44 schreef dottinator het volgende:
[..]
Graag foto's waarop je kan zien hoe dun hij is, en misschien eentje van achterkant,hoeft niet als je er geen zin in hebt hoor
Geeft hij nog een melding waarom hij niet installeert?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:43 schreef febster het volgende:
Help!
Ik ben dus aan het proberen te upgraden van Tiger naar Leopard maar hij wil hem niet installeren! Ik heb de HD leeg gemaakt stop je cd1 erin, kies je de taal en zegt mijn Macbook dat het niet geinstalleerd kan worden.. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen
?
Geen melding waarom, ook geen vraagteken de box. Ik heb de hulpprogramma's (schijf, terminal etc) wel tot mijn beschikking, kan ik daar eventueel iets mee doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Geeft hij nog een melding waarom hij niet installeert?
Misschien moet je ergens nog de formateer optie kiezen (GUID).
Als je de data al veilig hebt staan dan zou je de HDD helemaal kunnen wissen met schijf hulpprog.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:59 schreef febster het volgende:
Geen melding waarom, ook geen vraagteken de box. Ik heb de hulpprogramma's (schijf, terminal etc) wel tot mijn beschikking, kan ik daar eventueel iets mee doen?
Ja, die viel mij dus ook als eerste opquote:
Ik heb ondertussen elke optie 6x gedaan, ook die van jou en hij doet nog steeds niks. KUT OSX! Ik kan de dvd niet uitwerpen en op die partitie zoals jij zei wil hij ook niks installeren. Zelfs nadat je hem 7 voudig hebt gewist wil hij niks met de HD doen. Er staat niks op 55 GB vrij maar cd 1 wil er niks van wetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je de data al veilig hebt staan dan zou je de HDD helemaal kunnen wissen met schijf hulpprog.
Schijf slecteren - Partition - Volume Scheme: 1 partition - Mac OS Extended (Jounaled)
Options: GUID
Daarmee wis je alles op de hardeschijf en is hopelijk het
probleem weg. En dan kan je gewoon doorgaan met installeren.
suc6!
Je hebt de huidige partitie wel kunnen wissen in schijfhulp prog?quote:Op zaterdag 13 september 2008 05:45 schreef febster het volgende:
Ik heb ondertussen elke optie 6x gedaan, ook die van jou en hij doet nog steeds niks. KUT OSX! Ik kan de dvd niet uitwerpen en op die partitie zoals jij zei wil hij ook niks installeren. Zelfs nadat je hem 7 voudig hebt gewist wil hij niks met de HD doen. Er staat niks op 55 GB vrij maar cd 1 wil er niks van weten. Iemand nog ideeen want dit frustreert behoorlijk
.
Wanneer heb je hem gekocht? Als je nog garantie hebt lijkt het me niet meer dan logisch dat je even terug gaat naar de winkel waar je hem hebt gekocht en dat zij met een passende oplossing komen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Mijn iPod Nano heeft een stuck pixel. Een vervelend groen puntje aan de rechterkant van het scherm. Ik hoop dat hij nog verdwijnt. Ik betwijfel of ik hem hiervoor kan omruilen voor een ander model.
Dat gaat niet , er zit helemaal geen sluimerlampje meer in de nieuwe iMac.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:24 schreef Cyan het volgende:
Ik heb een vraagje over dat appeltje onderaan mijn beeldscherm (iMac). Is het mogelijk om dat te laten branden als je Mac bijvoorbeeld in sluimerstand staat? En zo ja, hoe dan? Eventuele uitleg aub in Sesamstraat taal
Ik zou bijna multi miljonair zijn als ik die macbooks van mij zou verkopen als het aan die site lagquote:Op woensdag 10 september 2008 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, m'n macbook zou nog 790,- waard zijn.
Met de partitie heb ik alles al geprobeerd maar niks werkt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:05 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je hebt de huidige partitie wel kunnen wissen in schijfhulp prog?
Links de schijf selecteren en dan de tab 'Partition' de schijfinhoud selecteren en op het - (min)teken drukken.
En daarna weer een partitie aanmaken.
Ik neem aan dat als dat niet lukt er meer aan de hand is. Bovenin heb je ook ergens iets van een show LOG optie. Geeft
hij daar nog meldingen als je wilt gaan installeren?
Gisteren gekocht bij de Mediamarkt. Ik ga het inderdaad wel even proberen. Maar over het algemeen wordt er moeilijk gedaan als het maar een enkele stuck of dode pixel betreft.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem gekocht? Als je nog garantie hebt lijkt het me niet meer dan logisch dat je even terug gaat naar de winkel waar je hem hebt gekocht en dat zij met een passende oplossing komen.
iPod Touch.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:56 schreef JanusAnus het volgende:
Weet iemand misschien een mp3 speler met iets van 32gb van een ander merk die wel werkt met de mac?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |