Oniedan, de bazen zitten in KLBquote:Op woensdag 10 september 2008 18:19 schreef RickoKun het volgende:
TRU zit vol met vuile kutnerds die niks anders doen dan alles te geloven wat ze tegenkomen, vieze stinknerds die een messteek moeten hebben enzo!!!!!
Eens.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:19 schreef RickoKun het volgende:
TRU zit vol met vuile kutnerds die niks anders doen dan alles te geloven wat ze tegenkomen, vieze stinknerds die een messteek moeten hebben enzo!!!!!
quote:
Ik ben vereerd door je aanbod, maar nee dank je.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:24 schreef RickoKun het volgende:
JOUW NOG DOET!?!?!?!? GODVERDOMME GAST, LAAGGELLETERDE SLETTENKIND DIE JE ME ER BENT!!!! KOM HIER EN PIJP ME
Teminste 1 iemand die hier het fatsoen heeft om vriendelijk hoi te zeggen.quote:
ik zei het ook maar ik heb geen mic.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Teminste 1 iemand die hier het fatsoen heeft om vriendelijk hoi te zeggen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:21 schreef superXmacho het volgende:
ik is der ook weer
Je moet eens stoppen met over je capslock heen te fappen zodat ie niet meer vast blijft kleven.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:28 schreef RickoKun het volgende:
IK BEN MOE IK GA SLAPEN EN SUPERXMACHO KLINKT ALS EEN MAN DUS HET IS ONJUIST DAT IK VROUW ZIE BIJ PROFIEL DUS WTF TRANSSEKSUEEL OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Teminste 1 iemand die hier het fatsoen heeft om vriendelijk hoi te zeggen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet eens stoppen met over je capslock heen te fappen zodat ie niet meer vast blijft kleven.
zeg wie ben jij nu weer en heb je de klb ontgroening al gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |