NEE!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tyf eens op met die *NAAM WEG*
Je weet dat ik je nu een infantiele kankersukkel die op online-meisjes geilt vind?quote:
msn is loesoe ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:14 schreef postmortum het volgende:
zeg is msn down ?
ik probeer iederen berichtjes te sturen , maar krijg dan te zien dat ze niet aankomen
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Insert hoertje.jpg
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:14 schreef postmortum het volgende:
zeg is msn down ?
ik probeer iederen berichtjes te sturen , maar krijg dan te zien dat ze niet aankomen
lollers ik mijn ethernet kabaal opnieuw aan het installenquote:
Praat je ook met iemand?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:15 schreef RickoKun het volgende:
msn doet het bij mij wel, fucking noobs
Nou zeg, doe eens aardig jij!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:15 schreef RickoKun het volgende:
msn is niet down fucking paupers sterfrf
CERN anyone?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:16 schreef postmortum het volgende:
hij doet het wel , maar kan geen berichten meer naar matties in canada sturen
TRU is echt fantastischquote:Op woensdag 10 september 2008 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Verdwijnt op 21 mei de aarde in een zwart gat?_!
Bij mij zijn er nu ook 44 mensen op msn, maar dat is nog steeds wel minder dan normaal dus hij zal het wel niet bij iedereen doen..quote:Op woensdag 10 september 2008 18:19 schreef GasTurbine het volgende:
ojo ik zie ineens 4ebe en robin en heul veel andere mensen online komen tegelijk zo lauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |