GVD BAN AUB?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg de luipaardenprint niet over alles verdeeldwant dan kan ik em geen pantoffel vorm geven.
En ik zie nu pas dat er luiaard staat en niet luipaarddus nu gaat het in ieder geval deels luiaard worden
Waar issie eigenlijk?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Topicreport gedaan.
Slindenau zou trots op me zijn.
Dunno.quote:
Ik heb hem na een halve minuut van ergernis maar weggekliktquote:
zeker spyware van german shize video'squote:Op woensdag 10 september 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben nu even bij mijn ouders thuis.
Of ik even de pc wil nakijken want hij doet zo " raar "
Nou, al iets "raars" gevondenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben nu even bij mijn ouders thuis.
Of ik even de pc wil nakijken want hij doet zo " raar "
Vetquote:Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb maar een normale luiaard proberen te maken
[ afbeelding ]
Die Laughing Girl is trouwens supergrappigdie kende ik al. Je hebt ook zo'n ander compilatiefilmpje van allemaal mensen die grappig lachen
Ja maar die zien er heul willekeurig uit en zijn er superveel in Sporequote:Op woensdag 10 september 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vet![]()
Maar de pantoffeldier dan
quote:
de minderjarige sletjes missen jequote:
0 kankersteentjes voor deze microsoft. mijne doet het ook nietquote:Op woensdag 10 september 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
Mijn msn heeft aids
Neeuhquote:Op woensdag 10 september 2008 17:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jos, dadelijk op de bejaarden tour
Het valt heel tegen als je er 3 jaar naar uitkeek en bedenkt wat de mogelijkheden hadden kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:20 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben Spore nu aan het 'kopen' via een torrent![]()
Is het wat?
Oke.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het valt heel tegen als je er 3 jaar naar uitkeek en bedenkt wat de mogelijkheden hadden kunnen zijn.
Maar in alle eerlijkheid blijft de creature editor gewoon briljant en vind ik vooral het eerste gedeelte (als cel, en als beestje) heel erg leuk.
Het ruimte gedeelte is ook wel okay maar, nouja er had zo veel meer potentie in gezeten
Mijne ook, kankerirritant. Hij kon me net helemaal niet aanmelden enzoquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijne ook, kankerirritant. Hij kon me net helemaal niet aanmelden enzo![]()
Ooh trouwens, jullie moeten allemaal Google chrome installerendie heb ik nu en die heeft een spellingscontrole erop zitten hihi. Wel wat voor sommigen hier
Maak een topic, dan kan ik ook mee lachenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Waar kan ik de mogneaulen uitlachen die dachten dat we vandaag dood zouden gaan door de deeltjesversneller?
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:36 schreef gers het volgende:
maisnon nog een leuk buro gevonden voor je stage ?
de wereld vergaat pas in 2012quote:Op woensdag 10 september 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Waar kan ik de mogneaulen uitlachen die dachten dat we vandaag dood zouden gaan door de deeltjesversneller?
Wat nou weer?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Hij is vandaag getestquote:
Goh... nou we zijn benieuwd.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hij is vandaag getest
Maar aan het eind van het jaar gaat 'iepas echt 'aan', terwijl hij pas écht ergens in 2014 ofzo op volle toeren draait. Ze waren al vanaf de jaren 80 bezig om dat ding te bouwen
Mooi. Mag ik 2 kokosnootsapjes en een discussiesessie met de eerste 'mens'.quote:
HOAX IK ZIE GEEN 72 MAAGDENquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag vroeg een klasgenoot of je je moest afmelden als je ziek was.
Ik verwacht dat hij erg vaak "ziek" is.
vertelquote:Op woensdag 10 september 2008 17:55 schreef GasTurbine het volgende:
Vandaag had ik een geweldige dag!
Neequote:
waarom nietquote:
Wat? "Voor sommigen onder ons" kan gewoon hoorquote:
Tyf eens op met die Jetquote:Op woensdag 10 september 2008 17:55 schreef GasTurbine het volgende:
Vandaag had ik een geweldige dag!
+1 kudoquote:Op woensdag 10 september 2008 18:02 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, en dat is weer de laatste
JET DIE DIKKE SLETquote:
NEE!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tyf eens op met die *NAAM WEG*
Je weet dat ik je nu een infantiele kankersukkel die op online-meisjes geilt vind?quote:
msn is loesoe ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:14 schreef postmortum het volgende:
zeg is msn down ?
ik probeer iederen berichtjes te sturen , maar krijg dan te zien dat ze niet aankomen
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Insert hoertje.jpg
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:14 schreef postmortum het volgende:
zeg is msn down ?
ik probeer iederen berichtjes te sturen , maar krijg dan te zien dat ze niet aankomen
lollers ik mijn ethernet kabaal opnieuw aan het installenquote:
Praat je ook met iemand?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:15 schreef RickoKun het volgende:
msn doet het bij mij wel, fucking noobs
Nou zeg, doe eens aardig jij!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:15 schreef RickoKun het volgende:
msn is niet down fucking paupers sterfrf
CERN anyone?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:16 schreef postmortum het volgende:
hij doet het wel , maar kan geen berichten meer naar matties in canada sturen
TRU is echt fantastischquote:Op woensdag 10 september 2008 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Verdwijnt op 21 mei de aarde in een zwart gat?_!
Bij mij zijn er nu ook 44 mensen op msn, maar dat is nog steeds wel minder dan normaal dus hij zal het wel niet bij iedereen doen..quote:Op woensdag 10 september 2008 18:19 schreef GasTurbine het volgende:
ojo ik zie ineens 4ebe en robin en heul veel andere mensen online komen tegelijk zo lauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |