abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61515086
Dus ik zat wat te youtuben, en kwam op het volgende filmpje:

En een beetje reacties door te lezen, zie ik dat een Amerikaan nogal iorritant is, dat wij cowards zijn en blabla.
Deze kerel heet tdub4658.

En nu zegt hij op pagina 16 onder een verborgen reactie het volgende:
quote:
A black president would still be a million times better than a weed-sniffing dutchie as president. He'd be chewing cheese all day and go to a Russian state visit on wooden shoes.
!!
Sinds wanneer snuif je wiet.. Hij weet niet eens iets van drugs af blijkbaar, en zijn naam is Chad .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_61515094
wat een sukkel die amerikaan
pi_61515138
Sinds wanneer heeft Nederland ook een president, en sinds wanneer heten klompen 'houten schoenen' .
Ich bin der Führer.
  woensdag 10 september 2008 @ 02:04:34 #4
136889 -Tim-
Gelegenheidsfokker
pi_61515154
quote:
Op woensdag 10 september 2008 01:59 schreef Xenwolfie het volgende:
Sinds wanneer heeft Nederland ook een president, en sinds wanneer heten klompen 'houten schoenen' .
'Wooden shoes' is gewoon goed hoor.
Niet geraakt is altijd mis
pi_61515172
quote:
Op woensdag 10 september 2008 02:04 schreef -Tim- het volgende:

[..]

Ik zeg dat het niet goed is, dus het is zo.

Ich bin der Führer.
pi_61515313
quote:
Op woensdag 10 september 2008 02:12 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Ik zeg dat het niet goed is, dus het is zo.

woensdag 10 september 2008 @ 05:44:23 #7
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_61515424
Ik kan het niet vinden.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_61515570
quote:
Op woensdag 10 september 2008 02:04 schreef -Tim- het volgende:

[..]

Het word geaccepteerd, dat is wat anders.
Klompen valt ook gewoon te vertalen in plaats van te verbasteren.
pi_61515586
TS leest 16 pagina's met youtube reacties door. Dat is nog veel triester.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61515602
quote:
Op woensdag 10 september 2008 07:23 schreef DroogDok het volgende:
TS leest 16 pagina's met youtube reacties door. Dat is nog veel triester.
16 !?

Dat is idd behoorlijk triest
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_61515605
quote:
Op woensdag 10 september 2008 01:59 schreef Xenwolfie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wooden_shoes

sukkel
pi_61515747
Clogs
pi_61515871
Amerikanen
  woensdag 10 september 2008 @ 08:04:55 #14
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61515901
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 10 september 2008 @ 08:11:00 #15
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_61515956
Amerikaan met kritiek op niet-Amerikanen
pi_61515973
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:11 schreef gunk77 het volgende:
Amerikaan met kritiek op niet-Amerikanen
Niet-Amerikanen met kritiek op Amerikanen
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61516003
Misschien moet je hem even melden dat Franklin D. Roosevelt, een van de grootste presidenten die Amerika ooit gekend heeft, van Nederlandse komaf is?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 10 september 2008 @ 08:18:10 #18
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_61516036
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:14 schreef Seneca het volgende:
Misschien moet je hem even melden dat Franklin D. Roosevelt, een van de grootste presidenten die Amerika ooit gekend heeft, van Nederlandse komaf is?
En Martin Van Buren, een weliswaar iets minder grote president, maar daar staat weer tegenover dat hij de term OK populair gemaakt heeft.
pi_61516102
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:18 schreef Frollo het volgende:

[..]

En Martin Van Buren, een weliswaar iets minder grote president, maar daar staat weer tegenover dat hij de term OK populair gemaakt heeft.
En wat dacht je van Thomas Edison?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 10 september 2008 @ 08:25:57 #20
15967 Frollo
pi_61516119
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:24 schreef Seneca het volgende:

[..]

En wat dacht je van Thomas Edison?
Mwoah.

He considered himself to be of Dutch ancestry. Klinkt niet heel overtuigend.

bron
pi_61516131
pi_61516136
quote:
En wat staat er bovenaan de pagina? Jawel:
quote:
Clog (shoe)
Clog is de juiste vertaling van Klomp. Wooden shoe is slechts een verbastering die eigenlijk niet gebruikt zou mogen worden
pi_61516138
Sniffing is HEEL wat anders dan snorting, waarmee met sniffing word verwezen naar het ruiken aan de wiet, en word er met snorting "snuiven" bedoelt. Als TS eerst eens een blik met "learn-to-speak-and-read-english" open trek in plaats van 16 pagina's met reacties door te lezen.
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_61516606
Ok, dat een Amerikaan niet goed weet hoe drugs werkt, dat kan ik nog begrijpen. Maar er zijn in Nederland ook heel wat minkukels die van alles schreeuwen over drugs, maar absoluut niet weten waar ze het over hebben.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  woensdag 10 september 2008 @ 09:12:36 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61516753
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:03 schreef AlphaOmega het volgende:
Ok, dat een Amerikaan niet goed weet hoe drugs werkt, dat kan ik nog begrijpen. Maar er zijn in Nederland ook heel wat minkukels die van alles schreeuwen over drugs, maar absoluut niet weten waar ze het over hebben.
Er zijn in Amerika meer drugs gebruikers per capita dan in Nederland.......
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61517014
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:12 schreef maartena het volgende:

[..]

Er zijn in Amerika meer drugs gebruikers per capita dan in Nederland.......
Volgens mij zei ik daar niets over, maar het kan aan mij liggen. In de VS is het nog steeds veel schimmiger allemaal....
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_61517818
Misschien moet je hem ook even vertellen dat New York is gesticht door Nederlanders Of dat Nederland een belangrijke bondgenoot was van American Revolutionary War Ik bedoel maar: zonder ons hadden ze daar nu nog steeds Engels gesproken
pi_61517950
Lekker interresant wat een Amerikaan van ons vind.
Dat land heeft eigenlijk helemaal geen positie in de geschiedenis. Kleinste kut dorp in Nederland is ouder dan Amerika in deze vorm.

Amerikanen moeten niet zo stoer doen met iets dat ze niet hebben.
  woensdag 10 september 2008 @ 10:15:04 #29
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61518005
volgens mij blijft bij 80% van de amerikanen het IQ steken op 80 ofzo
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 10 september 2008 @ 10:17:08 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61518057
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Bij 80% komt het zelfs niet boven hun schoenmaat uit heb ik het idee.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 10 september 2008 @ 10:18:15 #31
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61518080
ik vraag me af hoe dat komt.. misschien omdat politiek en buitenland ze allemaal niet boeit omdat ze er toch nooit mee te maken hebben
stay frosty
  woensdag 10 september 2008 @ 10:19:54 #32
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61518118
"American dream" is niets meer dan gierend rijk worden met iets heel simpels...
stay frosty
pi_61518154
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vraag me af hoe dat komt.. misschien omdat politiek en buitenland ze allemaal niet boeit omdat ze er toch nooit mee te maken hebben
Ze moeten een beetje compenseren voor het feit dat ze historisch niet zo veel voorstellen. Daarom gaan ze nu heel hard schreeuwen en stampen.
pi_61518178
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dat lijkt mij erg sterk: het IQ is een genormaliseerd getal op een schaal waarvan het gemiddelde op 100 wordt gesteld met een standaarddeviatie van 15. Dan zou 20% van de Amerikanen briljant moeten zijn oid.
pi_61518251
Amerikanen bestaan eigenlijk niet eens. Het zijn gewoon Europeanen die een hele tijd geleden met boemstokjes land hebben afgekaait van mannen met veren op hun hoofd en pijl en boog.
  woensdag 10 september 2008 @ 10:27:50 #36
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61518304
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:25 schreef McKillem het volgende:
Amerikanen bestaan eigenlijk niet eens. Het zijn gewoon Europeanen die een hele tijd geleden met boemstokjes land hebben afgekaait van mannen met veren op hun hoofd en pijl en boog.
ja en hoe denk je dat het bij ons gegaan is?
stay frosty
pi_61518899
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ja en hoe denk je dat het bij ons gegaan is?
Dat is nog langer geleden, wij hebben iets dat je historie kan noemen.
Als je 300 jaar terug in de tijd gaat en je zegt waar zijn amerikanen? Dan krijg je soort gezichten.
pi_61518929
Wat eigenlijk zieliger is, is dat het bericht van die Amerikaan een reactie is op het volgende:
quote:
tdub4658
Thanks for teaching us this shit so that we can use it against you ugly cheese chewers when we visit holland to fuck some cheap dutchies at the red light destrict haha

the dutch are so cheap people. they're low.

Woeli1
add least we aren`t having a black president
Way to go, Nederlanders!
  woensdag 10 september 2008 @ 16:11:06 #39
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61526215
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Vooroordelen. Europeanen zijn niets slimmer dan Amerikanen, Canadezen, etc..... En het geld andersom net zo goed..... en wellicht is FOK! geen goede afspiegeling van de huidige Nederlanders, maar als ik in POL, NWS en elders lees in topics over de VS, dan is het heel slecht gesteld met factuele kennis over dat land.

Je hebt er niet zo mee te maken inderdaad, dus waarom zou je je inlezen in de feiten als je het bij generalisaties als "Amerikanen zijn dom" kunt laten.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 10 september 2008 @ 16:17:19 #40
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61526352
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:25 schreef McKillem het volgende:
Nederlanders bestond 2500 jaar geleden ook nog niet, totdat een stel Batavieren Friesland binnentrokken vanuit Germanië...... en over de rijn bij Lobith natuurlijk zoals de geschiedenisboekjes ons leren. Voor die tijd was er niets dan moeras, muv van Limburg of zo.

Waar ligt precies de grens van "bestaan"? En de VS was natuurlijk het eerste land dat onafhankelijk verder ging in de continenten Noord en Zuid Amerika, wat zegt dat bijvoorbeeld over Brazilianen, Argentijnen, Colombianen, Cubanen, die een vergelijkbare geschiedenis hebben gehad..... Als die mensen in Zuid en Noord Amerika "bestaan eigenlijk niet eens" omdat het Europeanen waren? Ik denk dat naast die twee continenten ook Australiërs niet zo blij zijn met dat soort opmerkingen.
-
  woensdag 10 september 2008 @ 16:22:43 #41
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61526473
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:13 schreef McKillem het volgende:
Lekker interresant wat een Amerikaan van ons vind.
Dat land heeft eigenlijk helemaal geen positie in de geschiedenis. Kleinste kut dorp in Nederland is ouder dan Amerika in deze vorm.

Amerikanen moeten niet zo stoer doen met iets dat ze niet hebben.
Tja.... de geschiedenis van het gehele Zuid-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse continent begint in 1492 volgens de Europese geschiedenisboekjes...... maar betekend dat echt dat die twee continenten, en tevens Australië, en eigenlijk kun je Zuid Afrika daar ook wel bij betrekken..... ook geen positie in de geschiedenis zouden hebben, als je het puur en alleen op leeftijd van het land baseert.
-
  woensdag 10 september 2008 @ 16:26:57 #42
15967 Frollo
pi_61526577
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:22 schreef maartena het volgende:

[..]

Tja.... de geschiedenis van het gehele Zuid-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse continent begint in 1492 volgens de Europese geschiedenisboekjes...... maar betekend dat echt dat die twee continenten, en tevens Australië, en eigenlijk kun je Zuid Afrika daar ook wel bij betrekken..... ook geen positie in de geschiedenis zouden hebben, als je het puur en alleen op leeftijd van het land baseert.
Joh, laat die trol toch.

Ik ga volgende week naar Amerika, lekker historie opsnuiven, hopelijk veel 18e-eeuwse landhuizen, kerkjes en walvishavens zien, en natuurlijk de beroemde New England fall meemaken!
pi_61526753
Ik vind die tweede reactie die het heeft over 'bringing democracy to Africa (Iraq)' veel ernstiger eigenlijk. Om nog maar niet te spreken over het gebrek aan beheersing van zijn eigen taal.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_61527037
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef maartena het volgende:

[..]

Nederlanders bestond 2500 jaar geleden ook nog niet, totdat een stel Batavieren Friesland binnentrokken vanuit Germanië...... en over de rijn bij Lobith natuurlijk zoals de geschiedenisboekjes ons leren. Voor die tijd was er niets dan moeras, muv van Limburg of zo.

Waar ligt precies de grens van "bestaan"? En de VS was natuurlijk het eerste land dat onafhankelijk verder ging in de continenten Noord en Zuid Amerika, wat zegt dat bijvoorbeeld over Brazilianen, Argentijnen, Colombianen, Cubanen, die een vergelijkbare geschiedenis hebben gehad..... Als die mensen in Zuid en Noord Amerika "bestaan eigenlijk niet eens" omdat het Europeanen waren? Ik denk dat naast die twee continenten ook Australiërs niet zo blij zijn met dat soort opmerkingen.
2500 jaar <---> 300 jaar.
Waar je de grens legt, die leg je niet ergens. Ik vind 300 jaar gewoon amper een geschiedenis.
Dat is verder niet erg, maar je moet het niet op je borst gaan spelden en stoer doen want dan kan ik er niets aan doen om er om te lachen.
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:22 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik heb het hier wel over die pauper van youtube, en al die andere paupers die andere landen afzeiken terwijl ze zelf gewoon geen zak voorstellen.

Het komt op mij een beetje over als een 15 jarige puber die jou even gaat vertellen hoe het allemaal werkt.
En natuurlijk gewoon vies arrogant.

[ Bericht 0% gewijzigd door McKillem op 10-09-2008 16:52:22 ]
  woensdag 10 september 2008 @ 21:29:59 #45
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61535415
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef McKillem het volgende:
2500 jaar <---> 300 jaar.
Waar je de grens legt, die leg je niet ergens. Ik vind 300 jaar gewoon amper een geschiedenis.
Dat is verder niet erg, maar je moet het niet op je borst gaan spelden en stoer doen want dan kan ik er niets aan doen om er om te lachen.
Mjah.... de Nederlandse staatsvorm zoals deze nu is, met de huidige monarchie is eigenlijk ook pas sinds 1830 effectief. In zowel Noord Amerika en Zuid Amerika gaat de geschiedenis toch terug naar zo rond 1500, dus ruim 500 jaar, en de geschreven geschiedenis van de Lakota (Sioux), Maya, Azteken, en Inca's kun je ook niet zomaar vergeten.
quote:
Ik heb het hier wel over die pauper van youtube, en al die andere paupers die andere landen afzeiken terwijl ze zelf gewoon geen zak voorstellen.
Meet jij het "zak voorstellen" dan aan de geschiedenis die het land heeft? Bij mijn weten is VS ondanks de huidige haat voor het land nog steeds de grootste leverancier van westerse cultuur (denk aan film, muziek, televisie, internetmedia, video games etc) en nog steeds de grootste militaire macht op deze planeet. Je kunt dat soort dingen wel afwimpelen met "maar ze hebben geen geschiedenis", maar ik durf toch wel te stellen dat de VS momenteel toch heel wat voorstelt in de wereld.

In ieder geval genoeg dat het heel wat meer topics opleverd op een Nederlands forum vergeleken met andere grootmachten zoals China en Rusland.
quote:
Het komt op mij een beetje over als een 15 jarige puber die jou even gaat vertellen hoe het allemaal werkt. En natuurlijk gewoon vies arrogant.
Tja, je hebt idioten. Maar om dat zo eventjes op het land af te schuiven omdat het "slechts" 300 jaar bestaat is natuurlijk ook totale onzin. En nogmaals, ik denk dat Brazilianen, Argentijnen en Australiers ook niet echt blij zijn met het vergelijken van geschiedenislengte aan belangrijkheid van het land.

Je zou op die manier ook kunnen stellen dat Iran/Irak (Babylonie, 15000 voor Christus) en Egypte (12000 voor Christus) ettelijke malen belangrijker zijn, en dat vergeleken bij de geschiedenis van Noord/West Europa, die zo'n 1000 voor Christus eigenlijk net begon met hutjes en jagers..... we eigenlijk zouden moeten luisteren naar Iran's Mahmoud Ahmadinejad, WANT de geschiedenis van zijn land gaat zo ver terug dat - om even jouw vergelijking er bij te pakken - Europa niets meer is dan aan 15 jarige puber, zelfs met het Romeinse en Griekse rijk.
-
pi_61536081
LIKE OMG!!!!! Je hebt een domme Amerikaan gevonden op internet!!! VLUGVLUGVLUG!!! Open er een topic over!!!!

.
pi_61537480
Dat komt van de meth
pi_61544673
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef maartena het volgende:

[..]

Vooroordelen. Europeanen zijn niets slimmer dan Amerikanen, Canadezen, etc..... En het geld andersom net zo goed.....
In Amerika leeft patriottisme echter wél meer. Een Amerikaan kan dan net zo intelligent zijn als een Europeaan; als hij gelooft dat zijn land het beste van de wereld is heeft hij wellicht helemaal geen interesse in buitenlandse politiek.
quote:
en wellicht is FOK! geen goede afspiegeling van de huidige Nederlanders
FOK! is zeker geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Zo wel, dan zouden VVD, PVV en TON nu onze regering opmaken.
pi_61545214
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:44 schreef zovty het volgende:
LIKE OMG!!!!! Je hebt een domme Amerikaan gevonden op internet!!! VLUGVLUGVLUG!!! Open er een topic over!!!!

.
pi_61545286
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Wat eigenlijk zieliger is, is dat het bericht van die Amerikaan een reactie is op het volgende:
[..]

Way to go, Nederlanders!
"add least" zomg
  donderdag 11 september 2008 @ 10:43:11 #51
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_61545297
Goh, zijn er op youtube dan ook reacties die niet spam zijn?!
Heb werkelijk nog nooit zoveel spam bij een online dienst gezien .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_61587132
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:12 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Niet-Amerikanen met kritiek op Amerikanen
Dat is natuurlijk gegrond als het gaat om Amerikanen die kritiek hebben op Niet-Amerikanen over een onderwerp waar de Amerikaan duidelijk geen verstand van heeft...
pi_61587947
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:44 schreef zovty het volgende:

.
!
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')