quote:A black president would still be a million times better than a weed-sniffing dutchie as president. He'd be chewing cheese all day and go to a Russian state visit on wooden shoes.
'Wooden shoes' is gewoon goed hoor.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:59 schreef Xenwolfie het volgende:
Sinds wanneer heeft Nederland ook een president, en sinds wanneer heten klompen 'houten schoenen'.
Ik zeg dat het niet goed is, dus het is zo.quote:Op woensdag 10 september 2008 02:04 schreef -Tim- het volgende:
[..]
'Wooden shoes' is gewoon goed hoor.
quote:Op woensdag 10 september 2008 02:12 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik zeg dat het niet goed is, dus het is zo.
Het word geaccepteerd, dat is wat anders.quote:Op woensdag 10 september 2008 02:04 schreef -Tim- het volgende:
[..]
'Wooden shoes' is gewoon goed hoor.
16 !?quote:Op woensdag 10 september 2008 07:23 schreef DroogDok het volgende:
TS leest 16 pagina's met youtube reacties door. Dat is nog veel triester.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wooden_shoesquote:Op woensdag 10 september 2008 01:59 schreef Xenwolfie het volgende:
Sinds wanneer heeft Nederland ook een president, en sinds wanneer heten klompen 'houten schoenen'.
Niet-Amerikanen met kritiek op Amerikanenquote:Op woensdag 10 september 2008 08:11 schreef gunk77 het volgende:
Amerikaan met kritiek op niet-Amerikanen
En Martin Van Buren, een weliswaar iets minder grote president, maar daar staat weer tegenover dat hij de term OK populair gemaakt heeft.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:14 schreef Seneca het volgende:
Misschien moet je hem even melden dat Franklin D. Roosevelt, een van de grootste presidenten die Amerika ooit gekend heeft, van Nederlandse komaf is?
En wat dacht je van Thomas Edison?quote:Op woensdag 10 september 2008 08:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
En Martin Van Buren, een weliswaar iets minder grote president, maar daar staat weer tegenover dat hij de term OK populair gemaakt heeft.
Mwoah.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:24 schreef Seneca het volgende:
[..]
En wat dacht je van Thomas Edison?
En wat staat er bovenaan de pagina? Jawel:quote:Op woensdag 10 september 2008 07:27 schreef Pakspul het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wooden_shoes
sukkel
Clog is de juiste vertaling van Klomp. Wooden shoe is slechts een verbastering die eigenlijk niet gebruikt zou mogen wordenquote:Clog (shoe)
Er zijn in Amerika meer drugs gebruikers per capita dan in Nederland.......quote:Op woensdag 10 september 2008 09:03 schreef AlphaOmega het volgende:
Ok, dat een Amerikaan niet goed weet hoe drugs werkt, dat kan ik nog begrijpen. Maar er zijn in Nederland ook heel wat minkukels die van alles schreeuwen over drugs, maar absoluut niet weten waar ze het over hebben.
Volgens mij zei ik daar niets over, maar het kan aan mij liggen. In de VS is het nog steeds veel schimmiger allemaal....quote:Op woensdag 10 september 2008 09:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zijn in Amerika meer drugs gebruikers per capita dan in Nederland.......
Bij 80% komt het zelfs niet boven hun schoenmaat uit heb ik het idee.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij blijft bij 80% van de amerikanen het IQ steken op 80 ofzo
Ze moeten een beetje compenseren voor het feit dat ze historisch niet zo veel voorstellen. Daarom gaan ze nu heel hard schreeuwen en stampen.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vraag me af hoe dat komt.. misschien omdat politiek en buitenland ze allemaal niet boeit omdat ze er toch nooit mee te maken hebben
Dat lijkt mij erg sterk: het IQ is een genormaliseerd getal op een schaal waarvan het gemiddelde op 100 wordt gesteld met een standaarddeviatie van 15. Dan zou 20% van de Amerikanen briljant moeten zijn oid.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij blijft bij 80% van de amerikanen het IQ steken op 80 ofzo
ja en hoe denk je dat het bij ons gegaan is?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:25 schreef McKillem het volgende:
Amerikanen bestaan eigenlijk niet eens. Het zijn gewoon Europeanen die een hele tijd geleden met boemstokjes land hebben afgekaait van mannen met veren op hun hoofd en pijl en boog.
Dat is nog langer geleden, wij hebben iets dat je historie kan noemen.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja en hoe denk je dat het bij ons gegaan is?
Way to go, Nederlanders!quote:tdub4658
Thanks for teaching us this shit so that we can use it against you ugly cheese chewers when we visit holland to fuck some cheap dutchies at the red light destrict haha
the dutch are so cheap people. they're low.
Woeli1
add least we aren`t having a black president
Vooroordelen. Europeanen zijn niets slimmer dan Amerikanen, Canadezen, etc..... En het geld andersom net zo goed..... en wellicht is FOK! geen goede afspiegeling van de huidige Nederlanders, maar als ik in POL, NWS en elders lees in topics over de VS, dan is het heel slecht gesteld met factuele kennis over dat land.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vraag me af hoe dat komt.. misschien omdat politiek en buitenland ze allemaal niet boeit omdat ze er toch nooit mee te maken hebben
Nederlanders bestond 2500 jaar geleden ook nog niet, totdat een stel Batavieren Friesland binnentrokken vanuit Germanië...... en over de rijn bij Lobith natuurlijk zoals de geschiedenisboekjes ons leren. Voor die tijd was er niets dan moeras, muv van Limburg of zo.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:25 schreef McKillem het volgende:
Amerikanen bestaan eigenlijk niet eens. Het zijn gewoon Europeanen die een hele tijd geleden met boemstokjes land hebben afgekaait van mannen met veren op hun hoofd en pijl en boog.
Tja.... de geschiedenis van het gehele Zuid-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse continent begint in 1492 volgens de Europese geschiedenisboekjes...... maar betekend dat echt dat die twee continenten, en tevens Australië, en eigenlijk kun je Zuid Afrika daar ook wel bij betrekken..... ook geen positie in de geschiedenis zouden hebben, als je het puur en alleen op leeftijd van het land baseert.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:13 schreef McKillem het volgende:
Lekker interresant wat een Amerikaan van ons vind.
Dat land heeft eigenlijk helemaal geen positie in de geschiedenis. Kleinste kut dorp in Nederland is ouder dan Amerika in deze vorm.
Amerikanen moeten niet zo stoer doen met iets dat ze niet hebben.
Joh, laat die trol toch.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... de geschiedenis van het gehele Zuid-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse continent begint in 1492 volgens de Europese geschiedenisboekjes...... maar betekend dat echt dat die twee continenten, en tevens Australië, en eigenlijk kun je Zuid Afrika daar ook wel bij betrekken..... ook geen positie in de geschiedenis zouden hebben, als je het puur en alleen op leeftijd van het land baseert.
2500 jaar <---> 300 jaar.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Nederlanders bestond 2500 jaar geleden ook nog niet, totdat een stel Batavieren Friesland binnentrokken vanuit Germanië...... en over de rijn bij Lobith natuurlijk zoals de geschiedenisboekjes ons leren. Voor die tijd was er niets dan moeras, muv van Limburg of zo.
Waar ligt precies de grens van "bestaan"? En de VS was natuurlijk het eerste land dat onafhankelijk verder ging in de continenten Noord en Zuid Amerika, wat zegt dat bijvoorbeeld over Brazilianen, Argentijnen, Colombianen, Cubanen, die een vergelijkbare geschiedenis hebben gehad..... Als die mensen in Zuid en Noord Amerika "bestaan eigenlijk niet eens" omdat het Europeanen waren? Ik denk dat naast die twee continenten ook Australiërs niet zo blij zijn met dat soort opmerkingen.
Ik heb het hier wel over die pauper van youtube, en al die andere paupers die andere landen afzeiken terwijl ze zelf gewoon geen zak voorstellen.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... de geschiedenis van het gehele Zuid-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse continent begint in 1492 volgens de Europese geschiedenisboekjes...... maar betekend dat echt dat die twee continenten, en tevens Australië, en eigenlijk kun je Zuid Afrika daar ook wel bij betrekken..... ook geen positie in de geschiedenis zouden hebben, als je het puur en alleen op leeftijd van het land baseert.
Mjah.... de Nederlandse staatsvorm zoals deze nu is, met de huidige monarchie is eigenlijk ook pas sinds 1830 effectief. In zowel Noord Amerika en Zuid Amerika gaat de geschiedenis toch terug naar zo rond 1500, dus ruim 500 jaar, en de geschreven geschiedenis van de Lakota (Sioux), Maya, Azteken, en Inca's kun je ook niet zomaar vergeten.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef McKillem het volgende:
2500 jaar <---> 300 jaar.
Waar je de grens legt, die leg je niet ergens. Ik vind 300 jaar gewoon amper een geschiedenis.
Dat is verder niet erg, maar je moet het niet op je borst gaan spelden en stoer doen want dan kan ik er niets aan doen om er om te lachen.
Meet jij het "zak voorstellen" dan aan de geschiedenis die het land heeft? Bij mijn weten is VS ondanks de huidige haat voor het land nog steeds de grootste leverancier van westerse cultuur (denk aan film, muziek, televisie, internetmedia, video games etc) en nog steeds de grootste militaire macht op deze planeet. Je kunt dat soort dingen wel afwimpelen met "maar ze hebben geen geschiedenis", maar ik durf toch wel te stellen dat de VS momenteel toch heel wat voorstelt in de wereld.quote:Ik heb het hier wel over die pauper van youtube, en al die andere paupers die andere landen afzeiken terwijl ze zelf gewoon geen zak voorstellen.
Tja, je hebt idioten. Maar om dat zo eventjes op het land af te schuiven omdat het "slechts" 300 jaar bestaat is natuurlijk ook totale onzin. En nogmaals, ik denk dat Brazilianen, Argentijnen en Australiers ook niet echt blij zijn met het vergelijken van geschiedenislengte aan belangrijkheid van het land.quote:Het komt op mij een beetje over als een 15 jarige puber die jou even gaat vertellen hoe het allemaal werkt. En natuurlijk gewoon vies arrogant.
In Amerika leeft patriottisme echter wél meer. Een Amerikaan kan dan net zo intelligent zijn als een Europeaan; als hij gelooft dat zijn land het beste van de wereld is heeft hij wellicht helemaal geen interesse in buitenlandse politiek.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Vooroordelen. Europeanen zijn niets slimmer dan Amerikanen, Canadezen, etc..... En het geld andersom net zo goed.....
FOK! is zeker geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Zo wel, dan zouden VVD, PVV en TON nu onze regering opmaken.quote:en wellicht is FOK! geen goede afspiegeling van de huidige Nederlanders
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:44 schreef zovty het volgende:
LIKE OMG!!!!! Je hebt een domme Amerikaan gevonden op internet!!! VLUGVLUGVLUG!!! Open er een topic over!!!!.
"add least" zomgquote:Op woensdag 10 september 2008 10:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Wat eigenlijk zieliger is, is dat het bericht van die Amerikaan een reactie is op het volgende:
[..]
Way to go, Nederlanders!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |