Misschien toch even snel voor de coupe militair moeten gaan toen ze er toch was. Zag gister dat ze er een prima kapper hebben.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze moet wel wat vaker in de spiegel van de kapper kijken
Ja Leko moet mee de volgende keer.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In en uit helicopters stappen is per definitie niet goed voor je kapselquote:Op woensdag 10 september 2008 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk defensie hadden willen propaganderen was Femke Halsema daar niet tafel gezet.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:24 schreef golfer het volgende:
Is het vanaf morgen weer gewoon live vanuit de studio in Amsterdam en is dan de propagandashow van defensie afgelopen?
En dan had Karskens die filmpjes ook niet mogen uitzenden.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk defensie hadden willen propaganderen was Femke Halsema daar niet tafel gezet.
Die waren overigens wel erg kort door de bochtquote:Op woensdag 10 september 2008 01:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En dan had Karskens die filmpjes ook niet mogen uitzenden.
Die mocht niet aan tafel en was ook niet enbedded en werd niet geacht tegengas te geven aan de door defensie betaalde show..quote:Op woensdag 10 september 2008 01:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
En dan had Karskens die filmpjes ook niet mogen uitzenden.
Karskens heeft ruzie met defensie. Vandaar dat hij er niet bijzat.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Die mocht niet aan tafel en was ook niet enbedded en werd niet geacht tegengas te geven aan de door defensie betaalde show..
Dat zeg ik: hij wordt niet door defensie gesponsord.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
Karskens heeft ruzie met defensie. Vandaar dat hij er niet bijzat.
Nee, het is andersom, hij wil daar zelf niet zitten.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zeg ik: hij wordt niet door defensie gesponsord.
Inderdaad, Halsema gaf genoeg tegengas.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:52 schreef Veerboot het volgende:
Hoewel Defensie anders zal hebben gehoopt (ze hebben natuurlijk inderdaad niet voor niets de reis van P&W + crew betaald en gefaciliteerd; ze wilden er een 'goed-nieuws-show' van maken en ons allen gunstiger stemmen over de missie), vond ik het toch niet echt een propagandashow. P&W lieten zich duidelijk niet zomaar inpakken en waren toch aardig kritisch. De eerste avond had iets scherpen gemogen wat mij betreft, maar vandaag was het mede door de bijdragen van Karskens en Halsema (en het in mijn ogen slechte optreden van Van Middelkoop) een prima en interessante uitzending.
Hier sluit ik me volledig bij aan. De uitzending van vanavond wist de eerste uitzending voor mij ook weer enigszins goed te maken.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:52 schreef Veerboot het volgende:
Hoewel Defensie anders zal hebben gehoopt (ze hebben natuurlijk inderdaad niet voor niets de reis van P&W + crew betaald en gefaciliteerd; ze wilden er een 'goed-nieuws-show' van maken en ons allen gunstiger stemmen over de missie), vond ik het toch niet echt een propagandashow. P&W lieten zich duidelijk niet zomaar inpakken en waren toch aardig kritisch. De eerste avond had iets scherpen gemogen wat mij betreft, maar vandaag was het mede door de bijdragen van Karskens en Halsema (en het in mijn ogen slechte optreden van Van Middelkoop) een prima en interessante uitzending.
Halsema was een demotiverend schepsel ten overstaan van degenen die dienen voor ons land en een politiek doel waar ze persoonlijk niet eens achter hoeven/mogen staan. En tegelijkertijd kameraden zien sneuvelen. Wat een ranzige vertoning was dat.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:52 schreef Veerboot het volgende:
Weet iemand de gasten al?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Natuurlijk is het vanavond vanuit Amsterdam in de studio
Kan ik mij wel in vinden. Halsema viel mij ook wat tegen, ze kwam ook telkens alleen maar met onderzoeken op de proppen.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Grappig, dat meningen zo kunnen verschillen. Ik vond Halsema echt zeer matig. Ze werd compleet gepwnd door de militairen, die de concrete situatie's op de grond kennen. En ook Middelkoop vond ik over het geheel veel sterker. Viel alleen door de mand toen die geen meisjesschool kon noemen. Verder was haar kritiek heel globaal. Alles wat slecht gaat is de schuld van de andere leden van de ISAF en helemaal niet van de mannen in dat kamp. Alsof die ook niet bestaan uit goedwillende hardwerkende militairen. Neem bijvoorbeeld haar kritiek op de Afghaanse politie. Die is corrupt en functioneert niet (volgens haar), maar de politie die toevallig net is opgeleid door die Nederlandse militair is vast wel heel goed bezig. Wees dan dapper en zeg waar het op staat.
Oke, nu ik goed zoek heb ik het gevonden jaquote:Op woensdag 10 september 2008 17:36 schreef Omniej het volgende:
Beide uitzendingen staan al op uitzendinggemist.nl ja.
quote:Paul Witteman en Jeroen Pauw hebben vanavond een exclusief interview met Rudi Dekkers, een gesprek met journalist Frits Wester over het lekken van Prinsjesdag-stukken en er is er een debat tussen Job Cohen en Farid Azarkan.
Rudi Dekkers is de man die terroristen van 11 september opleidde. Deze week komt zijn boek 'De vliegende Hollander' uit. Vanavond vertelt hij onder meer waarom hij dit boek heeft geschreven en watvoor impact 11 september op zijn leven had.
Dinsdag 16 september 2008 is het Prinsjedag. En net als elk jaar zijn ook dit jaar de Prinsjesdag-stukken uitgelekt. Frits Wester, parlementair verslaggever voor RTL 4, vertelt hoe het elk jaar weer lukt om deze stukken te bemachtigen.
Amsterdamse burgemeester Job Cohen en Farid Azarkan, directeur van het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland (SMN), gaan met elkaar in debat over de vermeende stigmatiserende uitlatingen van Cohen. Cohen zou hebben gezegd dat er bij bedreiging van ambulancemedewerkers vaak Marokkanen zijn betrokken. Hij deed die uitspraak naar aanleiding van de bedreigingen van hulpverleners in Amsterdam-West afgelopen week. Farid Azarkan vindt de link van de bedreigingen met Marokkaanse jongeren onterecht.
?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:25 schreef Waaghals het volgende:
Pauw kan niet rekenen, precies 6 jaar geleden
ow ik dacht dat hij zeven zei en dat jij hem corrigeerde, sorry, verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:30 schreef Waaghals het volgende:
hij zei dat het morgen precies 6 jaar geleden was
Hij doet het niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
Cohen gaat vanavond zijn woorden zo ontzettend verdraaien dat het pijnlijk zal worden om naar te kijken.
"Het zal wel weer een Marokkaan geweest zijn."quote:
Rouvoet ja.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
-edit- heb al gezien welke André: André Rouvoet![]()
Ja da's idd. een groot verschil.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dit is echt zoveel beter dan K&B.
Ook dat doorvragen over die torens en hoe je daar dan in vliegt.
Heel rationeel eigenlijk, zie ik die andere 2 niet zo snel doen,
die gaan dan vragen welk gevoel er eventueel bij zou kunnen zitten.
Ah, het meest fout gespelde woord op FOK!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
Bagetaliseren
Fonetisch he?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, het meest fout gespelde woord op FOK!
En toen werd het gesprek heel snel afgekapt, dat vond ik dan wel jammer.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Farid: "We zijn hard bezig aan projecten samen met minister Vogelaar om het probleem aan te pakken."
Frits: "Ach ja, nog een rapclubje."
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:37 schreef Vodkadruppel het volgende:
'bagatelliseren' , is deze wel goed?
Zo zie je maar weer eens dat bevooroordeelde users die al bij voorbaat een mening verkondigen die mening niet wijzigen door oplettend te kijken of te luisteren naar wat er gezegd wordt.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
Cohen was erg zwak bezig weer. Allemaal uitvluchten zoeken voor datgene wat
hij heeft gezegd.
Ok, wat vond jij er dan goed aan?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer eens dat bevooroordeelde users die al bij voorbaat een mening verkondigen die mening niet wijzigen door oplettend te kijken of te luisteren naar wat er gezegd wordt.
Soms vraag ik mij wel eens af of je überhaupt de uitzendingen bekijkt.
Ik heb Cohen geen enkele keer betrapt op een uitvlucht zoeken. In tegendeel, hij herhaalde de feiten die hij eerder gezegd heeft nog maar eens ten opzichte van die Marokkaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ok, wat vond jij er dan goed aan?
Leg dat dan eens uit.
Hij neemt zijn verantwoordelijkheid niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb Cohen geen enkele keer betrapt op een uitvlucht zoeken. In tegendeel, hij herhaalde de feiten die hij eerder gezegd heeft nog maar eens ten opzichte van die Marokkaan.
Welke uitvluchten en door jou van te voren voorspelde draaikonterij heb jij verder allemaal gezien?
Verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:42 schreef kraakvandaal het volgende:
Cohen komt op voor zijn personeel, wat is daar niet de verantwoordelijkheid nemen aan?
quote:Op donderdag 11 september 2008 01:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken.
Leers is een hele goede burgemeester, juist omdat ie ook vaak een beetje ingaat tegen Den Haag.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:48 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat was er mis met zijn uitspraken? Die man heeft een mening daar kun je 't wel of niet met eens zijn.
Kijk bijvoorbeeld eens wat de burgervader van Maastricht aan kritiek krijgt omdat die ook zijn mening geeft.
Cohen zit nu eenmaal dichter bij Den Haag.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Leers is een hele goede burgemeester, juist omdat ie ook vaak een beetje ingaat tegen Den Haag.
Cohen is een goede burgemeester, maar ik vind het nog steeds zo frappant dat zelfs hij toch
niet openlijk mag zeggen waar het probleem zit. Nu deed hij het in een soort beschermd scenario.
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:36 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Cohen zit nu eenmaal dichter bij Den Haag.
Persoonlijk denk ik dat we in dit land meer aan goede burgermeesters hebben dan aan het Haagse bestuur.quote:
Gelukkig wel. Ik schrok toen die vliegtuigles/zwembaden ondernemer begon over "ik geloof niet in God, maar..", ik dacht; zeg dat nou niet, nu vraagt Knevel "Wat hoe zit dat dan met jouw geloof?" en krijg je daar een gesprek van een kwartier over. Ik moet nog wennen aan het feit dat Pauw en Paul er weer zitten.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:25 schreef Mike het volgende:
Ik ben blij dat P&W weer terug zijn...wat een verademing na K&vdB. Goeie uitzending.
Dat zou in dit geval geen slechte vraag geweest zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 03:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ik schrok toen die vliegtuigles/zwembaden ondernemer begon over "ik geloof niet in God, maar..", ik dacht; zeg dat nou niet, nu vraagt Knevel "Wat hoe zit dat dan met jouw geloof?"
Juist wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 03:39 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dat zou in dit geval geen slechte vraag geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |