Nou, ik denk dat in het wilde weg beginnen niet lukt - dat heb ik net ondervonden -quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
en als je nou ipv hier twintig keer te posten dat je achterloopt iets gaat doen?
Ja, dat ga ik nu doen. Heb je echt geen rustdag?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:35 schreef AKnynke het volgende:
maar lieve PF. Schrijf nu eens op wat je allemaal precies moet doen. Voor welk vak wat. Verdeel dat onder in een week tijd. Wees een week gediciplineerd, en doe elke dag precies 1/7 deel. Houd je genoeg vrije tijd over, en ben je genoeg aan het werk. Loop je zo weer op schema.
Ik ben wat autistisch wat dat betreft, ik kan ook moelijk met teveel vrije tijd omgaan. Ik moet wel een stok achter de deur hebben. Druk dus.
Jawel. Ik heb dagen dat ik minder inplan dan de rest. En vandaag bijvoorbeeld heb ik (spontaanquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik nu doen. Heb je echt geen rustdag?
Ja graag! Ik ben nu een beetje een opzetje aan het maken (of zo, ik doe maar wat) maar dat ga ik dus nu eerst afmaken zodat ik overzicht heb over wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb dagen dat ik minder inplan dan de rest. En vandaag bijvoorbeeld heb ik (spontaan):) besloten om na college niets meer te doen. Terwijl in m'n planning stond lezen.
Als je wilt, kan ik je wel helpen met plannen. Zonder op te scheppen, ik ben er goed in geworden...
Zet eerst op een rij wat je moet doen..en hoeveel dagen je hebt om het er over te doen. En hoe lang je er over denkt om erover te doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja graag! Ik ben nu een beetje een opzetje aan het maken (of zo, ik doe maar wat) maar dat ga ik dus nu eerst afmaken zodat ik overzicht heb over wat ik moet doen.
SMS gezien? Hoe laat ben je in Nijmegen morgen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom even weltrusten zeggen. Nuttig heEn dat ik een leuke avond heb gehad en dat Leander mooi is
ik wil hobje wel eens meeten eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:59 schreef Dzy het volgende:
[..]
Er is een derde slaapkamer maar die is nog even gereserveerd voor een vriend maar dat is niet zeker. PM me over een paar weken maar
Ja dat sloeg echt allesquote:Op woensdag 10 september 2008 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Hobje is lecht tof en ze lacht altijd![]()
zelfs toen ze verging van de pijn na dat jumpen
Nee toen nietquote:Op woensdag 10 september 2008 02:11 schreef Bluezz het volgende:
En daarna stort je in en kan je alleen nog maar huilen
Trustequote:Op woensdag 10 september 2008 02:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Straks een dagje MoBlo blijkbaaren ik ben net thuis uit de kroeg
Puberpop! Erg leuk!
eens kijken of ik kan slapen
![]()
Ik moet mijn CV updaten op Monsterboard om zo een analyse te kunnen doen van onze concurrenten.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik prop al met moeite twee boterhammen naar binnen
En ga jij eens werken!!
Ja hoor. Of zet het in een PM!quote:Op woensdag 10 september 2008 01:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga slapen, morgen gelukkig pas om 9 uur op!
Ik heb nu wat ik moet doen in 10 weken neergezet
maar nog niet per week, hoeveel, welke dag, etc.
Kan ik het je mailen nynke, of ik een beetje op de goede weg zit etc?
Ben je aan het afstuderen meid?quote:Op woensdag 10 september 2008 07:44 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Ik zit alweer een uurtje gebogen over artikelen
ambtenaarquote:Op woensdag 10 september 2008 08:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ik was met 1 uur en 20 minuten op mijn werk.En er is verder nog niemand en ik heb me zelfs al nuttig gemaakt door koffie te zetten.
![]()
Als je het kwijt wilt, laxeertabletten. Als je wilt dat t stopt, bananen, ontbijtkoek en loperamide. Moet ik dat laatste meenemen? Ik heb het liggen hierquote:Op woensdag 10 september 2008 08:16 schreef motorbloempje het volgende:
mogge!
Iemand nog een oplossing voor buikpijn en ontzettende *insert manier van toiletteren* ?
Blijkbaar iets verkeerds gegetenlauwe slappe thee ofzo?
![]()
Nog een paar dagen!quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 07:44 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 07:44 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nog een paar dagen!Dan ben ik echt geen ambtenaar meer.
![]()
Heb jij Japan trouwens al geboekt?
Da's lekker vlot zegquote:Op woensdag 10 september 2008 09:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, bel ik net de huisarts voor een afspraak kan ik 9.50 al terechtdus zo eens douchen enzo
ja behoorlijk vlot haha scheelt dat het heel dichtbij is maar ik was zelf net zo verbaasd het is geen dringende klacht ofzo maar ze hadden dus nog plek dus ik ga douchen en die kant opquote:
Ik heb ook nog niet geboekt!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee nog niet geboekt
mijn collega zei vorige week dat ik er niet te lang mee moest wachten
Goed idee voor vandaag dusJij?
Dit is marktonderzoek.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ga je een andere baan zoeken Liejannuh?.
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet geboekt!
Zag wel dat er steeds minder tickets beschikbaar komen!Ook misschien vandaag maar eens boeken. Zal straks mijn leidinggevende even bellen.
En ik ben bijna klaar met het updaten van mijn CV op Monsterboard. Wat een klote site is dat zeg!
Dat scheelt 10 Euro ofzo, dus dat is ruis, waarom Osaka handiger vind je?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:50 schreef Liejannuh het volgende:
Osaka is handiger volgens mij, maar als Nagoya goedkoper is, dan is dat natuurlijk ook een optie.
Ja dat is niet best geweest daarquote:Op woensdag 10 september 2008 09:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens wijlen opa was er maar 1 goeie Jap, namelijk een dooieKampsyndroom ftw
Japan lijkt me een best interessant land
![]()
* Leintjeuh weg is, leuke dingen doen![]()
![]()
quote:Op 6 augustus 1945 werd aan het eind van de Tweede Wereldoorlog een atoombom geworpen op Hiroshima (Japan) door Amerika.
Een Ginkgo die ongeveer 1 km van de plaats van de bominslag naast een tempel stond werd zwaar beschadigd, maar bleek daarna weer uit te lopen zonder belangrijke deformaties (de tempel werd vernietigd).
Deze boom is nu beschermd en daarom heeft men de trap van de nieuw gebouwde tempel eromheen gebouwd. Een plaat erop heeft als opschrift: “No more Hiroshima”.
Hierom ziet men de Ginkgo wel als een symbool van de hoop.
Vier nu nog levende Ginkgo bomen hebben de inslag doorstaan.
quote:De Ginkgo behoort tot de orde Ginkgoales, een groep naaktzadigen uit de familie Ginkgoaceae met ongeveer 18 leden daterend uit het Perm 270.000.000 jaar geleden. In het Jura (213 miljoen jaar geleden), het tijdperk van de dinosauriërs, bestond de Ginkgo dus al! Er waren toen zeker 2 soorten, aangetoond door de vondst van fossiele bladeren.
quote:'Oogcontact leggen maakt aantrekkelijker'
Uitgegeven: 9 september 2008 11:06
AMSTERDAM - Het leggen van oogcontact en het lachen naar iemand die je leuk vindt, maakt je aantrekkelijker. Dit concluderen wetenschappers van de universiteit van Aberdeen.
Dit meldt de Engelse krant de Daily Mail. De wetenschappers onderzochten welk gedrag het meest romantische effect heeft. Eerdere onderzoeken concentreerden zich op geur of stem als aantrekkingskracht, maar volgens de onderzoekers ligt het verleidingsproces wat complexer.
Volgens de onderzoekers is het erg aantrekkelijk als je laat blijken dat je iemand leuk vindt. Hij of zij zal dan eerder op je vallen.
Gezichtsuitdrukking
De onderzoekers legden aan 230 mensen afbeeldingen van gezichten met vier verschillende gezichtsuitdrukkingen voor, waarop verschillende variaties van oogcontact en glimlachen waren afgebeeld.
De kaart met een glimlachende en oogcontact makende persoon was voor de respondenten het aantrekkelijkst. Volgens de wetenschappers heeft het echter geen zin om iemand te blijven verleiden als diegene daar niet op reageert.
Osaka schijnt een ontzettend leuke stad te zijn. Nagoya weet ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat scheelt 10 Euro ofzo, dus dat is ruis, waarom Osaka handiger vind je?
Ja, die nieuwe collega's van je: "dat mens zit alleen maar te fokken!"quote:Op woensdag 10 september 2008 10:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Osaka schijnt een ontzettend leuke stad te zijn. Nagoya weet ik niet.
Maar afijn, aan het werk nu.
Microeconomie.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:21 schreef Vork het volgende:
En waar ging de opdracht over?
Ik heb er (helaas) ook last van gehad. Economie heeft me nooit zo gelegen, maar op wonderbaarlijke wijze ook nooit echt in de problemen gebracht.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:24 schreef borisz het volgende:
Microeconomie.
Oligopolie, kartels, Cournot, Stackelberg.
Microeconomie is het vreselijkste vak van alle economische studierichtingen, maar het is wel het belangrijkst om het te beheersen.
Het is best lollig altijd die scanner om je scanresultaten te zien.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb er (helaas) ook last van gehad. Economie heeft me nooit zo gelegen, maar op wonderbaarlijke wijze ook nooit echt in de problemen gebracht.
Maar de link met Jehova's is dan wel redelijk dubieus. Misschien werpt het een heel nieuw licht op dit groepje gelovigen.
vreselijk he!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Nou Nynke, Zweden doet je geklaag geen goed he
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:57 schreef AKnynke het volgende:
oh: en oogcontact maken en lachen is tof!
Joepieeeeeeee, foto voor en foto na?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:59 schreef borisz het volgende:
Dakkapel is nu helemaal af
Is mooi geworden.
Ik heb een paar foto's jaquote:Op woensdag 10 september 2008 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Joepieeeeeeee, foto voor en foto na?
En is poezel weer rustig ende relaxed?
Jullie log link staat inmiddels bij de favo'squote:Op woensdag 10 september 2008 13:52 schreef Bluezz het volgende:Volgende week om deze tijd stappen we in :
[ afbeelding ]
zie pm.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nynke mag ik je email?
Ik MOET nu huiswerk maken. Dus ik kijk pas weer over een half uurtje @ hier
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je hebt een email
ja ik keek stiekem toch
dat laatste. Alhoewel, tegenwoordig maak ik ze in m'n hoofd, aangezien ik toch maar 1 vak heb. Vroeger toen ik 3 vakkken tegelijkertijd liep deed ik het wel opschrijven.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb hem alweer gelezen, thanks!
Maak jij dan een heel schema met plaatjes
(ik heb mijn rooster bijv. in een excel formulier gedaan met hokjes,
hoe langer les, hoe groter de hokjes, zodat je een "beeld" hebt qua tijd
(waar ik altijd een beetje sip van word
Of schrijf je alles gewoon zo op:
Maandag:
van 10 tot 3 college
van 4 tot 6 studeren
van 7 tot 9 studeren (met elk uur een kwartier pauze)
Lijkt me best leuk hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 13:34 schreef octopussy het volgende:
Liejannuh en kaasplankje, jullie gaan toch wel een minimeet doen in Japan he? Wel ontzettend tof trouwens, voor 606 euro retourtje Japan![]()
Isa en Lein, hav phun@Moblo's
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat laatste. Alhoewel, tegenwoordig maak ik ze in m'n hoofd, aangezien ik toch maar 1 vak heb. Vroeger toen ik 3 vakkken tegelijkertijd liep deed ik het wel opschrijven.
Dan was het zo:
Maandag 09-11 college. 12-14 CoW task 1, 14-15 RM taks 5-7 en 15-17 college. Zoiets. Ik specificeerde ook altijd wat ik moest/wou doen.
wieso?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zou dit advies niet opvolgen als ik jou was PF
arme jij!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
zit nu al een half uur met Isa en Lein in een schoenenwinkel
when does the hurting stop
Als ze alle schoenenwinkels hebben gehad. Wat dat betreft kun je maar beter blij wezen dat je niet in Arnhem bent nu.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
Geboekt!!!![]()
![]()
DEPARTURE
Amsterdam - Helsinki - Osaka
Fri 31 October 2008
RETURN
Osaka - Helsinki - Amsterdam
Mon 17 November 2008
Ow te gek zegquote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ga denk de 26e weg. En dan de 17e terug.![]()
De 23e weg vinden ze vast niet goed hier.
Maar mijn leidinggevende is er niet. Ik ben gewoon aan het werk.
Dat zou wel heel erg cool zijn!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ow te gek zegminimeet in Japan?
Vind je shoppen niet leuk?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
zit nu al een half uur met Isa en Lein in een schoenenwinkel
when does the hurting stop
Ziet er niet uit, maar wel lekkerquote:Op woensdag 10 september 2008 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb pestokaas gekocht vanmiddag op de markt
Met die super giftig uitziende groene kleur? Die heb ik een tijd terug door mijn pasta gedaan, fantastische smaak & kleurquote:Op woensdag 10 september 2008 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb pestokaas gekocht vanmiddag op de markt
ja het ziet er niet uit iddquote:Op woensdag 10 september 2008 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met die super giftig uitziende groene kleur? Die heb ik een tijd terug door mijn pasta gedaan, fantastische smaak & kleur
Ik kan mijn schoenen niet eens meer op tien handjes tellenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
MoBlo zei laatst dat ze maar 1 paar schoenen heeft
nee, nou ja, schoenen en kledingshoppen niet. Gaat het om interieur en keukenmeuk, dan kan ik me prima vermaken, maar dan het liefst 's ochtends op een doordeweekse dag, als het rustig is!quote:
ehm.. jaquote:Op woensdag 10 september 2008 17:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb gemiddeld in de kast maar 4 paarquote:Op woensdag 10 september 2008 17:15 schreef kaasplankje het volgende:
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je uitgevreten? Ben je stomdronken geworden op Liannes verjaardag?
Het was mn afstudeerfeestje hoor!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je uitgevreten? Ben je stomdronken geworden op Liannes verjaardag?
Ik denk dat Lein heel goed voor zichzelf kan zorgenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, ik weet het al! Je hebt Liannes collega van het balkon gegooid toen hij Lein wilde knuffelen!
Iets met doorgeefmannen enzo. Het fenomeen werd uitgelegd aan een paar vrienden van me en die zaten met hun oren te klapperen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel!!!!
Als je op tijd weggaat, mis je alle fun
Daarom blijf ik overal tot vervelens toe hangenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel!!!!
Als je op tijd weggaat, mis je alle fun
De glazen vielen uit hun unisex brillen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:37 schreef Liejannuh het volgende:
Iets met doorgeefmannen enzo. Het fenomeen werd uitgelegd aan een paar vrienden van me en die zaten met hun oren te klapperen.
Morgen uitslapen, dus ik mag na twaalven naar bedquote:
wij komen gewoon wel 's een keer die kant opquote:Op woensdag 10 september 2008 22:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Wee thuis in derandstad
Leuke mensen, MoBlo en aanhang, alleen jammer dat ze zo fucking ver weg wonen
![]()
Isa afgezet bij D_H, lunchpakket voor morgen gemaakt, was gedaan, afwas gedaan, mail van oom gelezen (neef is niet meer geïntubeerd via de mond, maar heeft nu een extra gaatje in z'n luchtpijp, een tracheacanule
) Nu nog 'even' een uurtje huiswerk na het douchen en dan slapen. Druk druk druk
Ik was toen net 5 minuten de deur uit, als je nou net wat eerder op hulp had geschreeuwd.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
vork, help! ik moet snel even iets gezond en vegetarisch koken (geen oven, snel klaar)
quote:
sushi kan je toch ook goed met ei doen?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
Vork!
Lein is jouw soulmate op mijn CUL-Sushi-intieme-housewarming-invite-only-meet
ze lust geen visdus groente sushi ideeen mogen alvast gespaard gaan worden
Er schijnen best wel wat mogelijkheden te zijn wat betreft vegetarische sushi (ja dat klinkt raar, net zoiets als een vegetarische hamburger, ik heb het niet verzonnen, maar wen d'r maar aan). Ik heb er zelf nooit wat mee gedaan, dus ik zal eens rondkijken voor ideeën.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
Vork!
Ik heb geen vis leren eten, en voel me tot nu toe niet genoodzaakt daar verandering in te brengenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
Vork!
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Er schijnen best wel wat mogelijkheden te zijn wat betreft vegetarische sushi (ja dat klinkt raar, net zoiets als een vegetarische hamburger, ik heb het niet verzonnen, maar wen d'r maar aan). Ik heb er zelf nooit wat mee gedaan, dus ik zal eens rondkijken voor ideeën.
Ik ga er bij deze dan maar vanuit dat ik tot het selecte gezelschap behoor dat, ondanks het niet consumeren van vis en aanverwante producten, is uitgenodigd voor dat zeer selectieve, intieme, zou eigenlijk niet op het forum besproken moeten worden housewarmingsfeestje?
heb vorige keer voor het eerst japanse omelet gemaaktquote:Op woensdag 10 september 2008 23:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
sushi kan je toch ook goed met ei doen?
zou sushi met chocola lekker zijn?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb vorige keer voor het eerst japanse omelet gemaaktzeer goed te doen
Beetje apart meubilair, ben er nog niet geweest en zo.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:01 schreef motorbloempje het volgende:jij bent meubilair en zulks
edit: Ik had al gepost voordat ik ging bedenken wat ik moest typenquote:Op donderdag 11 september 2008 00:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Beetje apart meubilair, ben er nog niet geweest en zo.
trustenquote:Op donderdag 11 september 2008 00:05 schreef Vork het volgende:
Hey maar mensen, ik ga tv kijken en daarbij in slaap vallen. Weltrusten en tot ooit.
Ohnoesquote:Op donderdag 11 september 2008 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Godver. Wil slapen, moet over 5 uur (!!!) op, maar heb iets doms gezegd tegen ex wat nu uitgepraat moet worden. Fuck.
Mijn karma staat ook nog in de plus geloof ik. Ik doe de laatste tijd erg mn best aardig te doen. Tegen iedereen. Valt t al op?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oi oi Lein
* Stereotomy geeft Lein wat overschot aan goede ex-karma
CUL-Kroeg-gezelligheidsmeubilairquote:Op donderdag 11 september 2008 00:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Beetje apart meubilair, ben er nog niet geweest en zo.
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn karma staat ook nog in de plus geloof ik. Ik doe de laatste tijd erg mn best aardig te doen. Tegen iedereen. Valt t al op?
Ik word zo moe van die knul *zucht* Morgen avond komt ie langs. Praten. Na morgen avond ga ik besluiten of ik m nog wil zien.
* Leintjeuh opziet tegen moeilijk gesprek![]()
Ik zou zeggen:quote:Op donderdag 11 september 2008 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn karma staat ook nog in de plus geloof ik. Ik doe de laatste tijd erg mn best aardig te doen. Tegen iedereen. Valt t al op?
Ik word zo moe van die knul *zucht* Morgen avond komt ie langs. Praten. Na morgen avond ga ik besluiten of ik m nog wil zien.
* Leintjeuh opziet tegen moeilijk gesprek![]()
Whoopty-fucking-dooquote:Op donderdag 11 september 2008 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ikke heb lekker langer een ex![]()
![]()
Ga maar naar bedje Leinemeid.
Zeg m gewoon dat ie de schijt kan krijgenquote:Op donderdag 11 september 2008 00:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whoopty-fucking-dooGood for you
Ik kan nog niet naar bed want meneer bedenkt net dat ie toch niet langs wil komen morgen omdat we nu woorden hebben.
Dat ligt eerder aan overmatige alcohol inname dan aan een slechte matras volgens mijquote:Op donderdag 11 september 2008 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
Hoop dat Lein in bed ligt nu, en lekker slaapt....
Ik ga zelf ook. Word altijd zo brak wakker 's ochtends met enorme dorst. Slecht matras ofzo.
Ik moet zeggen dat het ook een vreemd concept is! snap niet dat mensen daar aan doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Iets met doorgeefmannen enzo. Het fenomeen werd uitgelegd aan een paar vrienden van me en die zaten met hun oren te klapperen.
ga jij slapen dan?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
hebben ze goede koffie?quote:Op donderdag 11 september 2008 07:59 schreef Liejannuh het volgende:
De zonsopgang was mooi vanochtend om 10 voor 7 in de auto.
Beetje jammer dat ik nu nog steeds een "beetje" moe ben.![]()
Vanavond maar eens echt vroeg naar bed, nu
Nou, de koffieautomaat op het station in Schiedam is anders best okeequote:Op donderdag 11 september 2008 09:38 schreef Liejannuh het volgende:
En alles is beter dan automatenkoffie!
Frank, zag ik jou gister rond 17:00 uur in het auditorium met 2 andere mensen aan een tafeltje?quote:Op donderdag 11 september 2008 08:08 schreef KrnKje het volgende:
Sterkte vandaag dan Liejannuh
Ik ga nog even een paar papers lezen voor college zometeen.
ik vind het zo fijn als mensen weten wat voor schoenmaat ik heb. Echt.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Hey, je kan eindelijk in je fotoboek je 'seksualiteit' en 'schoenmaat' en dergelijke weglaten
Maar misschien kon dat al een paar jaar
Want dan kunnen ze nog eens schoenen voor je meebrengen. Zal dat het achterliggende idee zijn geweest?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:00 schreef AKnynke het volgende:
ik vind het zo fijn als mensen weten wat voor schoenmaat ik heb. Echt.
Ja. Ik denk het.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want dan kunnen ze nog eens schoenen voor je meebrengen. Zal dat het achterliggende idee zijn geweest?
Oja, bedankt voor de reminderquote:Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef AKnynke het volgende:
Blegh. WAs opvouwen is zooo stom. Het ligt me al 3 dagen aan te kijken, dus nou maar eens echt doen.
Hmpf, dat is best erg vervelend. Oorzaak bekend?quote:
Dan spring ik welquote:Op donderdag 11 september 2008 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
Prioriteit 1: zorgen dat er geen brand uitbreekt
d'r moet toch een sleutel zijn die past!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan spring ik wel![]()
* Isabeau gaat àlle sleutels nog een keer passen.
Ik heb donderdag, vrijdag en zaterdag nog open staan. In de hoop dat het dan mooi weer wordt natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
vast wel![]()
![]()
ga ff vanavond de agenda erbij pakken
![]()
Je moet de hamburgers volgens het recept van Koken met Karin (ja, daar is ze weer!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gaat vanavond zelf hamburgers makendus zo s even boodschapjes doen
Daarbij overigens krieltjes en groenten uit de oven met rozemarijn en olijfolie
Ja nou.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik was toen net 5 minuten de deur uit, als je nou net wat eerder op hulp had geschreeuwd.
DAt kan ik natuurlijk goed combineren met een bezoek aan vrienden in Maastricht!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke! Ik ben helemaal voor een speciaal voor jou georganiseerde eetmeet als je weer in het land bent! Mag bij ons. Alleen ben je dan niet meer in het land
Ik zag een reep van Lindt liggen, 99% cacao. Dat schijnt een nogal aparte beleving te zijn. Toch maar eens kopen.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik heb pure chocolade van Lindt gekocht, met zeezout erin. Ben benieuwd of dat lekker is!
Dan vraag ik me gelijk af, wat zou de resterende 1% zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik zag een reep van Lindt liggen, 99% cacao. Dat schijnt een nogal aparte beleving te zijn. Toch maar eens kopen.
vet, want anders blijft het niet plakken..quote:Op donderdag 11 september 2008 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan vraag ik me gelijk af, wat zou de resterende 1% zijn
Gebakken lucht?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dan vraag ik me gelijk af, wat zou de resterende 1% zijn
Cacao bevat wel wat vet, hoor. Ik denk vooral ook dat je zoetigheid mist... Ik vond het ook niet lekker. Doe mij maar 75% ofzoquote:Op donderdag 11 september 2008 17:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
vet, want anders blijft het niet plakken..
99% cacao is niet lekker. Heel erg bitter, en droog enzo.
Wat ik ervan begrepen hebt is het in het begin heel zuur en bitter, maar als je de moeite neemt om het op je tong te laten smelten een hele diepe chocoladesmaak proeft. Maar ja, dat zeggen ze zelf natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 17:03 schreef AKnynke het volgende:
99% cacao is niet lekker. Heel erg bitter, en droog enzo.
Vooral dat zure is raar, jaquote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen hebt is het in het begin heel zuur en bitter, maar als je de moeite neemt om het op je tong te laten smelten een hele diepe chocoladesmaak proeft. Maar ja, dat zeggen ze zelf natuurlijk
Schiet jij eens op.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat hele pure is inderdaad een erg aparte beleving ja. Zuur en bitter.
niet te veel werken he! Je hebt nog 3 jaar de tijd!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, das fors, Nynke! Ik ga nog een uurtje werken en dan huiswaarts... Zucht.
Laat ik nou steeds denken dat je ging zwémmenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
@ Bloes, ik denk dat ik dat maar eens doe. En ik heb geen idee hoe de luchtvochtigheid is in mijn kamer
En ik drink per dag echt liters ja.
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:33 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Vandaag een kleine 200 pagina's gelezen denk ik voor het college van morgen. Heerlijk, een productief gevoel. En het was eindelijk echt interessant, en nieuw en theoretisch, ipv herhaling!
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
Oktapodi is het verhaal van twee verliefde octopussen. Zal het ze lukken om voor altijd bij elkaar te blijven?
Je houdt er toch niet dezelfde werktijden op na als ik???quote:
Of zijn jullie een kloon?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:52 schreef Liejannuh het volgende:
Je houdt er toch niet dezelfde werktijden op na als ik???
Nee, want Annie kreeg veel meer reacties op zijn cv! Ik heb er maar 8 gekregen.quote:
phew! gelukkigquote:Op donderdag 11 september 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Nee
Dan kies ik die Cabernet Sauvignon wel als favo druifquote:Op donderdag 11 september 2008 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
rode. Cabernet sauvignon/shiraz. Shiraz zou weleens mijn favo druif kunnen zijn
oe, ik heb nog cider staan. Maar, denk dat ik die nog maar even laat staan.quote:
JIJ bent mijn favo druifquote:Op donderdag 11 september 2008 21:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Dan kies ik die Cabernet Sauvignon wel als favo druif
Nee, duhuh...quote:Op donderdag 11 september 2008 22:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben zeker ook al je favo pop nu
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
Wat moet die smurrie voorstellen?
Goe, en met jou?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Pfoe, net terug
Hoe is het hier?
Moe, ik was om 8:30 begonnen, om 22:00 thuis..quote:Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goe, en met jou?![]()
lekker weer vandaag
arme hond.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]kinderen
![]()
http://i38.tinypic.com/2qweqvk.jpg
http://i34.tinypic.com/ico8ky.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |