En heb je een flink inkomen nodig voor iemand die nog bij z'n ouders woont en gaat studeren.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:46 schreef spijkerbroek het volgende:
In de vrije sector vind je binnen no-time een woning.
Ach, papa en mama staan wel garant, toch?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:19 schreef thettes het volgende:
En heb je een flink inkomen nodig voor iemand die nog bij z'n ouders woont en gaat studeren.
Dan zijn je ouders wel gelijk huisbaas en moeten zij dus alles oplossen wat de huurders zeggen. En je krijgt ze ook niet meer weg als jijzelf afgestudeerd bent met een beetje pech... Geen handige oplossing. Directwonen heb je zo iets, maar duur. Bemiddelingskosten en borg ed moet je bij het begin gelijk 1000e neerleggen ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
het beste wat je kunt doen is zorgen dan een ouderpaar (dus van jou of een van die vrienden) een eengezinswoning wil kopen, die zij dan weer verhuren aan jou en je studievrienden.
Of anders inderdaad particulier (Direct Wonen en zulks) maar veelal betaal je daar veel te veel voor wat je krijgt...
Er is een derde slaapkamer maar die is nog even gereserveerd voor een vriend maar dat is niet zeker. PM me over een paar weken maarquote:Op woensdag 10 september 2008 00:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En er is geen plekje voor mij?
spuiselsquote:Op woensdag 10 september 2008 00:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En er is geen plekje voor mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |