abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2008 @ 16:47:48 #51
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61527069
Ik dacht ook al, waar leest Raissa dat... Maar weer een jongetje erbij in ons lijstje

Fruppel veel plezier morgen!
Make love, not war ☮
  woensdag 10 september 2008 @ 16:51:05 #52
114177 Diaan73
pi_61527169
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef DevilsChase het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
eet smakelijk mensen!
geen wonder dat je zo lyrisch bent. Prachtig ventje. En heerlijk taartje trouwens

DJMO beterschap!
Make love, not war ☮
pi_61527355
Echt een schatje, DC

Beterschap, DJMO!
pi_61527391
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:24 schreef juttertje het volgende:

[..]

Jij hebt bijzondere gaven!
Thanks!

...
Had het weer even weggehaald omdat ik nog steeds een beetje twijfelde om het neer te zetten, maar krijg inderdaad een jongetje!!!! (kan geen blauwe pompoentjes vinden ) Mag hij in de lijst?
Oeps, en nu twijfel je niet meer omdat ik je al gequote had?
pi_61527426
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef DevilsChase het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
eet smakelijk mensen!
Ik vind pasgeboren baby's vaak helemaal niet zo mooi (als snap ik wel dat de ouders er verliefd op kunnen worden) maar wow, ik vind Luca écht mooi! Als ons kindje maar half zo mooi wordt ben ik gelukkig
pi_61527490
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:58 schreef Raissa het volgende:

[..]

Oeps, en nu twijfel je niet meer omdat ik je al gequote had?
Nee hoor het is goed dat jij de knoop voor me hebt doorgehakt
pi_61527671
Carmella wat kl*te zeg Sterkte.

DJMO, beterschap!

Fruppel, 20 weken op de helft woehoe . Genieten van je echo morgen!

Jutter een jongen wat leuk!

DC, wat een lekker ding (beide foto's trouwens ).

Liza.... al iets begonnen?

En Noli weet je al meer?

Ik moet nog 1 dagje geduld hebben, morgen als ik de echo heb gehad kom ik het wel melden. Maar het gaat nog gewoon door, dus ik vrees...
Fake it till you make it...
pi_61527910
Nijna . Morgen heb je iig zekerheid.

Juttertje, gefeliciteerd!

DC, wat een ontzettend mooi jochie!
pi_61528142
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:59 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik vind pasgeboren baby's vaak helemaal niet zo mooi (als snap ik wel dat de ouders er verliefd op kunnen worden) maar wow, ik vind Luca écht mooi! Als ons kindje maar half zo mooi wordt ben ik gelukkig
Ik vind de meeste babys ook ontzettend lelijk, maar Luca vind ik prachtig! (meestal met je eigen kind, daar niet van! )

Hij heeft echt een wipneus!

nog even paar fotos toevoegen van Luca in zn bedje, BRB

Wipneus

[ Bericht 12% gewijzigd door DevilsChase op 10-09-2008 17:30:55 ]
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_61528621
pi_61528630
DC hij is prachtig
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61528912
Buiten dat hij prachtig is, vind ik ook zijn kleertjes zo schattig!
  woensdag 10 september 2008 @ 18:20:34 #63
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61529523
Oewwwww. Wat een lekker frummeltje zeg.

Allemachtig Carmella! Wat ontzettend kl*te. Heeeeel veel sterkte en beterschap.
Je klachten komen me wel bekend voor trouwens al was ik toen niet zwanger. Bij mij zijn ze er verder ook niet achtergekomen wat het was en hebben het maar op een niersteenaanval (in het begin, plaste toen ook bloed btw) en daarna zware nierbekontsteking gegooid omdat ze niks anders wisten te verzinnen.

Ingrid *auwie* hoe gaat het nu met je rug?

Hier vandaag de echo gehad. We hadden een heel leuke echomeneer. Hij heeft heerlijk met de knopjes van het echoappparaat zitten prutsen en we hebben de binnenkant van mijn buik van alle kanten kunnen bekijken.
We hebben een kleine blik op ons wurmpie kunnen werpen (zover dat mogelijk was).
Wij (en de echomeneer) kwamen qua datum op ongeveer 6 weken uit, het echoapparaat rekende aan de hand van de laatste menstruatiedatum 6w6d uit en aan de hand van de maten van wurmpie ( ) kwamen we op 6w2d.
En... RappapaaaaRappapaaaaaaaa... Geen spiraal kunnen vinden!
Morgen de huisarts hier maar even bellen om dat nog even te melden.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_61529586
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:54 schreef juttertje het volgende:
Buiten dat hij prachtig is, vind ik ook zijn kleertjes zo schattig!
hahaha die zitten onder de deken!

op www.lammy.babysite.nl staat updateje!
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_61529647
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:20 schreef Noli. het volgende:
Hier vandaag de echo gehad. We hadden een heel leuke echomeneer. Hij heeft heerlijk met de knopjes van het echoappparaat zitten prutsen en we hebben de binnenkant van mijn buik van alle kanten kunnen bekijken.
We hebben een kleine blik op ons wurmpie kunnen werpen (zover dat mogelijk was).
Wij (en de echomeneer) kwamen qua datum op ongeveer 6 weken uit, het echoapparaat rekende aan de hand van de laatste menstruatiedatum 6w6d uit en aan de hand van de maten van wurmpie ( ) kwamen we op 6w2d.
Het spiraaltje is dus "kwijt"? Gelukkig maar zeg! Als je nu 6 weken en 2 dagen zwanger bent, wanneer ben je dan uitgerekend? (Ben even te moe om het uit te rekenen )
pi_61529995
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:26 schreef Raissa het volgende:

[..]

Het spiraaltje is dus "kwijt"? Gelukkig maar zeg! Als je nu 6 weken en 2 dagen zwanger bent, wanneer ben je dan uitgerekend? (Ben even te moe om het uit te rekenen )
ergens rond 10/ 13 mei ofzo?
pi_61530280
Noli, goed nieuws! Maar wat raar idd van het spiraaltje, dat is dus kwijt?

Ik heb net voor de baby een heel leuk jaren 60 bedje besteld. Ik zou eigenlijk het familie-bedje krijgen, waar mijn overgroot-moeder nog in gelegen heeft. Maar na een maand of 4 wachten tot mijn tante beslist of het naar mij gaat of naar een vriendin (geen familie dus!!! ) ben ik het nu wel zat. Ik heb er zo vaak naar gevraagd, net als mijn moeder en een andere tante. Mijn oma gaat het heel erg jammer vinden en boos worden, maar ik heb geen zin om maar te moeten blijven wachten zonder dat ik weet wat en hoe. Het is dit bedje geworden.

Is dit een hormonale actie of niet, daar ben ik voor mezelf nog niet helemaal uit.
pi_61530849
Noli, het raadsel van het spiraaltje. Kan je dat zomaar verloren zijn...?
pi_61531351
Noli, wat fijn dat je echo goed was! En je je geen zorgen hoeft te maken over het verwijderen van het spiraaltje.
Juttertje, gefeliciteerd met de goede echo, een jongentje.
Fruppel ook alweer op de helft, veel plezier en succes morgen.

Carmella, wat naar zeg!

Ik heb sinds een week pijnlijke harde buiken. Bij Ive begon dat ook rond deze tijd en ben ik met 23 weken gestopt met werken. Ik hoop echt dat ik het dit keer langer vol hou. Op dit moment is er nog een duidelijk verband tussen lichamelijke inspanning en pijnlijke harde buiken, dus dat is nog niet zo zorgelijk gelukkig. Vandaag bij de fysio heb ik oefeningen op zo'n skippybalgeval gedaan voor mijn rug. Hopelijk helpt dat, want mijn rug begint nu ook erg op te spelen. Vooral 's avonds.
Ik voel de baby nu echt super goed, de hele dag door. Zo leuk vind ik dat! Regelmatig van die schopjes enzo.
pi_61531376
Reinhilde, het klinkt als een licht hormonale, erg begrijpelijke, actie.
pi_61531497
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:32 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, het klinkt als een licht hormonale, erg begrijpelijke, actie.
Ja, dat denk ik ook wel. Thanks Cattie, vroeg me al af of ik enorm aan het overdrijven was.
pi_61531643
Nee hoor, ik zit nu al druk uit te oefenen om de babykamer helemaal in orde te hebben. Klassieke nesteldrang alles in orde willen hebben, ik snap het heel goed.
  woensdag 10 september 2008 @ 19:55:11 #73
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61532058
Juttertje, wat leuk een jongen

Carmella, oe, dat klinkt niet (bepaald) lekker zeg... Sterkte met alles hoor meis

DC, wat een heerlijk ventje zeg

Noli, wat fijn dat het spiraaltje weg is en je bent gewoon echt zwanger!

DJMO, beterschap hoor...

We hebben zo partnerles van zwangerschapsgym, gelukkig had de gymjuf (zelf ook zwanger, ze kan zo bij ons in het groepje) gezegd dat we niet zelf hoeven te puffen vanavond

En Liza, volgens mij kan ik er wel een paar tegenaangooien (hoop ik)
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 10 september 2008 @ 20:13:21 #74
114177 Diaan73
pi_61532614
Noli wat een goed nieuws dat er geen spiraaltje te vinden is

Cattie wat vervelend van die harde buiken, maar je houdt het zo goed in de gaten.

Reinhilde, groot gelijk hoor en ik vind het een erg leuk bedje....
Make love, not war ☮
pi_61532794
DJMO, spoelen met zout water of een neusspray voor baby's halen ( is ook zoutoplossing)

Noli dat is goed nieuws! Lekker zwanger zijn dus!

Liza, ik hoop dat je stiekem bezig bent en anders succes morgen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61532877
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:20 schreef Noli. het volgende:

Ingrid *auwie* hoe gaat het nu met je rug?

Met mijn rug gaat het wel redelijk. Ik wil nu in de voortuin betonstorten!

Wat een opluchting zal dat zijn dat de spiraal er niet zit!
Fijn dat de echo goed was!
pi_61532936
Trouwens ik wist niet dat je geen normale neusspray mag gebruiken. Heb ik weleens gedaan.
pi_61533747
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:13 schreef Diaan73 het volgende:

Cattie wat vervelend van die harde buiken, maar je houdt het zo goed in de gaten.

Ja, het is nu trouwens echt niet leuk meer. Al meer dan een uur heb ik er nu last van. En dat in combinatie met de rugklachten krijg ik toch flinke flash-backs naar de vorige keer. En 19 weken thuiszitten voordat de baby komt vond/vind ik niet tof. Maar ja, zorgen maken helpt helemaal niet, dus ik ga maar rustig het Blok kijken.
pi_61533768
Ingrid, betonstorten! Zeg dat het een grapje is!
pi_61535024
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:47 schreef cattie het volgende:
Ingrid, betonstorten! Zeg dat het een grapje is!
Half. Het valt zo tegen, het zo onderhoudsvrij zijn, mooi niet dus.
We hebben dus anti worteldoek en dan steentjes, al heel wat maanden.
Maar er komt alsnog veel onkruid in. En dat is zulk k*twerk om te verwijderen.
Voordat we op vakantie gingen alles netjes eruit gehaald. En we kwamen na een week terug en ja hoor vol met onkruid. En nu dus weer en veel onkruid. En dan schiet het ook nog in mijn stomme rug. Bah! Ik wil gewoon voortuinloos zijn!
pi_61537618
Vanavond hebben we de derde afspraak bij de vk gehad. De baby groeit goed en het hartje klopt stevig. Ik heb een "smalle" baarmoeder, weet eigenlijk niet of dat verder boeiend is

Verder heeft ze ons verteld dat ze hier in het ziekenhuis in Lelystad eigenlijk niet aan ruggenprikken doen. Wel doen ze aan een speciaal soort infuus dat de "scherpe kantjes" eraf haalt. Maar daarentegen zijn de verloskamer wel onlangs gerestyled en hangen er flatscreen televisies en is er een gevulde koelkast met cola enzo (heeeele boeiende informatie ook haha)

Verder zei ze dat ze me waarschijnlijk wel een medische indicatie kunnen geven om in het ziekenhuis te bevallen, omdat ik de ziekte van crohn heb. Dat is ergens wel een geruststelling want als ik zonder medische indicatie in het ziekenhuis zou bevallen dan is dat niet goedkoop.

Over vier weken hebben we weer een afspraak.
  woensdag 10 september 2008 @ 22:28:04 #82
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61537924
* Jojogirl heeft verder even geen tijd om bij te lezen, maar wil Liza nog even succes wensen voor het inleiden morgen

Eigenlijk hoop ik heel hard dat je afwezigheid vandaag betekent dat je toch alsnog spontaan bevallen bent en allang je beeb in je armen hebt
pi_61538092
Iedereen bedankt voor de lieve steunende woordjes. Doet me heel goed.
Ik merk ook hoeveel meer impact dit allemaal heeft nu ik zwanger ben. Ik heb altijd vaak de dokters en ziekenhuis afgelopen, maar nu door de zwangerschap valt het toch allemaal wat zwaarder. Ook al ben ik gerustgesteld dat het met de baby alle dagen gewoon telkens goed was/is, door de hormonen voel je je toch wat anders en ben je sneller emotioneel en van slag en valt zo'n opname in het ziekenhuis veel zwaarder.
M'n pijn is nu wel erg, maar dragelijk. Als het zo blijft mag ik het een tijdje aankijken, ik neem de komende week absolute bedrust en hoop zo nog even thuis te kunnen blijven voordat er misschien een operatie aankomt.

Juttertje wat leuk een jongetje

DC; wat een heerlijk mannetje is Luca

DJMO; heel veel beterschap!

Cattie; veel sterkte met de harde buiken Ik hoop dat het gauw afneemt!

Raissa; fijn dat alles goed was Flatscreen en gevulde koelkast klinkt goed

Noli; wat geweldig dat er geen spiraaltje te zien was!

Liza; ik hoop dat je toch al bent begonnen en snel je beebje in je armen kunt houden.
pi_61539277
carmella, fijn dat je toch thuis mocht blijven. sterkte met de absolute bedrust, lijkt me nog niet makkelijk.

noli, vreemd maar vooral ook heel fijn dat 't spiraaltje echt helemaal weg blijkt te zijn. geen griezelige ingrepen meer nodig!

devilschase, wat een supermooi mannetje heb je op de wereld gezet. had ik je al gefeliciteerd eigenlijk? zo nee, dan bij deze: heel veel geluk gewenst met Luca!!!
pi_61539498
Jeetje Carmella,.. hoop dat je er niet al te veel last meer van krijgt!

Fuente,

Ik doe maar een paar voor Liza...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61539658
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

En nu dus weer en veel onkruid. En dan schiet het ook nog in mijn stomme rug. Bah! Ik wil gewoon voortuinloos zijn!
Azijn schijnt goed te helpen tegen onkruid!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_61540264
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:20 schreef Raissa het volgende:

Verder heeft ze ons verteld dat ze hier in het ziekenhuis in Lelystad eigenlijk niet aan ruggenprikken doen. Wel doen ze aan een speciaal soort infuus dat de "scherpe kantjes" eraf haalt. Maar daarentegen zijn de verloskamer wel onlangs gerestyled en hangen er flatscreen televisies en is er een gevulde koelkast met cola enzo
flatscreen televisie is nergens een afstandsbediening bij te vinden en de koelkast is ook nergens te bekennen hoor , verder doen ze gewoon aan ruggenprikken. Is mij verteld toen ik bevallen ben afgelopen zondag.
pi_61542902
Raissa, ik heb ook een smalle baarmoeder. Dat houdt in (iig, zo legde mijn vk het uit): een smalle baarmoeder zit verticaal, ipv horizontaal. en is lang en smal ipv rond. Maar ik kan er verder niet echt iets over vinden op internet. Ik weet wel dat het niets uitmaakt. So, no worries! Fijn als je een medische indicatie kan krijgen. En wat raar van de ruggenprik?

Carmella, heel veel beterschap!!

Liza, succes!
pi_61542990
Baby's met mutsjes

Liza, ben je al bezig?? Spannend
pi_61543005
Oh ja! Gisteravond het intake-gesprek gehad van de kraamzorg!
Ik heb recht op 49 uur, maar heb nu voor 40 uur afgesproken. Het idee dat er 3 dagen lang iemand 8 uur per dag om me heen hangt, lijkt me echt helemaal niets . Dus nu: 8x 5 uur. Prima! Ook doorgegeven dat de kraamzorg geen pindakaas/pindasaus/pinda's mee het huis in mag nemen of eten, ik wil niet dat mijn zusje ziek wordt als ze hier is. En ziek van pinda's betekend in haar geval; anafylactische shock. De kans dat baby ook deze allergie heeft is zeker aanwezig. Verder doorgesproken wat en hoe, ik heb er iig een goed gevoel over!
pi_61543100
Liza zet em op vandaag (als het nog niet uit zichzelf is begonnen)
  donderdag 11 september 2008 @ 08:49:53 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61543423
Liza, of je heb je kindje al of je bent nu heel hard bezig als het goed is, maar ik doe gewoon nog maar een paar voor jou. Ik hoop dat we snel iets van je horen!
pi_61543665
quote:
Op donderdag 11 september 2008 08:11 schreef Reinhilde het volgende:
Oh ja! Gisteravond het intake-gesprek gehad van de kraamzorg!
Ik heb recht op 49 uur, maar heb nu voor 40 uur afgesproken. Het idee dat er 3 dagen lang iemand 8 uur per dag om me heen hangt, lijkt me echt helemaal niets . Dus nu: 8x 5 uur. Prima! Ook doorgegeven dat de kraamzorg geen pindakaas/pindasaus/pinda's mee het huis in mag nemen of eten, ik wil niet dat mijn zusje ziek wordt als ze hier is. En ziek van pinda's betekend in haar geval; anafylactische shock. De kans dat baby ook deze allergie heeft is zeker aanwezig. Verder doorgesproken wat en hoe, ik heb er iig een goed gevoel over!
dat dacht ik ook, maar ik vind de kraamhulp echt geweldig! alle was wordt gedaan, gestofzuigd, gedweilt, vaatwasser etc etc. Heeeeeerlijk!
pi_61543728
DC, ik vond het echt moeilijk om een beslissing over het aantal uren te nemen. Maar zo voelt het goed.
Mijn moeder zal ook veel hier zijn, en Nixxx heeft nog ruim 2 weken vakantie te goed. Verder hebben we geen andere kinderen, niet zo'n groot huis, etc. Maar goed, misschien krijg ik er nog heel veel spijt van, dan weet ik dat voor de volgende keer!
pi_61543791
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:11 schreef Reinhilde het volgende:
DC, ik vond het echt moeilijk om een beslissing over het aantal uren te nemen. Maar zo voelt het goed.
Mijn moeder zal ook veel hier zijn, en Nixxx heeft nog ruim 2 weken vakantie te goed. Verder hebben we geen andere kinderen, niet zo'n groot huis, etc. Maar goed, misschien krijg ik er nog heel veel spijt van, dan weet ik dat voor de volgende keer!
nja dan heb je iig 40 uur, dan scheelt een paar uurtjes dus dat zal wel meevallen met spijt. Zolang je niet maar 20 uur neemt ofzo haha! als het zo goed voelt, is het prima toch!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 september 2008 @ 09:15:03 #96
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61543795
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:11 schreef Reinhilde het volgende:
ik weet nog dat ik bij mijn vorige zwangerschap het minimum aantal uren had, met een optie voor evt uitbreiding.. als ik meer hulp wilde kon ik dat na één of twee dagen aangeven en zou ze meer komen, misschien dat het een uitzondering was hoor, dat weet ik niet..

liza heel veel succes
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 11 september 2008 @ 09:21:48 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61543911
Ik zit even terug te denken aan hoe het was met onze kraamhulp en ik word gewoon helemaal weeig en emotioneel van het terugdenk daaraan.
Maar ik vond het heerlijk! En je merkt het eigenlijk niet echt. Je bent zo met jezelf, je kind en je partner bezig dat het alleen maar fijn is dat er iemand (bijna onzichtbaar) omheen de dingen doet waardoor de boel netjes door blijft draaien. Althans, dat was mijn ervaring. Heerlijk.
  donderdag 11 september 2008 @ 09:29:43 #98
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61544036
Hier ook genoten van de kraamhulp .

Ging ik douchen, kwam ik terug op een frisse, gestofzuigde, bedverschoonde kamer . Verwend worden met bakjes gesneden fruit, en thee... echt heerlijk was dat.

Alleen al voor de kraamhulp zou ik zo nog een keer willen bevallen .
pi_61544092
Ik zit ook even te denken aan de kraamhulp, maar ik was blij toen ze weg ging. Niet dat ze onaardig was, maar ik vind een vreemde in huis helemaal niets. Mocht er een 2e komen dan ga ik voor 24 uur hulp.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 september 2008 @ 09:46:43 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61544287
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:29 schreef Guuzewuus het volgende:
Hier ook genoten van de kraamhulp .

Ging ik douchen, kwam ik terug op een frisse, gestofzuigde, bedverschoonde kamer . Verwend worden met bakjes gesneden fruit, en thee... echt heerlijk was dat.

Alleen al voor de kraamhulp zou ik zo nog een keer willen bevallen .
Haha, wij vonden het ook echt jammer dat het afgelopen was. Ik vond het zo gezellig ook.
En idd lekker fruitsalades etc.
Ik ga ook zeker vragen of zij weer zou kunnen komen als er een 2 zou komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')