Ideologieën in de 19de en 20e eeuw, en Amerikaanse Geschiedenis tot 1900.quote:Op maandag 10 november 2008 11:55 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Welke vakken ga jij eigenlijk doen?
Ik weet niet waar je studeert, maar in Groningen hebben wij de minor Midden- en Oost Europa studies, waar het in 30 EC alleen maar over de problemen in het voormalig Oostblok en de Balkan gaat. Als het een beetje in de buurt is voor je misschien een aanrader.quote:Op maandag 10 november 2008 12:13 schreef Lennox het volgende:
Balkan lijkt me zeer interessant. Onderwerp waar nul aandacht aan wordt besteed bij ons.
Zeg eh, als je zoiets vermeldt moet je natuurlijk wel zeggen wat het is.quote:Op zondag 16 november 2008 22:37 schreef Lennox het volgende:
Wel 1 optie gezien waar ik veel interesse in heb
x2quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef Knevelt het volgende:
Wat vinden jullie het meest interessante departement binnen de geschiedwetenschap?
Mij lijkt cultuurgeschiedenis (mentaliteit & ideëen) wel de bom.
Rietbergen ken ik wel, heb ook college van hem gehad. Wel een typische man, maar ook erg goed. Wat heb je er op tegen?quote:Op maandag 17 november 2008 23:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Cultuurgeschiedenis interesseert mij dan weer amper. Maar dat heeft ook met onze (hoofd)docent op dat gebied te maken: Rietbergen. Misschien dat iemand 'm kent. Nee, geef mij maar politieke geschiedenis.
Sowieso vind ik zijn tentamenvragen altijd ronduit belachelijk. Vreselijk filosofische multi-interpretabele dingen die niemand ooit goed kan beantwoorden. En hij staat ook niet open voor discussie achteraf. Zijn manier van college geven kan ik soms wel waarderen, maar is me na anderhalf jaar ook wel enigszins tegen gaan staan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:13 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Rietbergen ken ik wel, heb ook college van hem gehad. Wel een typische man, maar ook erg goed. Wat heb je er op tegen?
Ik heb ontwikkelingssamenwerking niet gehad, maar destijds wel Inleiding IB en Europese Integratie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:41 schreef Scaurus het volgende:
Heeft iemand hier weleens Arend-Jan Boekestijn's colleges over ontwikkelingssamenwerking gevolgd? Geeft hij goed college? Nuttige informatie, geen stand-up comedy (zoals bij Maarten van Rossem)? (Graag even persoonlijke politieke overtuiging hierbij even achterwege laten.)
Boekestijn = kamerlid = weinig tijd = tentamens die snel na te kijken zijn!quote:
Mwoah ik ben er ook niet voor, maar al die IB vakken is toch gewoon vooral stampwerk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |