Met gemak jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:04 schreef Biogarde het volgende:
Die kan ze over d'r schouders gooien joh
die van jou toch ook?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik kan die van mij over haar schouders gooien idd.quote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:04 schreef Biogarde het volgende:
quote:Ook mag je standaard klaarkomen over mijn borsten zonder condoom
Hahaha, mijn godquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:16 schreef LudoSanders het volgende:
De naam Cindy Salou komt me bekend voor, is daar niet eerder over gesproken?
Ja dus.
Cindy Salou (Anita) uit Almere...
Geen buitenseks, niet fisten, beverton komt ook al niet aan zn trekken... Bah wat een waardeloos iets!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Asociaal toch? En fisten mag ook al niet!
Nee precies, ik zou er niet voor betalenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen buitenseks, niet fisten, beverton komt ook al niet aan zn trekken... Bah wat een waardeloos iets!
Nee ik dus ook niet!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee precies, ik zou er niet voor betalen
Jaaaaaaaahaaaa, want dat is met saus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
....
Spuiten over gezicht, 100 eur extra
Dát vroeg ik mij nou ook al afquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet!
Wat ik me nu eigenlijk af vraag... Hoe komt TS op zo'n site terecht?!
maar je zou haar wel doen ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee precies, ik zou er niet voor betalen
Alle vrouwen op het internet zijn bi.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:55 schreef beverton het volgende:
[..]
maar je zou haar wel doen ?
BT is Bi
Hahaha, nee natuurlijk zou ik haar niet doenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:55 schreef beverton het volgende:
[..]
maar je zou haar wel doen ?
BT is Bi
NIET MEER? Oftewel ze heeft al aidsquote:Pijpen zonder condoomdoe ik wel, klaarkomen in mijn mond niet meer.
Hehehehequote:Op dinsdag 9 september 2008 18:16 schreef LudoSanders het volgende:
De naam Cindy Salou komt me bekend voor, is daar niet eerder over gesproken?
Ja dus.
Cindy Salou (Anita) uit Almere...
quote:Doggystyle is lekker als je haar voorover gebogen laat staan voor een spiegel (kaptafel van mijn vrouw).
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:04 schreef Biogarde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik ben een Vrouw geboren in 1982
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |