abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2008 @ 18:06:33 #101
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_61529189
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Aan alle geestelijk gehandicapten in dit topic die maar wat lopen te gillen over dat ik seks met dat meisje wil:

Oke! Ik geef het toe, ik ben een pedofiele lesbienne. Ik wil haar doorboren met een 35cm lange vibrator en terwijl ik dat doe natuurlijk op haar hoofd rijden. Verder ben ik van plan haar te ontvoeren en met haar naar Turkije te vliegen, waar we nog lang en gelukkig leven.

Verder iedereen bedankt voor de reacties ga er zeker wat mee doen. Breng wel verslag uit als ik haar heb gesproken.
  woensdag 10 september 2008 @ 18:25:49 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61529639
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
VMBO is geen MAVO.
Is VMBO T ook niet te vergelijken met MAVO?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61529722
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dacht het ook ja.
  woensdag 10 september 2008 @ 18:33:48 #104
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61529865
-edit- dat doe je maar lekker ergens anders

[ Bericht 34% gewijzigd door Re op 10-09-2008 19:00:41 ]
pi_61529905
quote:

[..]

Het is hetzelfde. Scholen mogen het zelfs zo noemen, vanwege het stigma dat aan de term 'VMBO' hangt (zo blijkt ook maar weer in dit topic ).
pi_61529941
Wat een gelul. Met WO verdien je wellicht meer als arts, niet als theoloog, filosoof, psycholoog, noem maar op. Waarom denken mensen toch altijd dat WO garant staat voor een topsalaris. Dat heeft vooral te maken met keuzes.
pi_61530018
quote:

[..]

Die stroming wel.
  woensdag 10 september 2008 @ 19:23:58 #108
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61531091
Wat een ontzettende mongool zeg . Ik ken het kind natuurlijk niet, maar het feit dat ze op VMBO (= Mavo toch?) zit zegt niet zoveel over haar verdere carriere. Maak 'm dat maar duidelijk.

Wat een hufter
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 10 september 2008 @ 19:39:18 #109
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61531550
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:36 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een gelul. Met WO verdien je wellicht meer als arts, niet als theoloog, filosoof, psycholoog, noem maar op. Waarom denken mensen toch altijd dat WO garant staat voor een topsalaris. Dat heeft vooral te maken met keuzes.
Ok, even serieus dan. Ik zou mijn kinderen ook zeker stimuleren te streven naar een universitaire studie, alhoewel iets subtieler dan de pa in kwestie. Maar dan gaat het mij niet zozeer om salaris of carriere-kansen, wat ik veel belangrijker vindt is de persoonlijke ontwikkeling van mijn kind.

Een goede opleiding biedt zoveel meer dan kans op een goede baan; je ontmoet hele verschillende mensen uit het hele land en zelfs de wereld, het veruimt je denkbeelden en je gevoel van eigenwaarde, het geeft je kennis en vaardigheden die je ook buiten je werk van pas zullen komen. En de extra keuzes en kansen die een mooi diploma verschaffen zijn alleen maar mooi natuurlijk.
pi_61531698
Stimuleren is okay. Maar niet elk kind kan dat en niet elk kind wordt daar gelukkig van. En dat laatste zou de voornaamste zorg van elke ouder moeten zijn. Of hun kind wel gelukkig is.
pi_61531713
Sommige kinderen kunnen nou eenmaal niet beter dan het VMBO, en dat hoeft niet aan intelligentie te liggen. Kun je tegen dat kind gaan zeggen dat het zooooooooveel kansen heeft op het WO, maar wat heeft het daar aan?

Om nog maar niet te beginnen over ouders die EISEN dat hun kind na de basisschool naar het VWO gaat, ongeacht het persoonlijke niveau van dat kind Je reinste kindermishandeling.
pi_61531842
Hmja, ik zat op een gymnasium waar aardig wat van dat soort kindertjes zaten. Die waren door hun ouders naar één of andere privébasisschool gestuurd met als enige doel om te zorgen dat ze op 't gym terecht zouden komen. Die arme kinderen moesten dag en nacht leren om een mager zesje te halen. Daar wordt toch helemaal niemand blij van?
pi_61532008
Sja er zijn ouders die (de opleiding van) hun kind als statussymbool zien

Merkte het bij mijn oma ook een beetje hoor, die zat telkens tussen neus en lippen door te verkondigen dat ik maar universiteit moest doen Terwijl ik het daar helemaal niet naar m'n zin had.
  woensdag 10 september 2008 @ 19:54:37 #114
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61532034
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Sommige kinderen kunnen nou eenmaal niet beter dan het VMBO, en dat hoeft niet aan intelligentie te liggen. Kun je tegen dat kind gaan zeggen dat het zooooooooveel kansen heeft op het WO, maar wat heeft het daar aan?

Om nog maar niet te beginnen over ouders die EISEN dat hun kind na de basisschool naar het VWO gaat, ongeacht het persoonlijke niveau van dat kind Je reinste kindermishandeling.
och, een van de paar dingen die mijn vader goed heeft gedaan is me naar het VWO te schoppen terwijl ik MAVO advies kreeg... maar goed ik had er anders ook wel gekomen denk ik
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 10 september 2008 @ 20:53:21 #115
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_61533973
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:39 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ok, even serieus dan. Ik zou mijn kinderen ook zeker stimuleren te streven naar een universitaire studie, alhoewel iets subtieler dan de pa in kwestie. Maar dan gaat het mij niet zozeer om salaris of carriere-kansen, wat ik veel belangrijker vindt is de persoonlijke ontwikkeling van mijn kind.

Een goede opleiding biedt zoveel meer dan kans op een goede baan; je ontmoet hele verschillende mensen uit het hele land en zelfs de wereld, het veruimt je denkbeelden en je gevoel van eigenwaarde, het geeft je kennis en vaardigheden die je ook buiten je werk van pas zullen komen. En de extra keuzes en kansen die een mooi diploma verschaffen zijn alleen maar mooi natuurlijk.
Stimuleren is juist een must. Wat de vader in kwestie doet lijk echt in de verste verte niet op enige vorm van stimulatie, dat is juist het punt.
pi_61534116
waarschijnlijk doet ze geen flikker.
Bijna iedereen KAN Havo doen. Ook als je moeite hebt met leren en weet ik het wat al niet meer. Dan moet je meer moeite doen en gewoon netjes elke dag je huiswerk maar iedereen kan opzich HAVO doen. Tis vaak gewoon de luiheid van tieners.
Dus: Vader heeft gelijk en moet dochter een beetje achter der vodden aanzitten.
pi_61534239
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:54 schreef Re het volgende:

[..]

och, een van de paar dingen die mijn vader goed heeft gedaan is me naar het VWO te schoppen terwijl ik MAVO advies kreeg... maar goed ik had er anders ook wel gekomen denk ik
Ik krijg ook vmbo/havo advies (terwijl mijn citoscore dik Havo was), dankzij wat gezeur van m'n ouders mocht ik naar de havo die ik met twee vingers in m'n neus doorlopen heb Maar ik bedoel dus de ouders die zelf hoogopgeleid zijn en er dus maar blind vanuit gaan dat hun kind ook dat niveau zal bereiken, terwijl alles er op wijst dat het niet zo is. Ik snap dat je het beste wil voor je kind, maar het beste staat niet gelijk aan het hoogste niveau in zo'n geval.
pi_61534274
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:56 schreef anoniemm het volgende:
Bijna iedereen KAN Havo doen.
Wat een stierenstront. Geloof me, ik heb lesgegeven aan VMBO-BBL-ers en die kunnen géén havo.
pi_61534363
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wat een stierenstront. Geloof me, ik heb lesgegeven aan VMBO-BBL-ers en die kunnen géén havo.
Ja maarr... maa... juffrouw u zei wat anders voor de klas
A little bit hateful
  woensdag 10 september 2008 @ 21:11:18 #120
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61534642
quote:

[..]

Dat is ook mijn ervaring, zelfs voor VMBO-T, alhoewel er wel uitzonderingen tussen zaten overigens.
  woensdag 10 september 2008 @ 22:28:41 #121
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61537945
quote:

[..]

Ik weet niet precies hoe dat tegenwoordig zit met dat vmbo, maar van de mensen die ik kende van de mavo, kon echt bijna iedereen de havo halen.
Alleen deden ze het niet
  woensdag 10 september 2008 @ 22:29:51 #122
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61538001
quote:
Bijna iedereen KAN Havo doen. Ook als je moeite hebt met leren en weet ik het wat al niet meer. Dan moet je meer moeite doen en gewoon netjes elke dag je huiswerk maar iedereen kan opzich HAVO doen. Tis vaak gewoon de luiheid van tieners.
Als je je post met dat woord begint, kun je 'm beter totaal achterwege laten
pi_61539113
Op vmbo-t zitten luie mensen die eigenlijk wel havo kunnen, maar dat niet willen of beseffen. Net als er op de havo mensen zitten die vwo kunnen.

Het verschil tussen vmbo en havo zit niet alleen in de moeilijkere stof, maar ook het hogere tempo en de grotere hoeveelheid stof, sommigen kunnen het dan echt niet meer volgen, hoe hard ze hun best ook doen.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 10 september 2008 @ 23:09:16 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61539377
quote:
Een hoop Mavo-leerlingen zijn idd lui en zouden makkelijk Havo kunnen doen als ze hun best deden, en dat is niet iets van de laatste 10 jaar, dat is al meer dan 30 jaar zo.
Echter, wat heb je eraan als je kind tegen heug en meug de Havo doet en daarna niet meer verder wil, terwijl hetzelfde kind na een makkelijke Mavo-periode misschien wel genoeg gemotiveerd is om nog MBO (en desnoods nog HBO) te doen? Met alleen een Havo diploma kom je tegenwoordig nog net in aanmerking om bij AH achter de kassa te zitten.

Dus liever een kind wat het op school naar z'n zin heeft, dan een kind wat 5 of 6 jaar met de pest in met de Havo bezig is om daarna helemaal niets meer te willen.

En er is een verschil tussen een kind achter de vodden zitten en dusdanig afzeiken dat het kind zielsongelukkig is, en dat laatste is IMHO wat die vader doet. Heel dom van hem, want demotiverend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_61542530
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:28 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe dat tegenwoordig zit met dat vmbo, maar van de mensen die ik kende van de mavo, kon echt bijna iedereen de havo halen.
Alleen deden ze het niet
VMBO heeft verschillende niveaus. VMBO-TL-ers kunnen met heel hard werken misschien wel de HAVO halen (of ze stromen gewoon door naar de HAVO, dat kan immers ook), maar de andere niveau's... Vooral de BBL-ers, dat zijn de kinderen die vroeger naar een praktijkopleiding gingen (bakkersvak e.d.). En daar zijn ze ook goed in. Die kids moet je niet lastigvallen met Frans en Duits, die moeten gewoon lekker een vak leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')