Ha ik rijd in de winter op een oud italiaans stalen karretje met spatbordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Mijn idee, ik blijf ook gewoon doorfietsen. Gaat prima als je gewoon elke keer je fiets schoonmaakt achteraf.

Eindelijk dus de oproep gehad voor een operatie. Maandag ga ik onder het mes. Weekje plat liggen en dan rustig opbouwen met lopen en na paar weekjes weer proberen te fietsen. Waarschijnlijk even een winter op de ijsbaan en sportschool door brengen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Vandaag onderzoek gehad in het ziekenhuis. Orthopeed bekijkt de foto's, geeft een draai aan mijn voet, ik schreeuw het bijna uit van pijn, waarna hij heel droogjes zegt: Ja, dat is een probleem met de meniscus.
Met een beetje geluk word ik volgende maand geopereerd, de orthopeed denkt dat ik ongeveer 6 weken nodig heb voordat ik weer behoorlijk kan fietsen. Rustig opbouwen, dus veel trainen zit er niet in.

Daar lekker veel trainen
 Daar lekker veel trainen  

quote:Op zondag 7 december 2008 16:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb gister en vandaag beide keren 45 km gefietst. Heerlijk weer inderdaad!

Ik doe altijd plastic boterhamzakjes om m'n voeten (over je sokken heen) en dan je schoenen aan. Werkt best goedquote:Op zondag 7 december 2008 17:17 schreef Gripper het volgende:
Koude voeten, voor de volgende rit toch maar even neopreen overschoenen kopen.

Ik heb 2 maanden geleden een setje winddichte overschoenen gekocht. Dat bevalt echt goed.quote:Op zondag 7 december 2008 17:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lekker weer inderdaad!
Net terug van 70 km, maar het laatste halfuurtje van 16 tot 16.30 was het wel erg koud. Als de zon onder is daalt de temperatuur toch wel behoorlijk... Koude voeten, voor de volgende rit toch maar even neopreen overschoenen kopen. Verder, met een mutsje op en winddichte bodywarmer is het goed vol te houden.

Pfff dat lijkt me wel enorm frustrerendquote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Littlecreep het volgende:
Jaloezie ten top hier..... Zat vandaag lekker met mijn been omhoog te herstellen van mijn operatie. Wel met wielerjaaroverzicht, dat is dan een pluspunt. Maar zit toch liever op de fiets met zulk weer.
Er is overigens niks geks gevonden in mijn knie, dus ik moet weer aan fysiotherapie. Door een souvenir van mijn voetbalverleden zijn mijn binnenste kniebanden in mijn linkerknie niet goed ontwikkeld en daar heb ik nu nog altijd last van... Goed, over vier weken hoop ik mijn eerste rondje weer te maken
 Toch een beetje je hoop gevestigd op iets wat je vooruit moet helpen en dan krijg je zulk nieuws.
 Toch een beetje je hoop gevestigd op iets wat je vooruit moet helpen en dan krijg je zulk nieuws.

Aan de ene kant heb ik dat gevoel ook, aan de andere kant ben ik ook wel een beetje opgelucht dat er niks ernstig is gevonden. Daarbij voelt het wel echt een stuk beter dan voor de operatie. Heb mee zitten kijken en hij heeft wel wat ruimte zitten maken tussen mijn gewrichten, misschien helpt het.quote:Op zondag 7 december 2008 22:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Pfff dat lijkt me wel enorm frustrerendToch een beetje je hoop gevestigd op iets wat je vooruit moet helpen en dan krijg je zulk nieuws.

Ben je er echt op training of meer een halve vakantie?
 Ben je er echt op training of meer een halve vakantie?  

.
. .
.

Profi!quote:Op maandag 22 december 2008 16:15 schreef knep het volgende:
Gisteren heb ik mijn MLSShf bepaald, kan ik mijn trainingen mooi op richten.
Volgende week begint de training voor 2009.

Met die natte wegen van de laatste tijd gaat het inderdaad weer hard met de lekkebandenscore. Fietsen in de winter blijft toch iets kansloos houden. Als je trouwens een minipompje gebruikt, dan kun je dat hendeltje wat je altijd moet overhalen ook gebruiken als bandenlichter.quote:Op maandag 22 december 2008 17:50 schreef FJD het volgende:
Zaterdag eerst een half uur tegen de wind in gefietst (met regen erbij) om vervolgens op de terugweg binnen 10 minuten een lekke band te krijgen en er achter te komen dat ik te weinig bandenlichters bij me had. Alles waar ik een hekel aan heb met fietsen in een klein uurtje trainen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |