Dat is zo sexyquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja en ik heb natuurlijk schaamlippen van 30 cm!
Ik dacht al, waarom heb je altijd een kruiwagen bijquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja en ik heb natuurlijk schaamlippen van 30 cm!
als ik dat zou doen zou ik 4 keer door de midden brekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij zou het wel kunnen![]()
.
Zeker doen! Koop je die schoenen er dan ook meteen bijquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga trouwens deze bestellen denk ik:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga trouwens deze bestellen denk ik:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Nee, ik was totaal niet lenig. Tot ik eind vorig jaar begon met bodybalance (Google maar: Bodybalance Les Mills), dat hielp wel behoorlijkquote:
quote:WisconsinRight (10 minutes ago)
The lead singer was a homosexual. Disgusting music.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zeker doen! Koop je die schoenen er dan ook meteen bij?
[..]
[..]
Jullie vergeten mijn semi-grappige opmerking tequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom heb je altijd een kruiwagen bij.
Ik snap wel dat je er lenig van word jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik was totaal niet lenig. Tot ik eind vorig jaar begon met bodybalance (Google maar: Bodybalance Les Mills), dat hielp wel behoorlijk!
Gewoon, nee. Bah.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jullie vergeten mijn semi-grappige opmerking te-en
.
Hahaha, neee die heb ik nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:28 schreef Triptamine het volgende:
Die schoenen zien er goed uit, maar dan moet je uiteraard niet van die zweetvoeten met bijbehorend uiterlijk hebben. Zoals een vriendin van een vriend van me
Dan is hetquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, neee die heb ik niet!
Dure schoenen en jurk dan. Of je verdiend weinig, dat kan ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]en ik zoek er nog even een leuk jurkje bij ofzo. Is mn salaris van de week ook maar weer op
Ik ga m meteen even luisterenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:32 schreef Triptamine het volgende:
take me down to the paradise city
where the grass is green and the girls are pretty
oh wont you please take me home
![]()
Rock On!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga m meteen even luisteren!
Cool, niet te lang enzoquote:
Hahaha, nou het is WEEKsalaris he, en ik werk maar 12 uur per weekquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dure schoenen en jurk dan. Of je verdiend weinig, dat kan ook
Oh danquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, nou het is WEEKsalaris he, en ik werk maar 12 uur per weekdus zo duur is het niet.
Maar die is wel een beetje duur, 75 euro ofzoquote:
Loop je de deur uit scheurt het jurkje kapot aan de deurquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar die is wel een beetje duur, 75 euro ofzoaangezien ik noooit voorzichtig met mn spullen kan zijn.
Heb mn LG viewty nu pas een week en al minstens 10 keer laten vallentoen heb ik er maar een beschermhoesje voor besteld die er nu omheen zit
Dat zou wel echt iets voor mij zijn hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Loop je de deur uit scheurt het jurkje kapot aan de deur![]()
Wel zonde van die mooie telefoon. Heel cool ding is dat
Tel gekregen van ouders of zelf betaald?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou wel echt iets voor mij zijn hoorof dat ik ermee val ofzo. Hahaha
!
En ja ben er ook heel blij mee
Gratis gehad bij aboquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Tel gekregen van ouders of zelf betaald?
Chillequote:
Die vind ik niet grappigquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:55 schreef Triptamine het volgende:
effe een klassieker erin gooien
Put it in you zakjah!
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik m gekregen moeten hebben?
Ik lig elke keer helemaal dubbelquote:
Een glimlach meer niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik lig elke keer helemaal dubbel
Dus.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hebben alleen mijn maat niet meer!
Maat 58 wordt dan ook niet overal verkochtquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hebben alleen mijn maat niet meer!
Ik zei NIET MEER, dus wat mijn maat ook is, ze verkochtten m welquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maat 58 wordt dan ook niet overal verkocht
Die maten zijn altijd overal verschillend heb ik het ideequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei NIET MEER, dus wat mijn maat ook is, ze verkochtten m wel
Al weet ik het niet zeker trouwens, want ze hebben nu 10-12 staan en 14-16 zoiets.. Maar ik moet 6-8 hebben, en er staat niet bij dat die uitverkocht is ofzo.
Oh, dat is hetquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei NIET MEER, dus wat mijn maat ook is, ze verkochtten m wel
Al weet ik het niet zeker trouwens, want ze hebben nu 10-12 staan en 14-16 zoiets.. Maar ik moet 6-8 hebben, en er staat niet bij dat die uitverkocht is ofzo.
Ja, dit jurkje komt van een engelse site. Dus dat is sowieso al irritantquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die maten zijn altijd overal verschillend heb ik het idee
Ja, moet ik nu worteltrekken of vermenigvuldigen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dit jurkje komt van een engelse site. Dus dat is sowieso al irritant
en daar heb ik maat 6-8, hier maat 34/36 of XS en broekmaat 27volg je het nog
?
Boks Ouwequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:11 schreef BigKahuna het volgende:
Hoi.
Worteltrekken uiteraardquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, moet ik nu worteltrekken of vermenigvuldigen?
Latersquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Worteltrekken uiteraard!
Hee maar ik ga, mijn lieftallige broertje mag op de computer.
Fijne middag/avond enzovoorts!
quote:
Wilkommen Zuruck duquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben weer terugmn broertje wilde toch liever op zn DS
Nee, blijf nu maar wegquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben weer terugmn broertje wilde toch liever op zn DS
quote:
Je mamaquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sie!, als onderdaan spreek je je bazin aan met Sie!
Ja inderdaad, een beetje respect hier pleasequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sie!, als onderdaan spreek je je bazin aan met Sie!
Die van Beef is beterquote:
quote:
Dat wel.quote:
quote:
Pics?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:35 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb een nieuwe mp4 (verkapt ik weet het)
Kun je wel aan tochquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:35 schreef Maisnon het volgende:
Bel ik een bedrijf op, is die persoon aan de telefoon ineens engels, moet ik in het engels praten, dikke switch
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:35 schreef Maisnon het volgende:
Bel ik een bedrijf op, is die persoon aan de telefoon ineens engels, moet ik in het engels praten, dikke switch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |