Exact mijn gedachten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef slakkie het volgende:
Geniale manier van protest van de rokers. Ben gestopt met roken, anders had ik ook pakjes opgestuurd.
Het was dan ook sarcastisch bedoeld (1 woord obesitas)quote:Op woensdag 10 september 2008 07:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat klopt daar precies niet aan? Stivoro heeft het gehad over 800.000 klanten in de horeca, niet specifiek kroegen
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Oohh, dus het verlies van de kroegen en de bijgaande gezelligheid is niet erg, want we krijgen er een hele eetcultuur voor terug. Leuk vooruitzicht als we Amerika als voorbeeld nemen.
Maar jij bent dan ook van adel en verheven boven de proleten der maatschappij. Chapeau kerel.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:56 schreef MikeyMo het volgende:
ach ja, als de partij van de betutteling een antwoordnummer heeft ga ik daar ook niets naar toe sturen. Beetje beneden mijn stand zeg maar
Geef je hier mee aan dat de rokers de proleten der maatschappij zijn?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:26 schreef _Qmars_ het volgende:
Maar jij bent dan ook van adel en verheven boven de proleten der maatschappij. Chapeau kerel.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:15 schreef Wisheh het volgende:
Mischien is een adres wel makkelijk hier waar je ze naar toe kan sturen? Scheelt weer wat google gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Het adres stond gisteren op trouw.nl, maar is idd inmiddels verwijderd.....omdat het mensen op ideeën brengt......quote:Op woensdag 10 september 2008 19:26 schreef Jordy-B het volgende:
Het was misschien niet de meest slimme zet om hiermee naar de media te stappen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:17 schreef Tism het volgende:
[..]Mooi heb hier nog stuk of 25 pakjes liggen (weet het ik moet wat vaker opruimen) en een laserprinter met enveloppe invoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje laat, maar toch een reactie omdat dit echt te kansloos is.quote:Op woensdag 10 september 2008 02:04 schreef Pek het volgende:
[..]
Gewoon een vraag, pure belangstelling![]()
Er is namelijk gebleken dat de grootste zeikerds zelden of nooit omzet genereren in de horeca.
[..]
Maar niet dagelijks, of wekelijks? Anders had je het wel gezegd. Eigenlijk moet je dan gewoon je bek houden, maar dit is een openbaar forum en daar mag alles. Ik ga me maar eens mengen in een discussie over hooligans en de veiligheid in stadions, ik kom daar nooit, maar what the hell
M'n argumenten deugen niet, dus ga ik maar scheldenquote:
Gelukkig zit jouw betoog inhoudelijk wél zéér sterk in elkaar. Chapeau!quote:Op maandag 15 september 2008 20:15 schreef Pek het volgende:
[..]
M'n argumenten deugen niet, dus ga ik maar schelden![]()
[X] ongeschikt
Die club is uitermate slecht voor de gezondheid van heel veel mensen, dus gezien de huidige tendens in wetgeving kan het nooit lang duren tot Stivoro verboden is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stel voor dat we Stivoro opheffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |