Gast..quote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dit werkt vermoedelijk wel, maar het zal wat anders doen dan je verwacht...
[..]
quote:Ik weet niet hoe C# er over denkt, maar in C++ levert een geldige assignment een 'true' op.
fg && halt -p ?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:37 schreef Maurari het volgende:
IT grappen moet je gewoon voor je houden als je nog een beetje waardig wilt sterven
Eensquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef BobbyB het volgende:
Ze snappen hem misschien wel, maar vinden hem niet grappig. Dat is het denk ik.
Echte bazen laten ánderen programmerenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:44 schreef Roux het volgende:
Echte IT bazen programmeren in assembly.
Zodat jij het later zelf weer mag verbeteren, omdat de persoon die het gemaakt heeft hopeloos gefaald heeft...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:04 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Echte bazen laten ánderen programmeren
Juist.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef damsco het volgende:
Neen, dat noem je outsourcing. De nerd maakt het, jij hebt het commerciele succes. Iets wat veel nerds niet snappen, en waar wij dan weer blij mee zijn.
Die is wel goed.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
Ik moet altijd lachen om deze, treurig maar waar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap hem.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
[ afbeelding ]
Om daar maar op voort te borduren...quote:Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef Frank-NL het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |