quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus als een string NULL is zit er niks in dus je wilt eigenlijk daarmee zeggen dat je liever een kale string in je handen hebt dan een vrouwelijke persoon die voor je staat in die string?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Het is niet dat ze niet lachen, dat had ik wel begrepen, ik vind hem zelf ook niet zo grappig, maar ik moest hem gewoon uitleggen. Ze snapte hem gewoon niet en vroegen aan mij om hem uit te leggen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef NJ het volgende:
Dan ben je dus gewoon de übernerd van de afdeling.
Zulke grappen leer je natuurlijk alleen op VMBO ICT. Niet op de HBO opleidingen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Het is niet dat ze niet lachen, dat had ik wel begrepen, ik vind hem zelf ook niet zo grappig, maar ik moest hem gewoon uitleggen. Ze snapte hem gewoon niet en vroegen aan mij om hem uit te leggen.
Dan ga je alleen nog harder falenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Grappen moet je uberhaupt niet uitleggen
Je zei garp. De originaliteit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!11111 OMFG !!! GARP VAN DE MAAND !!!!!1111
![]()
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | if(grap == "haha") return "succes"; if(grap == "tsjirp, tsjirp") { alert("you must be stbabylon"); logout(); } } |
Ik doe mee, puberaal gedragquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:28 schreef makkie88 het volgende:
je bent een schande voor alle icters.
of ben ik de enige icter die zich voor jou schaamt?
Ik doe mee. Dit soort figuren, te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:28 schreef makkie88 het volgende:
je bent een schande voor alle icters.
of ben ik de enige icter die zich voor jou schaamt?
Hoe gaan die?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:35 schreef ThE_ED het volgende:
ja, jij bent zeker ook van de grapjes over mounten en unzippen?
ts tegen z'n vriendin,quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:35 schreef ThE_ED het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:35 schreef ThE_ED het volgende:
quote:what should I give my sister for unzipping?
-Um. Ten bucks?
no I mean like, WinZip?
Oh, ik dacht plug & play.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:38 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ts tegen z'n vriendin,
"als ik je broek ff mag unzippen, mag ik je daarna mounten om je daarna in je te patchen"
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:38 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ts tegen z'n vriendin,
"als ik je broek ff mag unzippen, mag ik je daarna mounten om je daarna in je te patchen"
bash...quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is nog wel zo'n leuke IRC quote van.
[..]
Wil ze een abortus dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ts tegen zijn vriendin: Zal ik vanavond even je baarmoeder formatteren.
Dat plaatste wel even een kleine glimlach op mijn gezichtquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
zo jij durfde zomaar string te zeggen zonder er ook maar een te hebben gezien in je leven..
Mag ik even mijn core in je dumpen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:42 schreef Scorpie het volgende:
TS tegen zijn vriendin: wil je wat van mijn hotswappable device in je?
Dus zij moet 'm verwijderen??quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
En als ie klaar is zegt TS: It's now safe to remove this hardware
ja zou jij niet als je als vrouw een kind kreeg van een puisterige ict'er met zweetvlekken all-over.quote:
Punt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja zou jij niet als je als vrouw een kind kreeg van een puisterige ict'er met zweetvlekken all-over.
all-overquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja zou jij niet als je als vrouw een kind kreeg van een puisterige ict'er met zweetvlekken all-over.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:12 schreef Scorpie het volgende:
Matige grap, zelfs als IT-er kan ik er niet om lachen.
Zeg dan gewoon dat je altijd getString() doet van je Object.
1 |
1 |
if(vrouw.isNeuken())quote:
Speltip #9: Weet wanneer je moet stoppenquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:00 schreef makkie88 het volgende:
ts neuqt virtueel
http://www.humorfactory.nl/fufme/index.htmquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:00 schreef makkie88 het volgende:
ts neuqt virtueel
Die wou ik ook al posten tot ik jouw post las.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is nog wel zo'n leuke IRC quote van.
[..]
speltip #12: het is niet altijd blufquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speltip #9: Weet wanneer je moet stoppen
speltip #17: leg nooit IT-garpjes uit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:03 schreef makkie88 het volgende:
[..]
speltip #12: het is niet altijd bluf
Ik denk dat je grap geslaagder was als je zou zeggen dat je van datgene wat in een String zit een Number probeert te maken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Je zou toch zeggen dat als je programmeur bent, je de volgende grap wel snapt (of je hem grappig vindt is een tweede, dat doet er nu niet toe).
'Ik probeer altijd Strings naar NULL te krijgen'
(voor de niet IT-ers hier: Als een String NULL is, zit er niks in. Een lege String die eerst wel gevuld was, betekent dat datgene wat er in zat, geen String meer aan heeft... (en de rest mag je zelf bedenken))
Klacht: Programmeurs die programmeursgrapjes niet snappen
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
speltip #17: leg nooit IT-garpjes uit.
Gold dat ook maar voor jou, droeftoeterquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speltip #9: Weet wanneer je moet stoppen
+ ts heeft een fiets!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Overigens:
TS heeft een vriendin
TS heeft regelmatig Strings verwijdert
TS heeft geen puistjes
TS heeft wel een buikje
TS heeft geen zweetplekken
TS is niet de grootste nerd op de afdeling, alleen van het kamertje (2 andere)
Weet ik veel, ben hier helemaal niet in thuisquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus zij moet 'm verwijderen??
Een een belachelijk hoedjequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:32 schreef makkie88 het volgende:
[..]
+ ts heeft een fiets!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef BobbyB het volgende:
Ze snappen hem misschien wel, maar vinden hem niet grappig. Dat is het denk ik.
3 zelfs, maar bedankt voor de toevoegingquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:32 schreef makkie88 het volgende:
[..]
+ ts heeft een fiets!
[ afbeelding ]
Fietskleding, gewoon oude zooi, bepaald soort schoenen dat goed blijft staan op speciale pedalen. En de longsleeve is van een hardtrance label, nauwelijks skate te noemen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik doe mee. Dit soort figuren, te triest voor woorden.
Rockshock voorvork ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fietskleding, gewoon oude zooi, bepaald soort schoenen dat goed blijft staan op speciale pedalen. En de longsleeve is van een hardtrance label, nauwelijks skate te noemen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rockshock voorvork ?
Welk merk is die fiets.
En dan draaien ze RED ALERT van de Basement Jaxx uit hun hippe Iphone.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:52 schreef _GdR_ het volgende:
En als er iemand vraagt of je de virussen kan verwijderen.
"WAAAATTTTT VIEEERRRR RUSSSEEEEEN???!!?!??!!EINZ!
Marzocchiquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rockshock voorvork ?
Welk merk is die fiets.
Kona Dawgquote:
Nee, het betekent dat hetgene dat er in zat nu verdwenen is en overschreven is met een NULL.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Je zou toch zeggen dat als je programmeur bent, je de volgende grap wel snapt (of je hem grappig vindt is een tweede, dat doet er nu niet toe).
'Ik probeer altijd Strings naar NULL te krijgen'
(voor de niet IT-ers hier: Als een String NULL is, zit er niks in. Een lege String die eerst wel gevuld was, betekent dat datgene wat er in zat, geen String meer aan heeft... (en de rest mag je zelf bedenken))
Klacht: Programmeurs die programmeursgrapjes niet snappen
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:52 schreef _GdR_ het volgende:
En als er iemand vraagt of je de virussen kan verwijderen.
"WAAAATTTTT VIEEERRRR RUSSSEEEEEN???!!?!??!!EINZ!
De ubernerd is gearriveerdquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:03 schreef mgerben het volgende:
[..]
Nee, het betekent dat hetgene dat er in zat nu verdwenen is en overschreven is met een NULL.
Of nog correcter: Je overschrijft maar een heel klein stukje van de inhoud zodat je kunt doen alsof de string leeg is en je de inhoud kunt negeren.
Jij vindt dus de lege string belangrijker dan de inhoud en je legt het verkeerd uit alsof het grappig is.
Ontzettend slechte grap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |