quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:35 schreef ThE_ED het volgende:
ja, jij bent zeker ook van de grapjes over mounten en unzippen?
quote:what should I give my sister for unzipping?
-Um. Ten bucks?
no I mean like, WinZip?
Oh, ik dacht plug & play.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:38 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ts tegen z'n vriendin,
"als ik je broek ff mag unzippen, mag ik je daarna mounten om je daarna in je te patchen"
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:38 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ts tegen z'n vriendin,
"als ik je broek ff mag unzippen, mag ik je daarna mounten om je daarna in je te patchen"
bash...quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is nog wel zo'n leuke IRC quote van.
[..]
Wil ze een abortus dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ts tegen zijn vriendin: Zal ik vanavond even je baarmoeder formatteren.
Dat plaatste wel even een kleine glimlach op mijn gezichtquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
zo jij durfde zomaar string te zeggen zonder er ook maar een te hebben gezien in je leven..
Mag ik even mijn core in je dumpen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:42 schreef Scorpie het volgende:
TS tegen zijn vriendin: wil je wat van mijn hotswappable device in je?
Dus zij moet 'm verwijderen??quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
En als ie klaar is zegt TS: It's now safe to remove this hardware
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef NJ het volgende:
Dan ben je dus gewoon de übernerd van de afdeling.
ja zou jij niet als je als vrouw een kind kreeg van een puisterige ict'er met zweetvlekken all-over.quote:
Punt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja zou jij niet als je als vrouw een kind kreeg van een puisterige ict'er met zweetvlekken all-over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |