Mike S. vs. Edmission - It's Your Bitchquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:26 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zoek een dance achtig nummer. Ik weet de titel niet, de artiest niet...het enige wat ik weet is dat er op een gegeven moment een paar keer gezegd wordt: "F*ck meeeee". Dus dat je de letter u niet hoort, maar het is wel duidelijk dat dat gezegd wordt.
Iemand die met deze summiere beschrijving weet wat ik bedoel? Het is een redelijk nieuw nr (voor zover ik weet) maar de muziek waarop die 'tekst' voorbij komt is gejat van een ander dance nummer. Ik hoor het vaak op X-FM op de sportschool, maar heb 't tot nu toe niet kunnen vinden.
Wie helpt me?
dat is m! dankje! xquote:
One heavy february van Architecture in Helsinkiquote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef ironx het volgende:
Hoop dat iemand mij kan helpen...
Ben op zoek naar de titel van het nummer waarvan ik alleen de volgende korte sample heb: sample.wav (1MB)
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 17 september 2008 18:44 schreef -Pink- het volgende:
[..]
One heavy february van Architecture in Helsinki
Uit de OP:quote:Op woensdag 17 september 2008 20:27 schreef Brabant het volgende:
Niemand dan?
quote:Tips
Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Denk dat 't uit één of andere vage surrealistische film komt..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef Brabant het volgende:
Uit welke clip komt dit?:
[ afbeelding ]
Ik gooi der ff een klein schopje tegenaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:23 schreef PoepSnoet het volgende:
Ik ontdek nieuwe dingen in mijn leven
Iemand enig id hoe het nummer of überhaupt de muzieksoort heet die begint rond een seconde of 40 op de achtergrond. Komt verder nog wel een paar keer terug in het filmpje.
![]()
Zanger? Zangeres?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef vrouwtjuhtheelepel het volgende:
Paar maanden geleden hoorde ik op arrow classic rock, rond half 1 snachts een superrealxed nummer...
Enige zinnetje wat ik heb onthouden is "sun went to hell "
Heb arrow classic rock al gemaild, maar krijg niks terug.
Iemand enig idee van wie dit nummer is, of eventueel de titel?
Moest denken aan deze:quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zoek een bepaald liedje waar ik weinig over kan vertellen.
Wat ik wel weet:
Ik zoek een rockliedje met strijkers. Het is gezongen door een man, klinkt een beetje Brits en het is engelstalig.
Het lijkt op dit liedje....
.... maar is het niet. Het heeft hogere uithalen in het refrein.
Is wel gemaakt rond dezelfde tijd (2000,2001,2002).
Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:58 schreef Kadafi het volgende:
Uit een vorige topic...
Ik hoop dat er nu mensen zijn die het fragment herkennen, want ik weet niet van welke artiest dit is of hoe het nummer heet. Herkent iemand het nummer op onderstaande link?
Click here to watch Unknown-song-85-16
Het nummer is electronisch, met zowel drums, industrial effects als big-beat elementen erin verwerkt, als ik het niet verkeerd heb. Het zou filmmuziek kunnen zijn. Please help me
Ik heb heel de VMA's niet gezien, maar dit is zijn nieuwe single...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef jaja26 het volgende:
hoe heet het nummer dat kanye west aan het einde van de mtv music awards zong? Ik kan het niet vinden...
Alvast bedankt!
Ik heb werkelijk geen idee, als ik dat wist dan had ik m wel gevonden denk ik.quote:
Dit is 'm! Bedankt!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb heel de VMA's niet gezien, maar dit is zijn nieuwe single...
Een wilde gok...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef vrouwtjuhtheelepel het volgende:
Paar maanden geleden hoorde ik op arrow classic rock, rond half 1 snachts een superrealxed nummer...
Enige zinnetje wat ik heb onthouden is "sun went to hell "
Heb arrow classic rock al gemaild, maar krijg niks terug.
Iemand enig idee van wie dit nummer is, of eventueel de titel?
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef LeonH het volgende:
heb al op van alles gezocht maar ik ben nog steeds op zoek naar een nummer dat gaat als volgt
listen to the beat beat beat of this song song... listen to the blablabla of the bong bong ofzoiets
lijkt wel alsof rudeboy het "zingt" maar weet het dus niet zeker...![]()
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |