Ik draai haar laatste album nog redelijk vaakquote:Op maandag 8 september 2008 22:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
Toch vind ik haar muziek verre van interessant eigenlijkIk volg echt alleen de gossip
En toch een tvp, you gotta love herquote:Op maandag 8 september 2008 23:40 schreef Reddiablo het volgende:
TVP
het 10e Fok topic -- nu mag ze wel een keertje afsterven. Ik heb een flesje koud staan...
En toch een tvp, you gotta lover herquote:Op maandag 8 september 2008 23:40 schreef Reddiablo het volgende:
TVP
het 10e Fok topic -- nu mag ze wel een keertje afsterven. Ik heb een flesje koud staan...
ik HAAAAAAAAAAAT haar.... maar het Fok Forum is een prima plek om haar weer te zien aftakelenquote:Op maandag 8 september 2008 23:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
En toch een tvp, you gotta lover her
Ze is anders gelukkig weer in shape, en dansen kan ze ook nog steeds. Zie dit clipje dat een paar dagen geleden is opgedoken:quote:Op maandag 8 september 2008 23:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
ik HAAAAAAAAAAAT haar.... maar het Fok Forum is een prima plek om haar weer te zien aftakelen![]()
En daarom zitten we ook in SHO en niet in MUZquote:Op maandag 8 september 2008 22:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
Toch vind ik haar muziek verre van interessant eigenlijkIk volg echt alleen de gossip
Hier kun je de opening zien met Britney en de 3 keer dat ze een award wonquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:15 schreef Harajuku. het volgende:
Kun je dat nog ergens terug kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |